Page 26 of 29

Re: TéCSé ...

Posted: Fri Feb 25, 2011 10:47 am
by daytona
nyujoe wrote:...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
Nem nagyon. Ahogy mondjuk a nemeteknel megfigyeltem, inkabb azzal szoktak jatszani, hogy minek minositik be: PKW-nek vagy LKW-nek. Lattam mar ugyanolyan platos tranzitot max 3500-ig es siman 3500 felett. A 3500 feletti mar LKW es arra nem jo a B jogsi. A 3500 alattin a maximalis terhelest szabalyoztak le papirokban mondjuk 1600 kilora. Ettol fuggetlenul az auto elbir tobbet is, csak nem engedelyezett.

Re: TéCSé ...

Posted: Fri Feb 25, 2011 11:20 am
by White Shark
daytona wrote:
nyujoe wrote:...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
Nem nagyon. Ahogy mondjuk a nemeteknel megfigyeltem, inkabb azzal szoktak jatszani, hogy minek minositik be: PKW-nek vagy LKW-nek. Lattam mar ugyanolyan platos tranzitot max 3500-ig es siman 3500 felett. A 3500 feletti mar LKW es arra nem jo a B jogsi. A 3500 alattin a maximalis terhelest szabalyoztak le papirokban mondjuk 1600 kilora. Ettol fuggetlenul az auto elbir tobbet is, csak nem engedelyezett.
Csak nálunk nem jó a B ,a németeknél ezzel 12 tonnáig vezethetsz .

Re: TéCSé ...

Posted: Sun Oct 02, 2011 10:57 pm
by Bogyo28
Mivel az apuka most elfoglalt, én írok ide. Még 2007-ben löttem az ebay-en egy szervós kormányművet kompletten, mert ugye a hülye nem gondolkodik, hogy az angolok (és TCSabi) a másik oldalon vezetnek. a lényeg, hogy nem ment kárba a dolog, mert Tcsabinak kelett a motyo, csak ugye a beszerelése várt mostanáig. Már nálunk volt a műhelynél az autó egy ideje, de csak ma került sor a szétszedésre, mert végre sikerült szerezni, szervós bölcsöhöz való motortartót (meg hát egyéb okok miatt, de ez jól hangzik). de van baj bőven:

a kormánygömbfejek szarok, leszedni csak Dr.Flex segítségével lehetett, de a doktor úr ma is precízen műtött, pár perc alatt megvolt. a másik körmányművön ugyis van jó gömbfej, ezért nem szenvedtünk sokat a leszedéssel.

aztán lejött a lengőkar gömbfeje, hát mindkettő igen szar, ezzel összerakni még egy próbakörre is bátor lett volna. Gyors körtelefon, hogy mik a lehetőségek. Süni szerint veni most csak olasz szart lehet, vagy rendelhetünk angliából, de az egy hónap. ezért turás az M zárolt készletben, volt elrakva egy pár gyári, amiben szar a szilent, de jó a gömbfej. az angol HD lengőkarokat meg mindig gumi szilentel küldik, amit ki kell szedni a poli szilent behelyezéséhez, de most jól jött hogy elraktam ezeket, mert belement az M zárolt lengőkarba, és igy igen költséghatékonyan, és ami még nem mindegy, még AZNAP össze tudtuk rakni a cuccot.

a szopás következő része ezután jött, bár a gumi szilenteket a helyükre préselni sem volt egyszerü. aki ezt kitalálta, hogy igy kell csinálni, napi 24 órában cseréltetném vele, hogy szopjon ő is. ehhez képest a poli szilent egy isten áldása, a gumit azt meg maga az ördög tervezte (legalább illik TCS caprijába). szoval ugye géptető lent, a motor kötéllel felemelve a kiemelővel, alulról raknánk föl a bölcsőt, de a motortartó nem igazán passzolt a helyére. már mindennel próbálkoztunk, még kisebb magasságu gumibakkal is, de sehogy sem. elő lett szedve, a vasárnapi templomba járó, kékre szinterezett moci tartó vas a kozémról, és láss csodát minden gond nélkül a helyére ment a moci. Amit a kolléga adott motortartó nem tudom min volt, de kb 2-3 cm-vel hosszab mint ami kellett volna, mi meg orákat basztunk el azzal hogy a helyére tegyük azt, ami nem oda való. de majd cseréljük...

és hogy ne legyen elég a meglepetésekből, mikor felemeltük az autót, az egyik kerék a levegőben, a másik még a földön, pedig egyenes az autó. azt hittük hogy szar az az oldal ami lent van, aztán kiderült, hogy az a jó:
DSC04052.JPG
DSC04053.JPG
DSC04054.JPG
DSC04055.JPG
DSC04056.JPG
TCSabi, nem ment furcsán ez az autó??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

folyt köv....

Re: TéCSé ...

Posted: Mon Oct 03, 2011 1:31 am
by Peti
Szép.. :shock: ilyet még nem láttam!..

Re: TéCSé ...

Posted: Mon Oct 03, 2011 9:33 am
by Natalie Driver Gabe
Peti wrote:Szép.. :shock: ilyet még nem láttam!..
Én átéltem 1 x
Naon durca :shock:

Re: TéCSé ...

Posted: Mon Oct 03, 2011 9:37 am
by szszaby
Érdekes eset, ilyet még én se láttam. :roll:

Re: TéCSé ...

Posted: Mon Oct 03, 2011 11:08 am
by Wendike
Így is le lehet ültetni az elejét, viszont hangosabbra kell tekerni a zenét... :twisted: :mrgreen: :twisted:

Re: TéCSé ...

Posted: Mon Oct 03, 2011 7:58 pm
by TÉCSÉ
Peti wrote:Szép.. :shock: ilyet még nem láttam!..
Lehetőségek :
1 .eltört magától az állásban , TCSak úgy unalmában ... :lol:
2. eltört bármikor és úgy jártam vele (többek közt tájékozódási versenyen over 400 km) , de semmi furcsa nem volt érezhető ... :roll:
Ennyit tudok , de ezt bármikor 8-)

Re: TéCSé ...

Posted: Tue Oct 04, 2011 12:03 pm
by Natalie Driver Gabe
Nekem egy szimpla balos kanyar alkalmával csattant egy nagyot.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.

Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.

Re: TéCSé ...

Posted: Tue Oct 04, 2011 2:18 pm
by nyujoe
Natalie Driver Gabe wrote:Nekem egy szimpla balos kanyar alkalmával csattant egy nagyot.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.

Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.
...volt egy jó kiállású balos kanyar és számodra ismeretlen az ok??? :twisted:

Re: TéCSé ...

Posted: Fri Oct 07, 2011 11:18 am
by Bogyo28
Szerdán bekerült egy egy darabban lévő rugó, két jó állapotú lengőkar új szilentekkel, a szervós kormánymű, a templomba járós kék motortartó helyére a kicserélt darab (ez piros, de legalább megy a motor szinéhez). Ha ma sikerül legyártatni a szervóhoz a csöveket, akkor talán kész is lehet a hétvégén:
Fényképek-0298.jpg
Fényképek-0299.jpg
Fényképek-0300.jpg
Fényképek-0301.jpg
Fényképek-0302.jpg
Fényképek-0303.jpg

Re: TéCSé ...

Posted: Fri Oct 07, 2011 11:36 am
by szszaby
Akkor lehet megint törni a rugót. :mrgreen:

Re: TéCSé ...

Posted: Fri Oct 07, 2011 4:22 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Akkor lehet megint törni a rugót. :mrgreen:
felölem... kapugaranciás! :laza: :laza:

Re: TéCSé ...

Posted: Fri Oct 07, 2011 8:26 pm
by TÉCSÉ
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Akkor lehet megint törni a rugót. :mrgreen:
felölem... kapugaranciás! :laza: :laza:
Majd az udvarban rallyezom :mrgreen:

Re: TéCSé ...

Posted: Mon Oct 10, 2011 11:32 am
by Bogyo28
TÉCSÉ autója ugy látszik szeret bent lakni a műhelyben, biztos sokat volt a ház elött az utcán télen:

lett ugyan szervócső:
DSC04094.JPG
be is lett építve:
DSC04113.JPG
DSC04114.JPG
(és ami ezeken a fotókon nem is látszik, a visszafolyó cső, ami az angol cső teljes hosszának felhasználásával készült (az átmegy a másik oldalra, ahol a 2.8-on lenne a pumpa), milyen "szépen" ki lett vitelezve. az egyszerű szemlélő azt gondolná, hogy merő lustaság és sporolás miatt nem lett sehol elvágva az eredeti cső, csak visszahajtva a kormánymű felénél, meg még 2 helyen, és az eredeti gumicső feltolva a pumpáig, ennek kérem az olaj hűtése volt a célja! :mrgreen: )

de hogy ne legyen meg az örömünk, a beindításig nem jutott el a szerkezet, mert az AC-tól jövő benyacső csunyán a motortérbe is enged némi benzint a kis rozsdás bilincse alatt, ezt még orvosolni kell:
DSC04116.JPG
DSC04116.JPG (142.03 KiB) Viewed 8934 times