érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
http://scheerti.blog.hu/2008/07/01/neme ... _paraszt_1" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
mit akarsz, beállítattni vagy zöldkártyázni beállítás nélkül? utobbi is lehetséges, de nem ajánlom, hiszen a jól beállított auto jobban megy/fogyaszt stb. Lehet hogy TCS nem, de én még mindig Bandi bá-t ajánlanám a tengerszem utca 80-ban, lehet hogy a beállítás után ott a környéken zöldkártyáztatni is lehet. nem a legolcsobb, de be szokott jönni a ráköltött összeg. érdekes az öreg, de amit eddig mi vittünk hozzá azt mindent jól megcsinált...levelboss wrote:Mondta a haver, h ez a megoldás, de ők nem tudnak ilyet csinálni, mert túl nagy cég ahoz, h ezt bevállalják.TÉCSÉ wrote:Te tényleg ma születtéllevelboss wrote:Ma elvittem egy haveromék szervízébe az autót zöldkártyáztatni és hát csúnyán nem menne át, de még jó, h így nem kellett kifizetnem. Mit ajánlotok? Vigyem el a Czirjákhoz, vagy valakihez beállítatni, vagy...?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nem volt rá plusszban 1 ezresed ???????
(Czirják Robinak nincs műhelye fél éve ... de mindig van hova vinni az autót ...)
Hova vigyem az autót?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Szíveseben állíttatnék rajta. A CO vagy CO2 (nemtom melyik) értéknek 1.5-nek kellene lenni állítólag, az enyémnek meg alapjáraton volt több mint 8, fordulaton se ment 5 alá... Én nemtom, h ki lehet-e hozni a kocsiból az előírt értéket anélkül, h ne csökkenjen a teljesítmény, viszont ez nem csak kicsivel haladja meg a normálisat, ugyh valamennyit tényleg jó lenne állítani rajta. Viszont sztem nem megy rosszul a verda és nem is eszik sokat... akkor ez hogy van? Vajon meg lehet tartani ezeket a menettulajdonságokat, kevesebb károsanyag kibocsátás mellett?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Lehet ha rendesen be lenne állítva még jobban menne. azt hogy most milyen az viszonylagos...levelboss wrote:Szíveseben állíttatnék rajta. A CO vagy CO2 (nemtom melyik) értéknek 1.5-nek kellene lenni állítólag, az enyémnek meg alapjáraton volt több mint 8, fordulaton se ment 5 alá... Én nemtom, h ki lehet-e hozni a kocsiból az előírt értéket anélkül, h ne csökkenjen a teljesítmény, viszont ez nem csak kicsivel haladja meg a normálisat, ugyh valamennyit tényleg jó lenne állítani rajta. Viszont sztem nem megy rosszul a verda és nem is eszik sokat... akkor ez hogy van? Vajon meg lehet tartani ezeket a menettulajdonságokat, kevesebb károsanyag kibocsátás mellett?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
És Bandi bához hogy lehet eljutni? Van valami telefonszáma? Vagy csak úgy be kell toppanni, azt mond valamit?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
06pannon46035tizenötlevelboss wrote:És Bandi bához hogy lehet eljutni? Van valami telefonszáma? Vagy csak úgy be kell toppanni, azt mond valamit?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Kösz!Bogyo28 wrote:06pannon46035tizenötlevelboss wrote:És Bandi bához hogy lehet eljutni? Van valami telefonszáma? Vagy csak úgy be kell toppanni, azt mond valamit?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Igazi fanatikus sakk készlet:
http://unique-gifts.novica.com/gifts-fo ... rs/103619/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unique-gifts.novica.com/gifts-fo ... rs/103619/" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Szép darab.Pudva wrote:Igazi fanatikus sakk készlet:
http://unique-gifts.novica.com/gifts-fo ... rs/103619/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Ford-klub tag Geree (motortervező mérnök) mai hozzászólása :
"Bár nem autós téma, de azért érdekes lehet... :D
Amilyen projektben most garázdálkodom, az egy hajómotor tervezése. Nem kicsi hajó,
nagy hajó. Qrva nagy hajó...
Csak egy pár érdekes adat és apróság.
- Furat: 310mm
- Löket: 350mm
Motorelrendezés, 20 hengeres, V-elrendezésben.
Ha valaki kicsit utánaszámol, akkor kiderül, hogy a hengertérfogat 26,41 liter.
Ebből adódik, hogy a motor össz-lökettérfogata pedig 528.3 liter.
A hajtókar alsó felét a hajtókarhoz 4db M48(!)-as csavar rögzíti, a főcsapágyakat
pedig M60-as csavarok próbálják a helyükön tartani. Ezek meghúzása is felvet
egy-két kérdést. Könnyen elképzelhető, hogy még ha 5 ember is lóg egy 10m-es
erőkaron, az is kevés lenne egy ekkora csavar becsületes meghúzásához, tehát
más módszert kell kitalálni. Ez pediglen úgy néz ki, hogy rácsavarnak egy hidraulikus
vacakot a kilógó menetre, és 1200(!)bar nyomással meghúzzák azt. Ezek után
gyakorlatilag kézzel rápörgetik az anyát, elengedik a nyomást a készülékből és
kész...
A teljesítményekre jellemző, hogy a jóval kisebb, nem egész 150 literes unokaöccse
10000 háztartást képes energiával ellátni...
Az MAN nevével fémjelzett egyik nagybáty 580-as furattal és 640-es lökettel 8
hengerből 12500kW-ot produkál, de egy kisebb, 480-as furatú és 600-as löketű
V20 testvére máris 22000kW-os...
Ja, és ezek még csak a közepes méretű motorok voltak, amik négyüteműek. Az
igazán szép darabok kétütemű Diesel-ek, mondjuk 680-as furattal és 2660(!)mm-es
lökettel, melynél a 14 hengeres verzió bő 80000kW-os. A hengerteljesítmény pedig
is 5700kW körülire jön ki... :blackeye:
Ez egyébként hengerenként 966 liter, s az össz-lökettérfogat pedig 13,5m3. :drunken: "
"Bár nem autós téma, de azért érdekes lehet... :D
Amilyen projektben most garázdálkodom, az egy hajómotor tervezése. Nem kicsi hajó,
nagy hajó. Qrva nagy hajó...
Csak egy pár érdekes adat és apróság.
- Furat: 310mm
- Löket: 350mm
Motorelrendezés, 20 hengeres, V-elrendezésben.
Ha valaki kicsit utánaszámol, akkor kiderül, hogy a hengertérfogat 26,41 liter.
Ebből adódik, hogy a motor össz-lökettérfogata pedig 528.3 liter.
A hajtókar alsó felét a hajtókarhoz 4db M48(!)-as csavar rögzíti, a főcsapágyakat
pedig M60-as csavarok próbálják a helyükön tartani. Ezek meghúzása is felvet
egy-két kérdést. Könnyen elképzelhető, hogy még ha 5 ember is lóg egy 10m-es
erőkaron, az is kevés lenne egy ekkora csavar becsületes meghúzásához, tehát
más módszert kell kitalálni. Ez pediglen úgy néz ki, hogy rácsavarnak egy hidraulikus
vacakot a kilógó menetre, és 1200(!)bar nyomással meghúzzák azt. Ezek után
gyakorlatilag kézzel rápörgetik az anyát, elengedik a nyomást a készülékből és
kész...

A teljesítményekre jellemző, hogy a jóval kisebb, nem egész 150 literes unokaöccse
10000 háztartást képes energiával ellátni...
Az MAN nevével fémjelzett egyik nagybáty 580-as furattal és 640-es lökettel 8
hengerből 12500kW-ot produkál, de egy kisebb, 480-as furatú és 600-as löketű
V20 testvére máris 22000kW-os...
Ja, és ezek még csak a közepes méretű motorok voltak, amik négyüteműek. Az
igazán szép darabok kétütemű Diesel-ek, mondjuk 680-as furattal és 2660(!)mm-es
lökettel, melynél a 14 hengeres verzió bő 80000kW-os. A hengerteljesítmény pedig
is 5700kW körülire jön ki... :blackeye:
Ez egyébként hengerenként 966 liter, s az össz-lökettérfogat pedig 13,5m3. :drunken: "
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Csak egy pár érdekes adat és apróság.
- Furat: 310mm
- Löket: 350mm
Motorelrendezés, 20 hengeres, V-elrendezésben.
Ha valaki kicsit utánaszámol, akkor kiderül, hogy a hengertérfogat 26,41 liter.
Ebből adódik, hogy a motor össz-lökettérfogata pedig 528.3 liter.
A hajtókar alsó felét a hajtókarhoz 4db M48(!)-as csavar rögzíti, a főcsapágyakat
pedig M60-as csavarok próbálják a helyükön tartani. Ezek meghúzása is felvet
egy-két kérdést. Könnyen elképzelhető, hogy még ha 5 ember is lóg egy 10m-es
erőkaron, az is kevés lenne egy ekkora csavar becsületes meghúzásához, tehát
más módszert kell kitalálni. Ez pediglen úgy néz ki, hogy rácsavarnak egy hidraulikus
vacakot a kilógó menetre, és 1200(!)bar nyomással meghúzzák azt. Ezek utángyakorlatilag kézzel rápörgetik az anyát, elengedik a nyomást a készülékből és
kész...

A teljesítményekre jellemző, hogy a jóval kisebb, nem egész 150 literes unokaöccse
10000 háztartást képes energiával ellátni...
Az MAN nevével fémjelzett egyik nagybáty 580-as furattal és 640-es lökettel 8
hengerből 12500kW-ot produkál, de egy kisebb, 480-as furatú és 600-as löketű
V20 testvére máris 22000kW-os...
Ja, és ezek még csak a közepes méretű motorok voltak, amik négyüteműek. Az
igazán szép darabok kétütemű Diesel-ek, mondjuk 680-as furattal és 2660(!)mm-es
lökettel, melynél a 14 hengeres verzió bő 80000kW-os. A hengerteljesítmény pedig
is 5700kW körülire jön ki... :blackeye:
Ez egyébként hengerenként 966 liter, s az össz-lökettérfogat pedig 13,5m3. :drunken: "
Na ezek szép adatok azoknak akik belegondolnak egy kicsit

Mekkora teljesítményről van itt szó és,hogy mivel produkélják ezt
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Megépitünk egy Caprit nem is akár hogy !
Óvjuk,dédelgetjük vigyázunk rá és mi lessz a vége??!!!
http://www.hasznaltauto.hu/2227187_ford_capri_1981" onclick="window.open(this.href);return false;
Hát mindenesetre biztos oka van hogy így döntöttél és sajnálom,hogy eladod!
Óvjuk,dédelgetjük vigyázunk rá és mi lessz a vége??!!!
http://www.hasznaltauto.hu/2227187_ford_capri_1981" onclick="window.open(this.href);return false;
Hát mindenesetre biztos oka van hogy így döntöttél és sajnálom,hogy eladod!
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Mindennek oka van ...
Nem is szeretnék magyarázkodni - ha elmegy - elmegy , ha megmarad - megmarad !
Pont .
Nem is szeretnék magyarázkodni - ha elmegy - elmegy , ha megmarad - megmarad !
Pont .
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Nem most először tette fel TÉCSÉ báTCSi a hasznaltautora a TCSodálatra méltó "kardozós"sony5 wrote:Megépitünk egy Caprit nem is akár hogy !
Óvjuk,dédelgetjük vigyázunk rá és mi lessz a vége??!!!
http://www.hasznaltauto.hu/2227187_ford_capri_1981" onclick="window.open(this.href);return false;
Hát mindenesetre biztos oka van hogy így döntöttél és sajnálom,hogy eladod!

71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!