Page 9 of 13

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 9:38 pm
by daytona
Aaaaaaaaa..... :metla:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Tue Jan 25, 2011 10:33 am
by Natalie Driver Gabe
na urak !
Lehet mazsolázni.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Tue Jan 25, 2011 11:08 am
by Pudva
FEFE wrote:Fényezés előkészítés vette kezdetét.
Oda lesz a szép fekete sárvédőm :lol:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Tue Jan 25, 2011 11:14 am
by Süni
Csak én nem látom a méretezett ábrán az eltolás mértékét? :roll:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Tue Jan 25, 2011 1:32 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Csak én nem látom a méretezett ábrán az eltolás mértékét? :roll:
nem, nincs ott, de nem is kell. ha megnézed azokat a képeket, amiket korábban linkeltem, azon olyan van, hogy megy egy darab a dogfék felfogató lemez helyére, a 4 csavart jó hosszúra cserélik, és hátulról csavarozzák rá (a difi közepe felöl) a hosszu csavarokra a kis fémdarabot, aminek a vastagsága határozza meg hogy hova kerül a féknyereg. A nagy előnye szerintem ennek a megoldásnak az, hogy csak vágni kell a cuccot, nem kell marógépen dolgozni.

és nem kell belőle külön jobb és bal oldali...

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Tue Jan 25, 2011 2:07 pm
by Tibi
Natalie, nincs másik nézet erről a szerkezetről ?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Tue Jan 25, 2011 2:11 pm
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:Natalie, nincs másik nézet erről a szerkezetről ?
Nincs sajna ennyi kép van csak. :-(

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 12:56 am
by Bogyo28
Ma Tibi úrral kinyitottuk a NASA titkos laborját, és méréseket végeztünk sierra hátsó tárcsa vs capri híd ügyben. A tanulságok:

- sierra tárcsát használva, a Gabe által linkelt vas mélységi különbsége 5mm kell hogy legyen. az én általam linkelt megoldás szerint csak ki kell vágatni a Gabe féle rajzot egy kb 10mm-s lemezből, és hátulról felcsavarva kell a tartó konzol és a féknyereg közé 3mm távtartó. Valamelyik nap berajzolom a gépbe, és méretpontosan nyomtatok egyet belőle, hogy ki lehessen próbálni, hogy a magassága ennek a konzolnak jó e a sierra hátsó tárcsához.
- ami nagyobb baj az az, hogy ugyanúgy mint a sierra első féknél, a gyári lemez vagy vékony alu 13" kerék nem megy fel ezzel a fékkel. 7 col vagy a fölötti alu az jó, vagy 14" ill 15"-s felni használata. fényképek lentebb. Nem tudom nektek milyen a széles lemez felni, ha olyan egyenes a belseje mint amivel mi próbáltuk, abba bele fog érni a nyereg.
a tesztlabor...
a tesztlabor...
kompletten oldalról...
kompletten oldalról...
oldalról #2
oldalról #2
a 13" nem megy fel...
a 13" nem megy fel...
alulról látszik hogy beleér....
alulról látszik hogy beleér....
A 15" már elég nagy hozzá...
A 15" már elég nagy hozzá...
kilóg a síkból a nyereg...
kilóg a síkból a nyereg...
a felni meg majdnem tök egyenes...
a felni meg majdnem tök egyenes...

ha van kérdés ne kiméljetek....

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 8:14 am
by Natalie Driver Gabe
Lehet rosszul látom de nem volna ezért jobb az escort tárcsa ??
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
S így csak egy kicsot kellne a konzolon alakítani.
S még mindig csak vágni heggeszteni kellene.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 8:29 am
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:Lehet rosszul látom de nem volna ezért jobb az escort tárcsa ??
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
Ha minden igaz jól látod. Majd azt is felpróbáljuk.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 8:31 am
by Tibi
Az alátétek a dobféktartó lemez helyén 4mm vastagok összesen ha jól emlékszek, nem három mint az eredeti lemez.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 8:43 am
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Lehet rosszul látom de nem volna ezért jobb az escort tárcsa ??
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
Ha minden igaz jól látod. Majd azt is felpróbáljuk.
Akkor jól sejtettem.
A papinál ezt a nyerget egy egyenes lemez tartja de ott 16"os felni van , tehát esély sincs hogy beleérjen.
Az a fék a kókusz gépérő jött.
Csak azt nem tudom hogy ő milyen görgőgön haladt hogy nem ért bele.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 9:29 am
by White Shark
Én is ugyanerre jöttem rá ,hasonló módon kísérleteztem ,de egy lépéssel előrébb járok,talán ahétvégére elkészül a konzol .

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Wed Jan 26, 2011 10:14 pm
by szszaby
Infót ezért rakjál föl. Képeket is.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Thu Jan 27, 2011 8:56 am
by White Shark
Még nem akarom elkiabálni azt ami nem biztos, de egy -két megállapítás már az ,pl csak az egyes felninek egyenes a belső felfekvő felülete ,a többi capri felni domború ,egy probléma megoldva ,az alufelnivel ahogy Bogyó is írta más a helyzet ,pl a pöttyös labda csont nélkül elfér semmibe nem ér bele ,sehol ,de az nekünk kicsi.