Page 25 of 27

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 21, 2011 10:07 pm
by adam
szszaby wrote:Ma versenyen voltunk Kunmadarason. Kapott a verda egy szép új gumit amin nagyobb mint az előző volt. 28 coll az átmérője, ami 1 collal nagyobb mint a régi. Meg le is lett festve a verda.
A legjobb időnk 10,76 mp és 203km/ó célvonali. Ez az egyéni legjobb időnk.
sok festék == plusz súly :lol:
amúgy szép lett, gratulálok ;)

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 21, 2011 10:08 pm
by szszaby
A következő lépés egy erősebb féltengely beszerzése és beszerelése. Az új gumi annyival jobban tapad, hogy ez eltörte a féltengelyt nem igazán bírta a nagyobb igénybevételt.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 21, 2011 10:25 pm
by adam
szszaby wrote:A következő lépés egy erősebb féltengely beszerzése és beszerelése. Az új gumi annyival jobban tapad, hogy ez eltörte a féltengelyt nem igazán bírta a nagyobb igénybevételt.
Kár volt piszkálni a karbit :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 22, 2011 11:05 am
by Bogyo28
szszaby wrote:A következő lépés egy erősebb féltengely beszerzése és beszerelése. Az új gumi annyival jobban tapad, hogy ez eltörte a féltengelyt nem igazán bírta a nagyobb igénybevételt.
ez valami 2 darabból összerakott féltengely volt? szépen eltört...

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 22, 2011 7:32 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote: ez valami 2 darabból összerakott féltengely volt?
Igen, mivel ki kellett venni belőle 32 cm-t.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 22, 2011 7:45 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote: ez valami 2 darabból összerakott féltengely volt?
Igen, mivel ki kellett venni belőle 32 cm-t.
aha... én azt hittem hogy levágnak ilyenkor belőle, ricni rá meg edzés. bár a capri féltengellyel sem lehetne megcsinálni, mert az vékonyabb beljebb...

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 22, 2011 8:31 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
aha... én azt hittem hogy levágnak ilyenkor belőle, ricni rá meg edzés.
Így akartuk, de nem bírtak vele. Jóféle anyag.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Wed Aug 24, 2011 11:10 pm
by gigford
Ez már bőven 3mp alatti 0-100ra...olyan 2.7 körül :-)


Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Wed Aug 24, 2011 11:16 pm
by porschetolvaj
Nagyon durva.Nem félsz hogy hanyatt esel. k jó

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Wed Aug 24, 2011 11:19 pm
by Töcs
gigford wrote:Ez már bőven 3mp alatti 0-100ra...olyan 2.7 körül :-)

nagyon király!!! :ru:
(ezt az enyém is simán megcsinálja, igaz kell hozzá egy kurvamély szakadék :lol: )

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Thu Aug 25, 2011 3:15 pm
by Peti
gigford wrote:Ez már bőven 3mp alatti 0-100ra...olyan 2.7 körül :-)
Kemény! :burn: Jó volt élőben is látni! 8-)

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Thu Aug 25, 2011 9:16 pm
by szszaby
Csak kár, hogy hamar haza kellett menni.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sat Sep 17, 2011 8:47 pm
by Peti
Ismerős színkombináció.. :-) (megszáradt már a festék Szaby? :mrgreen: )
Escort.jpg
Escort.jpg (34.08 KiB) Viewed 10302 times
http://www.ebay.co.uk/itm/1-18-FORD-ESC ... 2c5f589e4a" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sat Sep 17, 2011 9:38 pm
by szszaby
Peti wrote:(megszáradt már a festék Szaby? :mrgreen:
Alakul már. :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Wed Apr 25, 2012 9:20 pm
by gigford
Készül közben az escort is idénre, van néhány fejlesztés.

Egy pár Dart Pro 1 CNC hengerfej, sokkal jobb adottságokkal mint ami eddig volt. Csak a cnc megmunkálás önmagában rengeteget hoz a konyhára, nagyobb szívószelepek(52.8mm) vannak benne, kisebb égéstér, nagyobb csatornák stb.
P1060292.JPG
P1060292.JPG (149.45 KiB) Viewed 10221 times
P1060295.JPG
P1060295.JPG (142.07 KiB) Viewed 10221 times
P1070244.jpg
Az eddigi leömlő nem passzol erre a fejre, meg amúgy is megörökölte a capri, így vízzel lett vágatva egy pár talp, ehhez majd Szabi megcsinálja a lömlőket 44mm csövekből.
P1060928.jpg
P1060930.jpg
P1060931.jpg
A hidrós veztengely/tőkék helyére pedig full mechanikus Lunati tengelyszett kerül, eddig 6500nél nem forgott többet, ott már vége volt a tengelynek és a hidrotőkék is valószínűleg "úsztak" már ezen a fordulaton.
Ez a tengely 15.2mm-t emel a szívó és 15.8mm-t a kipuff szelepen, az eddigi 13.1mm helyett.

Meg lettek hüvelyezve a féltengelyek is, adunk egy esélyt ennek a megoldásnak, reméljük bírni fogják a kiképzést.
hüvelyezett féltengelyekb.JPG
Beszereztem 19 liter 114 oktános versenybenzint, 12:1 körül lesz a sűrítés, 100as benzinnel neccesen menne el valószínű, előgyújtást is vissza kéne venni hozzá a biztonság kedvéért, szóval úgy nem lehetne kihozni azt belőle amit tudna.
114 oktán meg túl jó ennek ezért 100as benzinnel lesz hígitva, aranyárban adják ezt, feleslegesen nem égetjük ha nem muszáj.
C14.jpg