2,8i tuning

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

gigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
Csapágyas, az tök jó ;) :D
1980 Capri MK3
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

gigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
Akkor ment a pü.
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

43mm a nagycsapágyas?
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Elvis wrote:43mm a nagycsapágyas?
43.9
User avatar
Elvis
márokosanistudnézni
Posts: 54
Joined: Sun Jan 02, 2005 6:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dabas
Contact:

Post by Elvis »

És akkor a kiscsapágy az mennyi?
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Elvis wrote:És akkor a kiscsapágy az mennyi?
41.9
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Ezek 2.8i-hez valók igaz?
Image
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Blant wrote:iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. :-)
köszi, pakolásztam a fölös cuccaimat és elbizonytalanodtam egy kicsit
1980 Capri MK3
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Az XR4i K-jet fején hengerenként lehet állítani az üzemanyag mennyiségét asszem, meg a későbbi XR4-ben asszem már 2,9i volt, vagy 2,8EFI.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
tengelyben biztos van különbség, már ha jól emlékszem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

abban pont nincsen szerintem. Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:abban pont nincsen szerintem. Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
hát ha szemmel látnád a különbséget, az már érdekes lenne :lol:

egyébként type 9 van rajta, csak a 4x4-es változat. meg a xr4i 2.8-asának alu az olajteknője, abban van az első difi.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
Semmi különbség nincs, K-jetes volt elvileg 160lovas(de az se volt annyi, max 155) mindkét verzióban, de az xr4i Efivel volt 150ló nem K-jettel.
Post Reply