Page 2 of 6

Re: injektor

Posted: Sun Nov 30, 2008 9:26 pm
by DavidMolnar
WARIS wrote:Sziasztok!

Segítséget kérnék.
2.0-ás karbis taum van, váltanék EFI-re. Itt nálatok már egészen kiokosodtam, hogy mit is kellene tennem. Ha valakinek van valami eladó motyója vagy csak tanácsa, hogy hogyan érdemes elkezdi, kérem írjon.
10 éve van nálam az autó, 8 évig 1.6, azóta 2.0.
Most megint tél, reggel köszörülés, egy percig nincs rendes alapjárat.
Volt néhány karbim, néhány szerelőm, de soha nem volt tökéletes.

Előre is köszönöm: WARIS
ami kell:
-tankmókolás és takarítás
-ac, szűrő
-benzincső + visszafolyó, ha eddig nem let volna
-injektoros szívócső + tömítés, elosztó, gyújtás modul(ez létezik elosztóval integráltban is), kábelköteg, komputer, relék, légszűrőokosítás, hogy beférjen
-2 raklap türelem
-mindenhol megfelelő földelés

ami jó ha van: multiméter, nyomásmérő, bandázs szalag, kábelkötegelő

Amúgy milyen típusú a karbi amivel gondod van?

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 11:18 am
by holecz
daniv6 wrote:Üdw
Sztem tegyél rá addig is egy Sierra külső elektromos benzinpumpát, nekem bejött.

(-2.9efi, 20é nem kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.0dohc 20é ez es kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.3 hengerenkénti inj-os motor az se kellett senkinek :arrow: MÉH)
Nagyon gyorsan megváltál tőlük Dani!Nem fért volna el a pincében vagy valahol???
Sztem pár év múlva öltek volna érte...... :roll:

Egyébként a 2.3 injektorost hol hirdetted???Nem emlékszem rá pajti. :smt017

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 12:30 pm
by Süni
WARIS wrote:Sziasztok!

Segítséget kérnék.
2.0-ás karbis taum van, váltanék EFI-re. Itt nálatok már egészen kiokosodtam, hogy mit is kellene tennem. Ha valakinek van valami eladó motyója vagy csak tanácsa, hogy hogyan érdemes elkezdi, kérem írjon.
10 éve van nálam az autó, 8 évig 1.6, azóta 2.0.
Most megint tél, reggel köszörülés, egy percig nincs rendes alapjárat.
Volt néhány karbim, néhány szerelőm, de soha nem volt tökéletes.

Előre is köszönöm: WARIS
2.0 EFi komplett mocim van motorkábelköteggel, generátorral, ECU-val. 40péz.

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 1:39 pm
by WARIS
Köszönöm!

DavidMolnar!

A tankmókolás mindenképpen kell? Nem elég visszafolyót csinálni?
A HF-en nem kell ügyeskedni (injektorok nem lógnak be?)
A gyújtásom az induktív jeladós Motorckaft, azt cserélni kell?
Az integrált az rotor nélküli?
A drótokkal elboldogulok, ha valaki megmondja mit-hova kell kötni.
Türelem is van, ha van értelme.



Süni!

Árakat még nem tudok, de még egy motor tuti nem kell.
Milyen áron szokott menni EFI, komputer?


Köszönöm: WARIS

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 2:34 pm
by Bogyo28
neked komplett pinto efi kábelköteg és ECU kell, azon rajta van minden, és nem kell azon okoskodnod hogy milyen gyujtás legyen (az álltalad felsoroltak egyike sem), a gyári Ford EEC-IV EFI a Pinton TFI gyujtással működik. komplett EFI cucc szerintem olyan 25-30 pénz, tehát ha 40-ért egy mocit is kapsz max megmarad a HF meg a block tartalékba...

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 4:54 pm
by WARIS
Köszönöm Bogyo28!

Megfontolom az általad leírtakat. Csak azt nem tudom, hogy lambda szonda, sebesség szenzor kell-e hozzá?


Süni!

Meddig érvényes az ajánlatod? Nagy meló átépíteni, hogy a motor maradjon?
Az eladó motor papiros?

Köszönöm: WARIS

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 5:12 pm
by Süni
WARIS wrote: Süni!

Meddig érvényes az ajánlatod?Nem tom... Nagy meló átépíteni, hogy a motor maradjon?Igen, mert hengerfejet kell cserélni.
Az eladó motor papiros? Nem.

Köszönöm: WARIS

Re: injektor

Posted: Mon Dec 01, 2008 9:09 pm
by daniv6
holecz wrote:
daniv6 wrote:Üdw
Sztem tegyél rá addig is egy Sierra külső elektromos benzinpumpát, nekem bejött.

(-2.9efi, 20é nem kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.0dohc 20é ez es kellett senkinek :arrow: MÉH
-2.3 hengerenkénti inj-os motor az se kellett senkinek :arrow: MÉH)
Nagyon gyorsan megváltál tőlük Dani!Nem fért volna el a pincében vagy valahol???
Sztem pár év múlva öltek volna érte...... :roll:

Egyébként a 2.3 injektorost hol hirdetted???Nem emlékszem rá pajti. :smt017
Szerencsére nem én voltam a tettes, a haver még átvette tőlem jelképes összegekért, de nem igazán tudta hasznosítani, eladni sem tudta a pénz kellett begőzölt. A 2.3as egy korábbi időszakban tünt föl, sztem nem is neten hírdettük, mert valami Audi inj volt rajta, és mivel off, úgyse lett volna rá itt kereslet. Nem is tudom, hogy került hozzá.

(Egyébként én sem tudnék eladni semmit, esetleg 3ad vagy 4ed áron a vételárhoz képest. Ezért nem is üzletelek.)

Re: injektor

Posted: Tue Dec 02, 2008 10:55 pm
by Bogyo28
WARIS wrote:Köszönöm Bogyo28!

Megfontolom az általad leírtakat. Csak azt nem tudom, hogy lambda szonda, sebesség szenzor kell-e hozzá?
lambda kell hozzá, VSS nem nagyon van pinto EFI-n, de ha lenne gyárilag akkor sem gond ha kihagyod...

Re: injektor

Posted: Wed Dec 03, 2008 7:04 am
by DavidMolnar
WARIS wrote:Köszönöm!
...A tankmókolás mindenképpen kell? Nem elég visszafolyót csinálni?
A HF-en nem kell ügyeskedni (injektorok nem lógnak be?)
A gyújtásom az induktív jeladós Motorckaft, azt cserélni kell?
Az integrált az rotor nélküli?
A drótokkal elboldogulok, ha valaki megmondja mit-hova kell kötni.
Türelem is van, ha van értelme.
....
Köszönöm: WARIS
Tankmókolás nem muszály, csak amint luftot szív kanyarban/fékezéskor az AC, mondjuk 15-20lityi üzemanyag mellett, vagy elkezd köhögni, vagy megáll a gép.
Injektorok még nem is annyira lógnak be, inkább a befecskendezett sugár útjában van a hf szívócsatorna.
Gyújtás csere, ugyanis a comp mondja meg az előgyújtást. Az integrált gyufa is rotoros, csak rajta van a gyújtás muodul(TFI) és a fedél kb. 15 ccm átmérőjű.

Kihagytam a gázbowdent a listából...

Re: injektor

Posted: Wed Dec 03, 2008 7:12 pm
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:
WARIS wrote:Köszönöm Bogyo28!

Megfontolom az általad leírtakat. Csak azt nem tudom, hogy lambda szonda, sebesség szenzor kell-e hozzá?
lambda kell hozzá, VSS nem nagyon van pinto EFI-n, de ha lenne gyárilag akkor sem gond ha kihagyod...
Ha IS pintoból van a kompi abba nincs lambda meg egr.

Re: injektor

Posted: Thu Dec 04, 2008 1:06 pm
by Süni
Nitrobuster wrote: Ha IS pintoból van a kompi abba nincs lambda meg egr.
Abból van az egész moci (Sierra 2.0 iS).

Re: injektor

Posted: Sat Dec 06, 2008 11:12 pm
by noko01
Sziasztok! 2.9 EFI motorhoz jó a hagymányos trafó? Lásd a képen!
Üdv: F

Re: injektor

Posted: Sun Dec 07, 2008 10:49 pm
by Bogyo28
megszakítós trafó nem jo az elektromoshoz és fordítva. müködni müködik vele, de a megszakítós gyujtás el tudja pukkantani az elektomos trafót, ellentétes esetben meg kicsi lesz a fesz és a szikra...

Re: injektor

Posted: Mon Dec 08, 2008 6:19 pm
by noko01
Végül is bementem a bontóba és kibuheráltam egy 2,9 i scorpióból . Így biztosan jó lesz. Azt hittem hasba akasztanak valami nagy összeggel, de egyszerűen annyit mondtak, hogy nyugati trafó 1000, keleti trafó 500. Nincs alku.