Page 5 of 5

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 6:57 pm
by White Shark
SONI wrote:
paniperda wrote:Féloff kérdés.

Volt itt szó a difi áttételekről. Ha nem tévedek 3.54es áttétele van az 1.6 sor4nek, és 3.09 a V6 2.0nak. Ha 1.6ról 2.0ra cserélték a motort, lehet a difinek csak a belsejét cserélni, vagy ha már difi csere, legyen inkább sperr/félsperr?

Mit tanácsolnak a szakértők? Mi milyen költség ma?

Köszönet!
Ha jól tudom

1.6 = 3,75
2.0 = 3,44
2.8= 3.09
1,3-1,5-1,7 -v4 ..411 általában
1,6 -s4 -375 90 % -ban ,még az elölről szerelhető hídnál is
2,0 -v6 -375 nem mind ,találkoztam már 344-gyel is
2,0 -s4-344
2,3-v6-322
2,8-3,0- v6-309 golyós kardánnal,előfordul 322 de csak a 2,8 -nál
1,3-1,6 kent 375 -től felfele már mindent láttam
Általánosságban .

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 7:07 pm
by Tibi
Milyen a félsperr ?

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 9:01 pm
by paniperda
Ezek szerint a 2.0 V6 difije pont megegyezik az 1.6 sor4gyel? Ez alapvetően jó hír.
A 3.22 nagyon megterheli a 2.0 V6 motort? Van valakinek ilyen?

A félsperr a szorított difi lenne, vagy annak valami alternatívája. Minden ötletet szívesen hallok.

Re: szorított difi

Posted: Mon Dec 23, 2013 10:07 pm
by Machine
White Shark wrote: 1,3-1,5-1,7 -v4 ..411 általában
1,6 -s4 -375 90 % -ban ,még az elölről szerelhető hídnál is
2,0 -v6 -375 nem mind ,találkoztam már 344-gyel is
2,0 -s4-344
2,3-v6-322
2,8-3,0- v6-309 golyós kardánnal,előfordul 322 de csak a 2,8 -nál
1,3-1,6 kent 375 -től felfele már mindent láttam
Általánosságban .
Mester, én ezt fordítva írnám

Re: szorított difi

Posted: Tue Dec 24, 2013 9:19 am
by White Shark
Azért írtam hogy amivel én találkoztam ,így leírva még sehol sem láttam ,pedig biztos van ilyen felsorolás .Ezek a vasak ennyi idő után egy picit sem hajaznak a forgalmira ,mindenki azt tesz bele amihez hozzájut . A 322 nagyon megterheli a "V" motort ezért ha ilyened van azonnal add el nekem megvételre . :nyal: :ba:

Re: szorított difi

Posted: Tue Dec 24, 2013 11:32 am
by SONI
White Shark wrote:Azért írtam hogy amivel én találkoztam ,így leírva még sehol sem láttam ,pedig biztos van ilyen felsorolás .Ezek a vasak ennyi idő után egy picit sem hajaznak a forgalmira ,mindenki azt tesz bele amihez hozzájut . A 322 nagyon megterheli a "V" motort ezért ha ilyened van azonnal add el nekem megvételre . :nyal: :ba:
:zsido: :vulture:
Ez menne :twisted: :mrgreen:

Re: szorított difi

Posted: Wed Dec 25, 2013 2:16 pm
by Bogyo28
minden van eladó:

http://www.burtonpower.com/parts-by-cat ... 9&limit=40" onclick="window.open(this.href);return false;

az a baj, hogy amennyit White Shark úr akar fizetni érte annyiért nem nagyon lesz itthon eladó 3.22 áttételpár...

Re: szorított difi

Posted: Wed Dec 25, 2013 3:59 pm
by White Shark
És ez pontosan így van ,ezek nem az én áraim ,inkább kivárok ! :nem:

Re: szorított difi

Posted: Wed Dec 25, 2013 5:00 pm
by paniperda
Nem is értem miért :lol:

Re: szorított difi

Posted: Wed Dec 25, 2013 5:05 pm
by Tibi
White Shark wrote:És ez pontosan így van ,ezek nem az én áraim ,inkább kivárok ! :nem:
Van amikor az idő az egyetlen fegyver :-)

Re: szorított difi

Posted: Wed Dec 25, 2013 7:55 pm
by Bogyo28
a fenti árak feléért már lehet lenne eladó :laza: :f: :f:

Re: szorított difi

Posted: Fri Dec 27, 2013 12:55 am
by daytona
Soni irta jol. Nekem a 2.3 V6 alatt 3.22 volt, ez a gyari hidja volt. 3.09 a 2.8 V6 es talan a 3.0 Essex hidja.

Re: szorított difi

Posted: Fri Dec 27, 2013 12:57 am
by daytona
Asszem egy kicsit lemaradtam.....bocs, elobb csak felig jott be az oldal :smt102