Page 16 of 22

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Jul 31, 2008 10:18 pm
by Bogyo28
Tom wrote:Ok.

De nekem végül is jó az is,ha megadod a méreteit,meg hogy milyen anyagból van.
A furat távolságot én is meg tudom nézni a saját cuccomon. :roll:
de ha odateszed a nyerget a kiszedett golyalábhoz magad is le tudod méretezni. mondjuk nem egy sima szögletes darab, de nem egy nagy ördöngösség. anyaga vas....

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Fri Aug 01, 2008 10:48 pm
by Jatis
Bogyo28 wrote:
Tom wrote:Hello!
Megköszönném a mintát!
Hogyan tudnánk ezt lebonyolítani? Én Csömörön lakok,Fóton dolgozok.
akkor kénytelen leszel eljönni érte.... :D
Ha nem mész el érte tuti nem kapod meg.
Elhiheted. :lol: :lol:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Aug 05, 2008 9:11 pm
by Tom
Megpróbálom beméretezni,de megköszönném,ha megmérnéd a mintát és megírnád! :ru:
Biztos ami tuti.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Aug 12, 2008 9:17 pm
by Bogyo28
közkivánatra néhány kép:

az ominozus 4x114,3-ra alakított kerékagy (már sierra tőcsavarok vannak benne):
DSCF4939_resize.JPG
a hozzá átfurt sierra 260-as tárcsa:
DSCF4940_resize.JPG
fenn a golyalábon a 260-s nyereghez átalakított kerékagy és a féknyereg egyik fele:
DSCF4941_resize.JPG
DSCF4942_resize.JPG
DSCF4943_resize.JPG
DSCF4945_resize.JPG
DSCF4946_resize.JPG
DSCF4948_resize.JPG
DSCF4949_resize.JPG
DSCF4950_resize.JPG
ha valaki féker tak össze, ne sajnálja a pénzt az uj dugattyúkra, nekem dupla szerelés lett a vége, jól látszik a különbség a régi és az uj dugó közt:
DSCF4951_resize.JPG
DSCF4952_resize.JPG
DSCF4953_resize.JPG
Süninek rossz hír: 13-as felni esetén minimum 7 col kell, a 6 colos RS alá nem fér el, remélem látszik a képeken:
DSCF4954_resize.JPG
DSCF4955_resize.JPG
DSCF4956_resize.JPG
DSCF4957_resize.JPG
DSCF4958_resize.JPG
DSCF4959_resize.JPG
DSCF4960_resize.JPG
DSCF4961_resize.JPG

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Feb 19, 2009 2:39 pm
by Süni
Sierra 260-as első fékhez ÚJ (!!!) első nyergek kengyel nélkül. Van hozzá két bontott nyereg, hogy legyen kengyel is, valamint egy garnitúra GYÁRI fékbetét.
40e

Ha kell, új féktárcsát is tudok prezentálni.

Csak ha valaki a Bogyó féle átalakításon gondolkodna.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Mon Mar 16, 2009 10:26 am
by holecz
Kérdésem a következő: '91 dokk Sziréna szervófékdob, és alkatrészeit bele tudom hekkelni a Capriba???Ilyenem van otthon.
(azt tudom hogy a tárcsa jó hozzá) Vagy inkább Granada legyen, mi a különbség?

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Tue Mar 17, 2009 10:28 am
by holecz
Na mivan??? Senki nem tud segíteni??? :evil:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Wed Mar 18, 2009 5:05 pm
by holecz
holecz wrote:Kérdésem a következő: '91 dokk Sziréna szervófékdob, és alkatrészeit bele tudom hekkelni a Capriba???Ilyenem van otthon.
(azt tudom hogy a tárcsa jó hozzá) Vagy inkább Granada legyen, mi a különbség?
:fcp44: :fcp44: :fcp44: :fcp44:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 9:08 am
by vasparipa
holecz wrote:
holecz wrote:Kérdésem a következő: '91 dokk Sziréna szervófékdob, és alkatrészeit bele tudom hekkelni a Capriba???Ilyenem van otthon.
(azt tudom hogy a tárcsa jó hozzá) Vagy inkább Granada legyen, mi a különbség?
:fcp44: :fcp44: :fcp44: :fcp44:
Ebben a kérdésben nem tudok segíteni, de ha mindenféle képen ki kell (akarod) cserélni, szerezz bele egy Scorpio elektromos rásegítőt. Már sok autóban van ilyen többek közt nekem is, és nagyon f@szául működik. :fcp45:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 9:32 am
by holecz
Pont azért kérdezem mert nem igazán szeretnék fölöslegesen költeni ilyenre ha nem muszáj.Ez van otthon, ha bele lehet tenni aakor örülök, mivel az MKII. Sierrán is sokkal jobb fék van mint a Caprikon. :roll:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 9:37 am
by Süni
holecz wrote: MKII. Sierrán is sokkal jobb fék van mint a Caprikon. :roll:
Csak az nem számottevően a főfékhenger miatt jobb.

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 9:46 am
by holecz
Süni wrote:
holecz wrote: MKII. Sierrán is sokkal jobb fék van mint a Caprikon. :roll:
Csak az nem számottevően a főfékhenger miatt jobb.
Azért írtam először hogy "tudom a tárcsa az jó hozzá", de azt nem tudom hogy a főfékhenger és a többi sallangja beépíthető-e. :roll:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 9:48 am
by Süni
Geree a corneren pont most szöszmörgött a témával kapcsolatban.

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=2489" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 9:49 am
by holecz
Süni wrote:Geree a corneren pont most szöszmörgött a témával kapcsolatban.

http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=2489" onclick="window.open(this.href);return false;
Köszi, átnézek oda is. :wink:

Re: első hűtött tárcsa.

Posted: Thu Mar 19, 2009 6:49 pm
by Bogyo28
holecz wrote:Pont azért kérdezem mert nem igazán szeretnék fölöslegesen költeni ilyenre ha nem muszáj.Ez van otthon, ha bele lehet tenni aakor örülök, mivel az MKII. Sierrán is sokkal jobb fék van mint a Caprikon. :roll:
azé nem tud segíteni senki, mert ilyet még nem próbált bele rakni senki. probáld ki hogy elfér e, és ha igen legyél vele boldog, ha meg nem, kell keresni másmilyet. Sunyának pl béka kozé fék van fenn, tehát szerintem bármi megoldható, max dr flex és H aparát kiskoru segítségét kell igénybe venni...