Stroker motor
Posted: Tue May 02, 2006 9:16 pm
Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
lökettétrfogatnövelés a blokk módosítása nélkül. dugók, hajtókarok és főtengely általában csere. (stroker kit)Tibi wrote:Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)CAPRI-3 wrote:lökettétrfogatnövelés a blokk módosítása nélkül. dugók, hajtókarok és főtengely általában csere. (stroker kit)Tibi wrote:Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
asszem a Bódig Krisz essex mocija, de majd megkérdem.Tibi wrote:köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
nemtom, sztem nem. utána kéne olvasni a furatnak, löketnek, csapszegeknek, fészkeknek stb stb...szszaby
Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.
Igaz?
Krisz 3.1-es mocija furva is van....CAPRI-3 wrote:asszem a Bódig Krisz essex mocija, de majd megkérdem.Tibi wrote:köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
másról nemtok.
nemtom mit lehet vele kezdeni, sosem jártam körbe a témát komolyabban, talánl caprimania ha jól emléxem..
egy német ismerősöm a 2.8i-ből csinált 3.2-t de fene tudja hogyan :)
amíg könnyebb nagyobb motorokat találni, addig az effajta tuning nem nagyon fog teret hódítani.
pl 2.8i helyett 2.9 24v...
nemtom, sztem nem. utána kéne olvasni a furatnak, löketnek, csapszegeknek, fészkeknek stb stb...szszaby
Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.
Igaz?
a V6-ok ebben a szisztémában épűltek 2.0-2.3-2.6-2.8
bogyo28 wrote:Krisz 3.1-es mocija furva is van....CAPRI-3 wrote:asszem a Bódig Krisz essex mocija, de majd megkérdem.Tibi wrote:köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
másról nemtok.
nemtom mit lehet vele kezdeni, sosem jártam körbe a témát komolyabban, talánl caprimania ha jól emléxem..
egy német ismerősöm a 2.8i-ből csinált 3.2-t de fene tudja hogyan :)
amíg könnyebb nagyobb motorokat találni, addig az effajta tuning nem nagyon fog teret hódítani.
pl 2.8i helyett 2.9 24v...
nemtom, sztem nem. utána kéne olvasni a furatnak, löketnek, csapszegeknek, fészkeknek stb stb...szszaby
Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.
Igaz?
a V6-ok ebben a szisztémában épűltek 2.0-2.3-2.6-2.8
Khmm... Ezt felénk nem zsugornak hívják?CAPRI-3 wrote:lökettétrfogatnövelés a blokk módosítása nélkül. dugók, hajtókarok és főtengely általában csere. (stroker kit)Tibi wrote:Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
ezt ki tudnád fejteni bővebben is? Ismersz vkit akinek van ilyen?......
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
Sajna nem tudok róla, hogy az országba lenne felfúrt, vagy hosszúlöketű 2,8-as, de nem kizárt, hogy van. Általában ezt a sok baromságot külföldiTibi wrote:Nitrobuster írta:ezt ki tudnád fejteni bővebben is? Ismersz vkit akinek van ilyen?......
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
Köszi
köszi jó lenne. Nem tudom,h melyik irányba induljak majd el ha tuningra kerül a sor. Ezért körül akarok járni minél több lehetőséget.Nitrobuster wrote:Sajna nem tudok róla, hogy az országba lenne felfúrt, vagy hosszúlöketű 2,8-as, de nem kizárt, hogy van. Általában ezt a sok baromságot külföldiTibi wrote:Nitrobuster írta:ezt ki tudnád fejteni bővebben is? Ismersz vkit akinek van ilyen?......
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
Köszi
forumokon olvasom. De ha gondolod szerzek róla valamilyen írásos anyagot.