Page 5 of 7

Re: Buborék Kaprija

Posted: Fri Mar 28, 2014 11:28 pm
by daytona
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:

http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
:shock: :shock: :shock: wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat Mar 29, 2014 8:58 pm
by Bogyo28
daytona wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:

http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
:shock: :shock: :shock: wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat Mar 29, 2014 9:00 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...
lehet, hogy a régi szerszámokat vették meg ?

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat May 24, 2014 4:01 pm
by Bubor
Eljött a napja annak, hogy újra útra keljen a GÉP! :ba:
Hála Geree mesternek!( szelepállítás , vezérműszíjcsere,összehangolás meg még egy listára való apróság, amire én nem is gondoltam...)

Sajnos az öröm nem tartott sokáig, kismanó költözött a blokkba :-(
Az olajban össze-vissza ennyi maszat ( lerakódás, korom?-hol a spén?, mert az olajszűrő is "tiszta")
A vezérműtengelyen semmi "szántás"

Nagyon gyanítom, hogy ebből motorfelújítás lesz :cry:

Re: Buborék Kaprija

Posted: Sat May 24, 2014 9:20 pm
by Gáborka
Őszinte részvétem,remélem nem nagy a baj.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Jun 02, 2014 1:53 pm
by Bubor
Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?) :-(
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom :metla: ( majd egyszer... :-( )

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Jun 02, 2014 7:51 pm
by Tibi
Bubor wrote:Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?) :-(
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom :metla: ( majd egyszer... :-( )
az a csapágy nem semmi :shock:

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Jun 02, 2014 9:31 pm
by szszaby
Ennek már szép hangja lehetett.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Mon Jun 02, 2014 10:43 pm
by Bogyo28
ehhez képest a 3.8-ból ami nekünk kijött az szinte új... az 1.3 megy vissza is?

Re: Buborék Kaprija

Posted: Tue Jun 03, 2014 12:35 pm
by Bubor
Igen szép hangja volt, ha egy MTZ lenne örültem volna , hogy milyen szép egyenletesen kelepel :-)
ha nincs repedés, akkor marad ez a blokk.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Tue Jan 06, 2015 4:57 pm
by Bubor
Ugyan a motor még nincs meg, de sajnos a fékkel sem jutottam sokkal előbbre :-(

Első nyergeket Elnök úrtól kaptam ( hálás köszönetem ) - itt 54mm dugattyús lesz a gyári 48 mm helyett és a D241 tárcsa helyett is a D248mm -es
Viszont a hátsó traktushoz is hozzá szeretnék piszkálni, mert, ha már munkahengert veszek inkább egy kétdugattyúst építenék be az aszimmetrikus helyett. Ez persze hozza magával, hogy a D203x45 mm -es dob helyett mehetne fel egy D228x45 a hozzá tartozó betétekkel ( ilyen van az MK3-sokban )

DE : a kiindulási pont a fékalaplap-nagyon remélem, hogy felszerelhető a hídra...
Az a gondolat, hogy egy MK3-ból kibontásra kerüljön egy rendszer ( a kézifékkötél vezetése is módosul ) úgy látszik zsákutca ( Shark úr is inkább egyben adná a donorautót :ru: de nekem nem kell egy "kabát" csak a gombja... ), viszont szívesebben maradnék az autentikus dobfék mellett mint a tárcsásításnál.
Esetleg valakinek nincs ilyen megtartott darabja-darabjai?
Előre is köszönöm.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Jan 07, 2015 10:35 am
by driver
Nekem maradtak darabok megnézem mi van.

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Jan 07, 2015 2:58 pm
by driver
Sajnos dobfék alkatrészem nincs semmilyen, viszont komplett tárcsafék szett, konzollal együtt az van. (270mm
es féktárcsával) :-D

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Jan 07, 2015 4:57 pm
by Bubor
Nagyon köszönöm, hogy megnézted! :ru: ( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)

Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén :-(
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni :?: mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál ( bocsánat :Natalie-nál )becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámasz konstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával )

Re: Buborék Kaprija

Posted: Wed Jan 07, 2015 6:03 pm
by White Shark
Bubor wrote:Nagyon köszönöm, hogy megnézted! :ru: ( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)

Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén :-(
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni :?: mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámaszkonstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával, ha nagyon nem lenne alapjárat )
Ezt az alapjárat dolgot nem értem ,kifejtenéd?