Page 3 of 4

Re: A project újraindul......

Posted: Tue May 03, 2016 1:10 am
by Töcs
:metla:

Re: A project újraindul......

Posted: Tue May 03, 2016 5:14 pm
by stpetya
Ez bizony istenkirály :burn: Gratula hozzá!

Re: A project újraindul......

Posted: Tue May 03, 2016 7:12 pm
by levelboss
Böszme jó! :smt023

Re: A project újraindul......

Posted: Tue May 03, 2016 7:47 pm
by Árpi
Ej de kellemesen röfög!!! :ru: :burnout:

Re: A project újraindul......

Posted: Wed May 04, 2016 3:41 pm
by Bubor
Nagyszerű, gratulálok, akkor most jöhet a papírmunka és az óvatos bejáratás :burnout:

Re: A project újraindul......

Posted: Wed May 04, 2016 5:14 pm
by Dartonit
Kösz mindenkinek. A beltér még sehogy sincs, csak az ülések, és a kábelek vannak a helyén, a hátsó futóművem sem valami fasza, de nem találok egylapos laprugót sehol, a mostaniba padig nem akarok szilentet cserélni. A hűtő is még csak az ideiglenes helyén van, ja, meg a fék nyomáspontja sem valami határozott ki tudja miért. Szóval lehet vele röfögtetni, és meggurítani egy kicsit, de még nem az igazi.

Re: A project újraindul......

Posted: Wed May 04, 2016 6:18 pm
by levelboss
Van sejtés, hogy nagyjából milyen erős lesz a gép?

Re: A project újraindul......

Posted: Wed May 04, 2016 9:55 pm
by Dartonit
levelboss wrote:Van sejtés, hogy nagyjából milyen erős lesz a gép?
Engem inkább a nyomaték izgat, de nem tudom pontosan mi fog kijönni ebből a kombóból.

Röviden:
- ez a blokk gyárilag 225 lovat és 380 Nm-t tud
- kapott egy Edelbrock karbit a hozzá való szívósorral (látványosan jobban veszi a fordulatot)
- felbővített SD1-es 4 a 2-be leömlők, dual 2.25 -ös rendszerrel és két Thrush Welded dobbal (Flowmaster klón)
- a karburálás enyhén dús, az előgyújtással még nem trükköztünk
- a hengerfejet nem csesztettem, túl drága mulatság

A Capri súlyával, és a Mustang híd 3.45-ös áttételével szerintem elég lesz. :burnout:
Bár 300 lóig viszonylag egyszerű a recept, egyenlőre a többi hiányosságra öszpontosítok. Az előző projekt is azért bukott meg, mert túl sokat akartam egyszerre.

Re: A project újraindul......

Posted: Fri May 06, 2016 11:04 am
by Bogyo28
A kipuffnak ott lesz a vége ahol most van? csak azért kérdezem, mert a Pudvának volt ilyen egy darabig, és nem volt túl jó. Egyrészt nagyon sok zaj jött be, valamint ha álltál a lámpánál akkor bejött a kipuff gáz az ablakon.

Re: A project újraindul......

Posted: Sat May 07, 2016 12:57 pm
by Dartonit
Bogyo28 wrote:A kipuffnak ott lesz a vége ahol most van? csak azért kérdezem, mert a Pudvának volt ilyen egy darabig, és nem volt túl jó. Egyrészt nagyon sok zaj jött be, valamint ha álltál a lámpánál akkor bejött a kipuff gáz az ablakon.
Igen, így terveztem hagyni. Sok amcsi vasnál láttam hasonló megoldást, és gondoltam ha nekik megfelel, teszüek egy próbát, így jóval kevesebb volt a macera vele. De majd még meglátom. Ha a fenti tünetek tényleg ennyire zavaróak lesznek, akkor kidugjuk hátra.

Re: A project újraindul......

Posted: Tue May 31, 2016 9:23 am
by Dartonit
Update:
Az autó végre műszakit kapott! :ba:
Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart :smt077

Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.

Re: A project újraindul......

Posted: Wed Jun 01, 2016 8:00 am
by levelboss
Gratula!!!

Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?

A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...

Re: A project újraindul......

Posted: Wed Jun 01, 2016 12:31 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:Update:
Az autó végre műszakit kapott! :ba:
Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart :smt077

Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.
dinamit meg janodob szerintem megfizethető ár/minöség viszonylatban

Re: A project újraindul......

Posted: Thu Jun 02, 2016 10:47 pm
by Dartonit
Bogyo28 wrote:dinamit meg janodob szerintem megfizethető ár/minöség viszonylatban
Dinamitot néztem, csak az árakról nem találtam konkrétat, de egy telefont megér, köszi.
levelboss wrote:Gratula!!!

Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?

A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...
A kipuffra már megvan a terv.
Igen, közrejátszik, hogy nincs végig vezeve, de nem olyan nagy mértékben. Mindegy, végig lesz vezetve, és beteszünk egy balanszcsövet is (H pipe), ez remélhetőleg sokat javít a dolgon. Ha mégsem, arra is kitaláltunk már valamit, úgyhogy a végén biztosan meg lesz oldva, csak a végösszeg változhat. :-D

100-as utazónál 2000-es fordulathoz kb 2.30 körüli végáttétel kéne, a mostani 3.45 helyett, ami bődületesen hosszú. A gyorsulás rovására menne, azt meg nem akarom. Tetszik, hogy ilyen agilis. A későbbi tervek szerinti módosításokkal pedig jóval forgósabb lesz a blokk, így csak az utazó sebességnél akarok alacsonyabb fordulatot, ezt pedig a t5-ös overdrive-ja tudja. Ráadásul egy csomó minden szól mellette, attól függetlenül is, hogy jóval erősebb. Hosszútávra jobb befektetésnek tartom.

Re: A project újraindul......

Posted: Sun Mar 05, 2017 1:17 pm
by Dartonit
Végre sikerült találnom egy megfizethető kasznist, úgyhogy apróbb módosításokra újra műtőbe kerül.