Page 1 of 6

400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 2:18 pm
by CapriTurbo
Kíváncsi vagyok ki, milyen irányban indulna el, ha a cél 400-500 le lenne utcai használatra egy Capriban?

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 2:35 pm
by White Shark
Alapból nagy motor + turbó,mindegy hogy karbis ,vagy injektoros mindkettőből kihozható közel ua teljesítmény. Kérdés nem az melyik, hanem hogy mennyi pénzből lehet gazdálkodni.

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 2:47 pm
by levelboss
Én ugyan gyakorlatban nem vagyok járatos a dolgokban, de én vennék mondjuk egy 4.0 V6-ot, vagy mustang 3.8 V6-ot, ebből csinálnék még normálisan használhatót ami mondjuk szívóban közel 300 ló, és azt mefújnám nitróval, így ha kell ott van a 400 ló. Ha nem kell, akkor meg van egy olyan moci, aminek még van alapjárata is, meg nyomatéka is, lehet vele közlekedni.

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 2:54 pm
by Peti
Vagy a meglévő SHO-t turbósítanám, vagy egy 2.9 EFI-t.

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 2:55 pm
by Árpi
Én Győr irányába mennék el a Tuboly fivérekhez , v8 at kérnék 2 db turbóval persze csak ha lenne erre 3-4 millám. :mrgreen:

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 3:22 pm
by Bogyo28
Én a ford 4.6 modular V8-t ajánlanám. van belőle 2, 3 ill 4 szelepes HF-el szerelt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine" onclick="window.open(this.href);return false;

már a 3 szelepes is 315 ló, ford moci, egyszerü, igen sok tuning cucc van hozzá, és csiga nélkül ennyi, valamint nem egy vagyon, és mivel alu, elég könnyü is. én nemrég keresgettem ilyet, ugyan nem utcára, de találtam egy fazont akinek van itthon ilyene eladó (állítása szerint van neki 2 és 3 szelepes mocija, 250 körüli áron), ha esetleg érdekes lenne a dolog. váltó meg hátsó híd is cserés, de gondolom ezzel tisztában vagy. lendkerék és kuplung az valószinüleg ebay, de nem egy nagy valami, én 30 dollárért vettem lendkereket, 150 körül van kuplung cucc, meg a posta. váltót is lehet lőni ezekhez, csak pénz kell, de közel sem annyi mint a fentebb említett verziók. mert lehet 2 lityis zetec-ből csigával kihozni ennyit, de kb 1 milla, meg a váltó hozzá, plusz a programozható ECU sem olcso. a modular v8 volt EEC-IV-el, ami simán beépíthető a capriba viszonylag olcsón....

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 3:36 pm
by szszaby
Én a járt utat választanám 5,7 moci egy strokker szettel felhúzva mondjuk 6,7-re. Amcsiból olcsón beszerezhető hozzá minden. Bár a gatyámat is leenné az biztos. :mrgreen:
Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 6:49 pm
by Tibi
SBC ahogy Árpi mondta ?

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 6:49 pm
by Tibi
szszaby wrote:Én a járt utat választanám 5,7 moci egy strokker szettel felhúzva mondjuk 6,7-re. Amcsiból olcsón beszerezhető hozzá minden. Bár a gatyámat is leenné az biztos. :mrgreen:
Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.
Tényleg van esetleg valami adat a mociról ?

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 7:27 pm
by Süni
Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 8:58 pm
by Árpi
Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 9:09 pm
by Süni
Árpi wrote:Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
BOA-ból 700LE?????
Nem lehetett olcsó! :shock:

Mondjuk a kormány meg a kerék borzalom...... :roll:

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 9:13 pm
by Árpi
Süni wrote:
Árpi wrote:Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
BOA-ból 700LE?????
Nem lehetett olcsó! :shock:

Mondjuk a kormány meg a kerék borzalom...... :roll:
Van 1-2 kidobandó sallang.

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 9:38 pm
by Pudva
CapriTurbo wrote:...utcai használatra...
Azért itt egy két megoldás nem biztos, hogy utcára való 8-)

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 02, 2012 9:46 pm
by Blant
Én mindenképpen kompresszorhoz folyamodnék! Nem a legegyszerűbb, de a feeling csodás!
A legésszerűbb a 4,6V8.