Page 5 of 7

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Fri Nov 13, 2009 10:11 am
by Bogyo28
Süni wrote:
Bogyo28 wrote:visszatérve az MK1-hez: több napig áztattam a karbit tisztító folyadékban, összeraktam, és ha az idő is ugy engedi szombaton próba!!!! ha igy se megy, akkor vagy EFI vagy még nem is tudom hogy mi lesz, felgyujtani nem lehet mert nem az enyém... :lol: :lol: :lol:
Ha csináltok szívócsonkot, van eladó 1-1 pár weber, illetve dellorto 40-es fekvőm.... :roll:
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak :mrgreen:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Fri Nov 13, 2009 10:12 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Mindketten a hétvégén MKI-est csinálunk ha te nem boldogulsz a pintóval és ha gondolod én szivesen odadom az enyémről a karbit vagy h kell szívósorral együtt.
ha nem sikerül életre lehelni a mostanit élni fogok a dologgal....

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Fri Nov 13, 2009 8:33 pm
by SONI
Bogyo28 wrote: 2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak :mrgreen:
Mer nem értesz hozzá( csak a müanyag motorhoz+ homok tuning :twisted: :twisted: :twisted: ) :D :D :D :D
Nem jöttél a karbiért.
Holnap elvigyem?

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Sat Nov 14, 2009 12:13 am
by Bogyo28
SONI wrote:
Bogyo28 wrote: 2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak :mrgreen:
Mer nem értesz hozzá( csak a müanyag motorhoz+ homok tuning :twisted: :twisted: :twisted: ) :D :D :D :D
Nem jöttél a karbiért.
Holnap elvigyem?
a műanyag a sor4 fönök, ne keverjük össze! homok nélkül meg tul erős lett volna, meg unalmas a speyeri út.... elhozhatod ha jársz erre, sajna nem volt időm beugrani, igy is elkéstem és este 10-ig pakoltuk ki a garázs tartalmát....

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 16, 2009 10:14 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Nincs eltömődve a kipuff? Hasonló jelenséget produkál az is.
végső elkeseredésemben már ezt is kipróbáltam, de leszedett kipufal sem lett jó...

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 16, 2009 10:18 pm
by Bogyo28
na a fejlemények: a karbi a sok napos áztatás után sem lett jó. leszedtem a tranyóról az ebay-ről vett NOS (New Ols Stock) karbit, azzal pöccre ment, ma vettem hozzá szivató bowdent, mert hogy a tranyó manuális szivatós, ez be lett szerkesztve, tök jól indul a moci, veszi a fordulatot is. még a vizcsövet kell megoldani, mert a vizes szivatós vízcső nem jó, meg beállítani a kéziféket, egy újabb próbakör és ha ott sincs semmi baj mehet vizsgára :metla: :metla: :metla: :metla: :metla:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 17, 2009 7:13 am
by capriv6
Bogyo28 wrote:na a fejlemények: a karbi a sok napos áztatás után sem lett jó. leszedtem a tranyóról az ebay-ről vett NOS (New Ols Stock) karbit, azzal pöccre ment, ma vettem hozzá szivató bowdent, mert hogy a tranyó manuális szivatós, ez be lett szerkesztve, tök jól indul a moci, veszi a fordulatot is. még a vizcsövet kell megoldani, mert a vizes szivatós vízcső nem jó, meg beállítani a kéziféket, egy újabb próbakör és ha ott sincs semmi baj mehet vizsgára :metla: :metla: :metla: :metla: :metla:
A kéziféket az azért nehéz behúzni mivel az MK1-es kar az más mint az MK3.Az autón nem a csigás MK1 vezzió lett felrakva!
Vagy csak az utánnállíton kell tekerni kicsit:)

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 17, 2009 11:08 am
by Bogyo28
capriv6 wrote:
Bogyo28 wrote:na a fejlemények: a karbi a sok napos áztatás után sem lett jó. leszedtem a tranyóról az ebay-ről vett NOS (New Ols Stock) karbit, azzal pöccre ment, ma vettem hozzá szivató bowdent, mert hogy a tranyó manuális szivatós, ez be lett szerkesztve, tök jól indul a moci, veszi a fordulatot is. még a vizcsövet kell megoldani, mert a vizes szivatós vízcső nem jó, meg beállítani a kéziféket, egy újabb próbakör és ha ott sincs semmi baj mehet vizsgára :metla: :metla: :metla: :metla: :metla:
A kéziféket az azért nehéz behúzni mivel az MK1-es kar az más mint az MK3.Az autón nem a csigás MK1 vezzió lett felrakva!
Vagy csak az utánnállíton kell tekerni kicsit:)
a terva kar cseréje MK3-ra vagy a furat áthelyezése a karon oda ahol az MK3-n is van, hogy a nem csigás kézifék is rendesen használható legyen...

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 17, 2009 11:53 am
by Süni
Bogyo28 wrote: ma vettem hozzá szivató bowdent,
Hol, és milyet? Csak, hogy legközelebb tudjam! ;)

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 17, 2009 11:55 am
by Bogyo28
Süni wrote:
Bogyo28 wrote: ma vettem hozzá szivató bowdent,
Hol, és milyet? Csak, hogy legközelebb tudjam! ;)
mellettetek, ahol javasoltad, 1480, szép nagyméretű huzogatógombbal kompletten...

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 17, 2009 12:42 pm
by Süni
Bogyo28 wrote:
Süni wrote:
Bogyo28 wrote: ma vettem hozzá szivató bowdent,
Hol, és milyet? Csak, hogy legközelebb tudjam! ;)
mellettetek, ahol javasoltad, 1480, szép nagyméretű huzogatógombbal kompletten...
Milyen gépből? (lada, trabi?)

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 17, 2009 1:05 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Milyen gépből? (lada, trabi?)
azt nem kérdeztem, örültem hogy volt...

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Dec 01, 2009 10:45 pm
by Bogyo28
na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.

az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Dec 01, 2009 11:16 pm
by FEFE
Bogyo28 wrote:na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.

az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
Nekem pedig ott van!

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Dec 01, 2009 11:25 pm
by Bogyo28
FEFE wrote:
Bogyo28 wrote:na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.

az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
Nekem pedig ott van!
lehet hogy a bádogember anno lehegesztette! de azért a hétvégén világosban még kergetem, max kijön a szönyeg is...