Page 18 of 22

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Sat Dec 05, 2009 12:05 am
by CapriTurbo
5x100-as felfogatáú autóra való (Audi TT), de hogy minek a többi 4 lyuk? :smt102
Amúgy 312x25-ös.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 4:55 pm
by Tibi
Gabe !
fék01.jpg

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 9:07 pm
by szszaby
Kicsit rozsdás a tárcsa, a gumin mi az a folyásnyom?

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 10:09 pm
by Hattyu
szszaby wrote:Kicsit rozsdás a tárcsa, a gumin mi az a folyásnyom?
Elolvadt a gumi a nagy sebességben :mrgreen:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 10:19 pm
by Tibi
szszaby wrote:Kicsit rozsdás a tárcsa, a gumin mi az a folyásnyom?
Tárcsa és a betét anyagi okok miatt használt egyelőre. A tárcsa fel lett szabályozva ugyan de a rozsda megkapta egy kicsit. A folyás meg amiatt van, hogy légtelenítéskor leugrott a kis tömlő és odafolyt az olaj.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 10:21 pm
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:Kicsit rozsdás a tárcsa, a gumin mi az a folyásnyom?
Tárcsa és a betét anyagi okok miatt használt egyelőre. A tárcsa fel lett szabályozva ugyan de a rozsda megkapta egy kicsit. A folyás meg amiatt van, hogy légtelenítéskor leugrott a kis tömlő és odafolyt az olaj.
A fékfolyadék az nem olaj. :nem: :mrgreen: 8-)

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 10:28 pm
by Tibi
szszaby wrote:A fékfolyadék az nem olaj. :nem: :mrgreen: 8-)
Már vártam :-D

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 10:34 pm
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:A fékfolyadék az nem olaj. :nem: :mrgreen: 8-)
Már vártam :-D
Tudod. :smt064 :mrgreen:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 10:57 pm
by Midnight Blue
szszaby wrote: A fékfolyadék az nem olaj. :nem: :mrgreen: 8-)
Hoppá! De ha nem olaj, akkor vajon mi :?:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 11:07 pm
by szszaby
Midnight Blue wrote:
szszaby wrote: A fékfolyadék az nem olaj. :nem: :mrgreen: 8-)
Hoppá! De ha nem olaj, akkor vajon mi :?:
Egy agresszív, higroszkópikus anyag tehát magába szívja a vizet. A fék gumi alkatrészei pl nem olajállóak. A DOT 3-as és 4-es glikol alapú, a DOT5-ös szilikon alapú.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Jun 08, 2010 11:17 pm
by Midnight Blue
Hát nem vagyok egy kémikus alkat! És ezt a glikolt miből nyerik ki? Azt tudtam én is , hogy a fékfolyadék nem ásványi olaj.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:25 am
by Süni
szszaby wrote:
Midnight Blue wrote:
szszaby wrote: A fékfolyadék az nem olaj. :nem: :mrgreen: 8-)
Hoppá! De ha nem olaj, akkor vajon mi :?:
Egy agresszív, higroszkópikus anyag tehát magába szívja a vizet. A fék gumi alkatrészei pl nem olajállóak. A DOT 3-as és 4-es glikol alapú, a DOT5-ös szilikon alapú.
Ezért kell DOT5.1-et használni, az nem higroszkóp.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:38 am
by Bogyo28
Süni wrote:Ezért kell DOT5.1-et használni, az nem higroszkóp.
van itthon 5.1 hangkártya meg dvd meg erősítő is hangfalakkal, de miért használjam azt a fékhez? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Wed Jun 09, 2010 9:17 am
by Süni
Bogyo28 wrote:
Süni wrote:Ezért kell DOT5.1-et használni, az nem higroszkóp.
van itthon 5.1 hangkártya meg dvd meg erősítő is hangfalakkal, de miért használjam azt a fékhez? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Há' me' nem higró!

http://www.gear4bikes.com/images/putoline/H386750.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Wed Jun 09, 2010 11:32 am
by Pudva
Midnight Blue wrote:Hát nem vagyok egy kémikus alkat! És ezt a glikolt miből nyerik ki? Azt tudtam én is , hogy a fékfolyadék nem ásványi olaj.
viszont ég a vízen is, gyerekkorom kedvenc időtöltése volt, hogy egy vödör vízbe fékolajat öntöttünk és meggyújtottuk: Börnin Votör jú nó :twisted: