Page 1 of 3

Suhe

Posted: Sun Nov 20, 2011 2:36 pm
by White Shark
a Suhe új szívet kap.

Re: Suhe

Posted: Sun Nov 20, 2011 7:05 pm
by White Shark
mára ennyi!

Re: Suhe

Posted: Sun Nov 20, 2011 7:09 pm
by Süni
Vazze! Ez karbis?? :shock:

Re: Suhe

Posted: Sun Nov 20, 2011 7:35 pm
by White Shark
Igen ez még az injektoros korszak előtti konstrukció ,de nem sok volt belőle, illetve az eredeti a 2.3 alapjaira épült ,utána próbálkoztak a2.8-tól3.1 ig felfúrt modellekkel az enyém a HSI nevű német cég gyártmánya(még egy kicsit dolgozhattak volna rajta).

Re: Suhe

Posted: Mon Nov 21, 2011 12:12 pm
by Bogyo28
azt megkérdezhetem hogy a moci mivel van festve? nekem bejön (ha más nem már csak apai ágon is :mrgreen: ) a kék szin, és ennek egész jó árnyalata van.

Re: Suhe

Posted: Mon Nov 21, 2011 12:36 pm
by White Shark
Akciós tescós spray metálkék színben,nem csak a gazdagsági válság miatt,egyszerüen ez tetszett.

Re: Suhe

Posted: Mon Nov 21, 2011 12:47 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Akciós tescós spray metálkék színben,nem csak a gazdagsági válság miatt,egyszerüen ez tetszett.
akkor azt még megvárom hogy mennyire bírja a moci melegét. de a szine az bejövős!

Re: Suhe

Posted: Mon Nov 21, 2011 4:06 pm
by White Shark
Elsőnek általában a hőálló fekete ég le a kipufogóról utána a hengerfej dobja le ugyanezt és a blokk bírja a legtovább hőmérséklet függvényében.

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 2:45 am
by Peti
White Shark wrote:a Suhe új szívet kap.
Úgy érted, hogy ez egy másik blokk, vagy "csak" új dugókat kapott?
White Shark wrote:ez még az injektoros korszak előtti konstrukció ,de nem sok volt belőle, illetve az eredeti a 2.3 alapjaira épült ,utána próbálkoztak a2.8-tól3.1 ig felfúrt modellekkel az enyém a HSI nevű német cég gyártmánya(még egy kicsit dolgozhattak volna rajta).
És a tied 3000-re fúrt? És ez melyik turbóval van, ugyanaz mint a gyári turbo Caprié? Tudsz adatokat, hogy mit tud így a moci? -teljesítmény, nyomaték.. Nem nagyon ismert ez a verzió..

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 10:43 am
by White Shark
Ez egy használt blokk ,előző hibáimból okulva nyers motort többször nem durrantok szét mielőtt ki nem tapasztaltam mik a gyengéi (volt ami építés után negyed óra verseny után gallyra ment)mivel kis költségvetésből próbálom megoldani a HSI motor előző szétszedésén látott látott gondokat kiküszöbölve a 2.8 motor dugattyúit eleve elvetettem ezért kapta az ugyancsak használt 2.9 dugókat.Ez 1 mm -rel alacsonyabb + a benne levő tányér is csökkenti a kompressziót,és az sem mindegy hogy nem kellett furatnom a blokkot ( méretek hajtókar átmérő stimmel) Kézi honolóval a hengereket kitisztáztam és már ment is össze.Az eredeti motor addig a helyén figyel.Gabi barátomtól kapott May készlet savállóból való lemásolása után mehet fel rá a Grancitól vett D-10 busz turbója.(beazonosítás után ezen használtak még ilyen méretű tipusút,meglepő módon szabályzatlanul amit még orvosolni kell)Eddigi motorproblémák egy része megoldva és valószínűleg nem kell a hengerfejeket megemelnem a dugattyu kialakítás miatt .Az eredeti motor teljesítményéről csak annyit tudok hogy a2.8 May turbo 188 lovas eddigi ismereteim szerint amihez nem használtak interculert ,én már ezt is beterveztem az előző motor várakozáson aluli teljesítménye miatt.Az eredeti turbó Garrett t04 ,ami most kerül rá t04e lesz.A karbi probléma nincs még megoldva ,sajnos a 38-as fedeleit mindig lefújja (meggörbíti)a dobozolás pedig macerás és nem is biztos hogy tetszene a látvány.

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 11:12 am
by Peti
Tehát akkor 2.8 may turbo-d van. Egyébként az tudtommal 215 lovas, és a gyári turbo capri ami 188.

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 11:39 am
by Peti
Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 8:53 pm
by FEFE
Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 9:04 pm
by gigford
White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 04, 2011 10:08 pm
by FEFE
gigford wrote:
White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?
Dugattyú nem bírta a növekvő kompótot kicsit megrogyott. :mrgreen: