Page 21 of 27

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sat Aug 07, 2010 2:49 pm
by szszaby
A motorról egy picike videó:


Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 6:08 pm
by szszaby
Tegnapi napon versenyen voltunk az Escorttal. Most volt az első olyan, hogy érthetetlen műszaki problémák voltak a géppel. Leginkább abban nyilvánult meg, hogy nem akaródzott indulni, nem forgatta az önindító rendesen. Akku feszkó volt, kicseréltük az aksit de akkor is csak egy futamot bírt ki és azután megint nem indult, nem forgatta át a motort az önindító. Ha be is indult ha sebességbe lett rakva fulladozott, ami egy automata váltónál érthetetlen dolog. A végén úgy lett orvosolva a dolog, hogy az aksit előre költöztettük rövid kábelekkel és fura módon mindennemű probléma megoldódott.

akku rögzítés.jpeg

A fura műszaki problémákkal nehezítve, de bejutottunk a legjobb nyolcba egy 11,5ös idővel ami a kategória legjobbja volt.
A középdöntőbe jutásért menni kellett egy BYE futamot amin a gép 11,19-es idővel és 195-ős célvonalival futott meg. :burnout: :metla: Messze a várakozáson felül. Az előző madarasi versenyhez képest 1,1mp-et javult a gép a drag gumival és a nagyobb fúvókáknak köszönhetően. Jövőre 10-es idő a cél. 8-)

A döntőbe jutásért már bruttó időt mérnek ahol nagyon kipörgött a kerék. Az elején az ellenfél meglógott de majdnem utolérte Lóri, 11 ezreden múlott, de így is egy nagyon szép harmadik helyet nyertünk. :fu: :fu: :fu: A helyezéstől függetlenül úgy is tudjuk, hogy mi voltunk a legjobbak a kategóriánkban. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
díjátadó.jpeg
kupa.jpeg
kupa2.jpeg

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 6:26 pm
by SONI
Gratula :metla:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 6:44 pm
by Töcs
Gratulálok én is. Nagyon nagy amit csináltok!!!! :ru:

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 6:57 pm
by szszaby
Köszi!
További képek sógorom jóvoltából.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 7:35 pm
by szszaby


Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 8:50 pm
by Pudva
Ez nagyon nagy dolog! Gratulálok!!! :ru:
a BMW -ben milyen technika volt?
Szabyk Bobo nem volt kint a Fiestával?
az a 'falu rossza' Audi nagyon brutál 8-)
Vogel Sanyi hanyadik lett?

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 10:40 pm
by Bogyo28
Gratula az eredményhez urak!

a szakmai része: milyen kábellel és hogy hoztátok előre a delejt az aksiból amivel a probléma volt? hátha tudok ötletet adni mi lehetett a szar...

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 10:41 pm
by szszaby
Szabyk is kint volt, törte is a dolgokat.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 10:43 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:Gratula az eredményhez urak!

a szakmai része: milyen kábellel és hogy hoztátok előre a delejt az aksiból amivel a probléma volt? hátha tudok ötletet adni mi lehetett a szar...
Olyan átmérő 10-es bikakábellel és 3m hosszú. Ez a probléma Tökölön kezdődött, azelőtt sose volt vele baj.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Sun Aug 22, 2010 10:58 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:Gratula az eredményhez urak!

a szakmai része: milyen kábellel és hogy hoztátok előre a delejt az aksiból amivel a probléma volt? hátha tudok ötletet adni mi lehetett a szar...
Olyan átmérő 10-es bikakábellel és 3m hosszú. Ez a probléma Tökölön kezdődött, azelőtt sose volt vele baj.
az szerintem oda hurka. 50 quadrátos kábel kell előre, és el kell hozni mind a 2 szálat a motorig. alu saru ne legyen rajta csak réz, és az is forrasztva (Niki régi driftautójának volt az a baja, hogy nem tudott indítózni, mert a réz dróton alu saru volt, ami az áram hatására összeoxidál és nem vezet rendesen, nagy lesz az átmeneti ellenállása). a nagy indítóáram hatására szép lassan el tud "égni" a vékony vezeték, és akkor lesz olyan hogy az önindítónál mérve már csak pl 3 volt van, és meleg a kábel. valamint kerülendő a bikakábelnek árult valami kábelének felhasználása, az általában igen tré kábel. legjobb villanyszerelési boltban ötvenes sodrott réz kábelt kérni, majdnem egy ezres métere, de az bírja. nem mindenhol tartanak, és 3-4 métert sem ad mindenki, de ha a környéken nem kapsz szivesen veszek neked itt a nagyfaluban azt leküldöm ha kell.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 23, 2010 9:10 am
by szszaby
Köszi az infókat igaz gőzöm sincs mi az az 50 quadrátos kábel, én csak az átmérőt ismerem.. :mrgreen: A test nem volt előre hozva de az az egy kábel nem melegedett. Indítózáskor leesett a feszkó az akkunál mérve 6V-ra.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 23, 2010 9:31 am
by Tibi
keresztmetszet négyzetmm-ben.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 23, 2010 9:57 am
by szszaby
Tibi wrote:keresztmetszet négyzetmm-ben.
Akkor ami most van az 75-ös és mégse jó. Akkor erre mondjon valaki valamit.

Re: Mk1 Escort 6.7 V8

Posted: Mon Aug 23, 2010 10:41 am
by Tibi
szszaby wrote:
Tibi wrote:keresztmetszet négyzetmm-ben.
Akkor ami most van az 75-ös és mégse jó. Akkor erre mondjon valaki valamit.
Lehet a saru a bibis amit a fölnök is mondott. Vagy kívánja a kábel a méh-et.