
2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Ez azt jelenti, hogy a 2.8i vel is eljárok 10 literrel? Mert az én számításaim szerint kb. ennyit eszik az enyém, meg az előző tulaj is ennyit mondott. Ha azt mondjátok, hogy a fogyasztásuk kb. 1 körvonalazódik a választásom a 2.8i javára
, de még nem végleges. Ha valaki tud még okossat mondani e téren azt szívessen várom!

csatlakozom, főleg városban, akár nyomom neki, akár nem, 12l alá nem megy... de nem ezért vettükTibi wrote:Hello
én csak annyi okosságot fűznék hozzá, hogy sosem fog 5 litert enni ezért nekem csak annyi elvárásom van, hogy MENJEN !!!!! ;) Amugy nekem 13- 15 lityót eszik és 2.8 karbis.
Üdv Tibi

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Na akkor összekavarom a képet: 2.8 karbival 10 körüli fogyasztással, sok 2.8i -t megszégyenít, ez volt Bogyó régi szive. Most a cossie miatt a pincében tartalékos pozicióban van. Igaz bele lett hordva durván 2 kiló a motorgeneréba/tuningba. Én a helyedben a meglévő mocit faragnám, mert ha nem stimmel a moci benne, nehéz vizsgáztatni/zöldkártyázni, eladni meg pláne. Jó kipuff, injektor, hengerfejtuing meg pár apróság, esetleg egy moci generál és rá se fogsz ismerni a 2.3-ra, persze pozitiv értelemben,Mad Max wrote:Esetleg magbízhatóság, tartósság terén van e külömbség a 2.3 és a 2.8i között? Mennyi kb. akkor a vegyes fogyasztásuk az említett 2 gépnek?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én Mad-Max úr helyében ráizgulnék Bogyó exmocijára, és kiegészíteném egy K-jet rendszerrel.
Tudtommal meg a motorszámot nem is nézik már vizsgánál, talán ilyen öreg "sz@r"oknál még az alvázszámot sem. Zöldkártyánál meg max egy ezres is elég jattnak és kész.
Gondolom a 2.3-as mocira nem akarsz 2 kilót költeni. Ezen alternatívák mellett sztem nem is érdemes vele foglalkozni. De ha ragaszkodsz a 10 literes fogyasztáshoz 0 ft befektetéssel még egy jó darabig eljárhatsz vele!


Tudtommal meg a motorszámot nem is nézik már vizsgánál, talán ilyen öreg "sz@r"oknál még az alvázszámot sem. Zöldkártyánál meg max egy ezres is elég jattnak és kész.
Gondolom a 2.3-as mocira nem akarsz 2 kilót költeni. Ezen alternatívák mellett sztem nem is érdemes vele foglalkozni. De ha ragaszkodsz a 10 literes fogyasztáshoz 0 ft befektetéssel még egy jó darabig eljárhatsz vele!

'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Bogyó exmociára izgulhat még egy darabig, ugyanis nem eladó. Annyiban van, hogy annyit nem kapnék érte, tök pöpec moci, ha bármi baj lenne a kozéval egy nap és visszakerül a jó öreg 2.8, és no problemCapripower wrote:Én Mad-Max úr helyében ráizgulnék Bogyó exmocijára, és kiegészíteném egy K-jet rendszerrel.![]()
Tudtommal meg a motorszámot nem is nézik már vizsgánál, talán ilyen öreg "sz@r"oknál még az alvázszámot sem. Zöldkártyánál meg max egy ezres is elég jattnak és kész.
Gondolom a 2.3-as mocira nem akarsz 2 kilót költeni. Ezen alternatívák mellett sztem nem is érdemes vele foglalkozni. De ha ragaszkodsz a 10 literes fogyasztáshoz 0 ft befektetéssel még egy jó darabig eljárhatsz vele!![]()

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
A fogyasztás témában én sem azt várom eltőle, hogy 5 litert egyen, de ha kész lesz vele akarok járni minden hova és ezért szeretnék a teljesítményéhez, köbcentiéhez, korához képest elfogadható fogyasztást! Sőt az is lehet, hogy az első este benne alszom!
(A asszony mit szól?) Bogyó a te 2.8 karbisod teljesítménsben szégyenítette meg a 2.8i ket?

- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
2,8i-ketMad Max wrote:A fogyasztás témában én sem azt várom eltőle, hogy 5 litert egyen, de ha kész lesz vele akarok járni minden hova és ezért szeretnék a teljesítményéhez, köbcentiéhez, korához képest elfogadható fogyasztást! Sőt az is lehet, hogy az első este benne alszom!(A asszony mit szól?) Bogyó a te 2.8 karbisod teljesítménsben szégyenítette meg a 2.8i ket?


A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól.


24 pöcörős kászwörszöt bele)
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :PNitrobuster wrote: 2,8i-ket![]()
![]()
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól.![]()
( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtuk


'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
:DPudva wrote:Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :PNitrobuster wrote: 2,8i-ket![]()
![]()
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól.![]()
( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtukakkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől
Mondjuk én nem a gyorsulásra értettem, hanem a végsebességre
(4-es váltók előnyben

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
hülyeség és még smileyt sem rakok...Nitrobuster wrote::DPudva wrote:Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :PNitrobuster wrote: 2,8i-ket![]()
![]()
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól.![]()
( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtukakkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől
Mondjuk én nem a gyorsulásra értettem, hanem a végsebességre![]()
(4-es váltók előnyben)
egyetlen soros volt gyorsabb egy normális állapotú 2.3V6-nál, az pedig a Mazalin Tibi régi kocsija. 4 leömlővel és egy nagyon jó motorral.
azon kívül talán Sanca mocija teljesít átlagon felűl, de nem is kell mondjam, hogy én csináltam alá a "tuning" kipufogót 8)
ha azonos állapotot veszünk, 2.3V6 gyorsabb mint a 2 literes soros.
és ez nem 1-2 éve van így, mielőtt messzemenő vitákba kezdünk.