Page 4 of 11
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Tue Mar 13, 2012 11:00 am
				by Bogyo28
				ha jól sejtem, akkor te sem a gyári helyre (a csapágy mögé) teszed a hézagolót, hanem a csapágy és a ház közé (igy nem kell levenni a csapágyat minden egyes mérés után).
na lassan ezeket az infókat bemásolom a technikai részek közé, mert kezd nagy hozzáadott értékkel bírni.
			 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Tue Mar 13, 2012 11:28 am
				by szszaby
				Bogyo28 wrote:ha jól sejtem, akkor te sem a gyári helyre (a csapágy mögé) teszed a hézagolót, hanem a csapágy és a ház közé (igy nem kell levenni a csapágyat minden egyes mérés után).
na lassan ezeket az infókat bemásolom a technikai részek közé, mert kezd nagy hozzáadott értékkel bírni.
A gyári helyre rakom a hézagolót mert átmérőben csak oda jó. Így macerásabb mert  a csapágyat le kell szerelgetni egy párszor. A képen azért van kívül mert ilyet találtam a beállításról, de a lényegen nem változtat. Kívülre ahogy a képen van vastagabb fajta hézagolókat szoktak rakni, olyan 2-4mm között vannak a méretlépcsők, míg a Fordnál ami a csapágy alatt van 1mm alatt.
 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Tue Mar 13, 2012 12:54 pm
				by Bogyo28
				szszaby wrote:Bogyo28 wrote:ha jól sejtem, akkor te sem a gyári helyre (a csapágy mögé) teszed a hézagolót, hanem a csapágy és a ház közé (igy nem kell levenni a csapágyat minden egyes mérés után).
na lassan ezeket az infókat bemásolom a technikai részek közé, mert kezd nagy hozzáadott értékkel bírni.
A gyári helyre rakom a hézagolót mert átmérőben csak oda jó. Így macerásabb mert  a csapágyat le kell szerelgetni egy párszor. A képen azért van kívül mert ilyet találtam a beállításról, de a lényegen nem változtat. Kívülre ahogy a képen van vastagabb fajta hézagolókat szoktak rakni, olyan 2-4mm között vannak a méretlépcsők, míg a Fordnál ami a csapágy alatt van 1mm alatt.
 
a kép kavart meg... én anno kivülre raktam, de mivel nem volt megfelelő vastagságu lemez, nem is lett jó. na meg nem kellett leszedni a csapágyat, ami lehúzó nélkül nem is ment volna. egy rendes lehúzó akkor még kell nekem a hézagoló lemezkék mellé...
 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Tue Mar 13, 2012 1:19 pm
				by Bogyo28
				
			 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Tue Mar 13, 2012 1:46 pm
				by szszaby
				Ekkora nagy nem, de négy kisebb aminek az összfelülete kb ennyi igen. 

 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 8:48 pm
				by gigford
				
			 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 8:57 pm
				by Süni
				Kiraknám az ebédlőmben és gyönyörködnék benne....  

 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 9:12 pm
				by szszaby
				Süni wrote:Kiraknám az ebédlőmben és gyönyörködnék benne....  

 
Az asszony lehet nem örülne neki. 

 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 9:13 pm
				by gigford
				
			 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 10:12 pm
				by Tibi
				Toronymerevítőt vagy előre a gyári hűtő tartó helyére valami extra vasat terveztetek ?
			 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 10:16 pm
				by adam
				Tibi wrote:Toronymerevítőt vagy előre a gyári hűtő tartó helyére valami extra vasat terveztetek ?
szép mocika  
 
 
Gyári hűtő tartó nem csak tart és lenne más feladata is?
 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Thu Mar 15, 2012 10:19 pm
				by Tibi
				adam wrote:Tibi wrote:Toronymerevítőt vagy előre a gyári hűtő tartó helyére valami extra vasat terveztetek ?
szép mocika  
 
 
Gyári hűtő tartó nem csak tart és lenne más feladata is?
 
Valamennyi merevséget ad az biztos - főleg ahogy én látom nem csak a tartó ugrott le hanem jobban meg lett vágva.
 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Fri Mar 16, 2012 9:45 am
				by gigford
				Majd jövőben lehet lesz valami, először guruljon.
			 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Fri Mar 16, 2012 9:51 am
				by TÉCSÉ
				TCSodaszép - GRATULA  

 
			
					
				Re: gigford Mk3 5.0
				Posted: Fri Mar 16, 2012 9:15 pm
				by szszaby
				A mai nap se telt el semmitevéssel. Generátor, vízhűtő, vízcsövek, gyújtás és a karbi  a helyén.
A fék véglegesen a helyén van: