Csapágyas, az tök jó ;) :Dgigford wrote:Meg, uj, nagycsapagyas.
2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
iGAZ. a BAL OLDALI A HIDEGINDÍTÓ BENZINSZELEPE. a KOPORSÓ BAL OLDALÁBA JÖN, HA SZEMBE ÁLSZ A KOCSIVAL. a MÁSIK A VÁKUMCSÖVEK ELOSZTÓFEJE. A MÁSIK MÖGÖTT VAN A NYÍLÁSA A KOPORSÓN UGYANAZON AZ OLDALON. 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Az XR4i K-jet fején hengerenként lehet állítani az üzemanyag mennyiségét asszem, meg a későbbi XR4-ben asszem már 2,9i volt, vagy 2,8EFI.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
tengelyben biztos van különbség, már ha jól emlékszem...levelboss wrote:Vajon mi a különbség a capri 2.8i és a sierra xr4i 2.8-as motorja között? Az xr4i-re is csak 150 lovat írnak.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
abban pont nincsen szerintem. Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
hát ha szemmel látnád a különbséget, az már érdekes lenneBlant wrote:abban pont nincsen szerintem. Nekem van egy XR4 veztengelyem majdnem új állapotban. És elvileg tök ugyanaz, mint a 2,8i, meg a 2,8 EFI-é, de ezt talán Süni tudná megmondani.
Viszont kiváncsi lennék, hogy milyen váltó volt az XR4X4-eken.

egyébként type 9 van rajta, csak a 4x4-es változat. meg a xr4i 2.8-asának alu az olajteknője, abban van az első difi.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4