Page 2 of 3

Posted: Sat Dec 01, 2007 11:16 pm
by Wendike
szszaby wrote:Abban van a legjobb a műszer.
Beledugtam ma is egy pálcát mint a Trabantba, és úgy mértem a benzin mennyiségét. Biztos és sose romlik el.
Ezt a műszert max csak elhagyod... :D :lol:

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 10:38 am
by Tibi
http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fs ... gk_gyertya" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.suzuki-alkatreszek.hu/index. ... =53&nmo=26" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 11:05 am
by szszaby
Ütni verni kellene aki ilyen hamisítványt és szemetet gyárt.

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 3:11 pm
by tomtom
van bosch is tudtommal...

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 3:19 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:van bosch is tudtommal...
meg mintha valaki említett volna már hamis MotorCraft gyertyát is. a legnagyobb bajom, hogy most akkor milyet vegyek hogy tuti jó legyen? mert ugy néz ki sikerült 6 NGk és 6 motorcraft szar gyertyát kifogni. új vétel volt, de egyikbe sincs több mint kb 2 km, és szarok...

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 4:07 pm
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
tomtom wrote:van bosch is tudtommal...
meg mintha valaki említett volna már hamis MotorCraft gyertyát is. a legnagyobb bajom, hogy most akkor milyet vegyek hogy tuti jó legyen? mert ugy néz ki sikerült 6 NGk és 6 motorcraft szar gyertyát kifogni. új vétel volt, de egyikbe sincs több mint kb 2 km, és szarok...
Ismerős szitu.
Énis mikor megvettem a szőr új motorcraftot azt monták ez teljesen olyan mint ami benne volt.
És nem kis módon érezhetően szarabb volt mint előtte.
süniék mondták meg az okosságot hogy már olyan szinten van a gyár hogy átáltak szarra.

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 11:18 pm
by daytona
a legujabb Motorcraftokra sajnos en sem tudok jot mondani. Nekem az egyik az elso becsavarasnal megrepedt, ugyanez tortent pjaninal is, ott raadasul beleesett a keramiadarab a hengerbe.

Re: gyújtás probléma

Posted: Mon Jun 20, 2011 11:42 pm
by Peti
Splitfire-t már nem lehet kapni? Nekem nagyon bevállt, igaz 3000 volt darabja anno..

Re: gyújtás probléma

Posted: Tue Jun 21, 2011 7:26 pm
by Nitrobuster
Mióta az első jawamból kilőttem az uccsó pal gyertyát azóta NGK-t használok meg championt. Egyikkel se volt sose bajom. A mai napig a lima kivételével NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél. A tauba kaptam új ford csomagolásu Motorcraft gyertyát a 6ből kezdésnek 2 volt szar.

Re: gyújtás probléma

Posted: Tue Jun 21, 2011 10:06 pm
by szszaby
Nitrobuster wrote:NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél.
Ez KM ben mennyi?
Átlagban 30-60,000km a kihordási ideje egy gyertyának. Akkor ez nálad már 150-300,000 km. :mrgreen:

Re: gyújtás probléma

Posted: Wed Jun 22, 2011 7:41 am
by Nitrobuster
szszaby wrote:
Nitrobuster wrote:NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél.
Ez KM ben mennyi?
Átlagban 30-60,000km a kihordási ideje egy gyertyának. Akkor ez nálad már 150-300,000 km. :mrgreen:
A mociba 6000km ként írja elő a gyár. Volt már, hogy több mint egy évig nem cseréltem benne gyertyát. Az kb 36000 és 42000 km között van. Ami lehet, hogy autónál nem gond csak itt tényleg van fordulat és az égési csúcsnyomás is elég magas ami persze a magas literteljesítménnyel párosul.

Re: gyújtás probléma

Posted: Wed Dec 07, 2011 10:17 pm
by S.Zoli
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem, hozzájutottam egy ilyen elektronikus gyújtáshoz, (Granadába volt) csak hiányzik belőle egy stift.
Az lenne a kérdésem, hogy tud -e valaki mondani valamit ennek egyáltalán milyen formája lehet kb? Esetleg ha egy fénykép lenne valakinek egy komplett elosztóról, vagy netán egy kallódó ilyen alkatrésze annak örülnék. :)

A pirossal bekarikázott rész a kérdéses.

http://kepfeltoltes.hu/111207/Elosz_www ... es.hu_.jpg

Re: gyújtás probléma

Posted: Thu Dec 08, 2011 12:08 am
by szszaby
Azon a núton lehet beütni egy stiftet ami azt a négy ágú akármit rögzíti. Ha bentebb megvan az és nem forog rajta akkor jó. Amúgy a jelölt helyre nem megy semmi mert akkor a rotor nem menne rá.

Re: gyújtás probléma

Posted: Fri Dec 09, 2011 10:57 am
by Bogyo28
oda egy sima hengeres vasdarab megy, ami beleszorul oda, és mint Szaby is írta, nem lóg ki a kerek basz síkjából. igazi mók megoldással 60-s szögböl egy darab bele :oops: :oops:

Re: gyújtás probléma

Posted: Fri Dec 09, 2011 11:41 am
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:igazi mók megoldással 60-s szögböl egy darab bele :oops: :oops:
Csak persze a végét (SZVSZ) lapold el, nehogy ki találjon röppenni a FORDulattol.