Page 1 of 2
benzincsövek
Posted: Wed Apr 20, 2005 5:22 pm
by gizmo
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondnai, mekkora és mennyi benzincsövet vegyek? Szeretném a teljesen kicserélni az összes benzincsövet... átmérő / hossz...

Posted: Wed Apr 20, 2005 6:03 pm
by Nitrobuster
Hello!
Nekem a Weber-re 8mm Ac-tól a karbi-ig és 6mm karbi visszafolyója.
Gondolom az Ac és tank között is 8-as.Szerintem 2x4m kell.De spárgával 10 perc alatt lemérheted.
Posted: Wed Apr 20, 2005 9:53 pm
by Bogyo28
Ha nem akarod kicserélni a kaszni alján levő kemény müanyag csövet is, akkor nem is kell 4 méter. Én csak a tank és a kemény cső, meg a karbi-ac-kemény cső közt cseréltem ki, mert az volt gumicső és elég rosszul nézett ki. Oda elég volt kb 3 méter össz.
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:14 pm
by gizmo
Nitrobuster wrote:Hello!
Nekem a Weber-re 8mm Ac-tól a karbi-ig és 6mm karbi visszafolyója.
Gondolom az Ac és tank között is 8-as.Szerintem 2x4m kell.De spárgával 10 perc alatt lemérheted.
nekem nincs visszafolyó-ág, így arra nem kell. Akkor ha jól értem 3m elég...
Posted: Fri Jun 17, 2005 5:45 pm
by Nitrobuster
Hát nem tudom honnét szerzel kemény pvc csövet(már egy ideje keresek)
mert ezt tudod felpattintani a régi helyére(külső atmérő 8mm).
Tanktól a bölcsőig közel 4méter lehet. A bölcsőtől az ac-ig rugalmas gumicső, ac-tól a karbiig szintén gumicső ez össz 1,5m.
Posted: Fri Jun 17, 2005 6:02 pm
by gizmo
Nitrobuster wrote:Hát nem tudom honnét szerzel kemény pvc csövet(már egy ideje keresek)
mert ezt tudod felpattintani a régi helyére(külső atmérő 8mm).
Tanktól a bölcsőig közel 4méter lehet. A bölcsőtől az ac-ig rugalmas gumicső, ac-tól a karbiig szintén gumicső ez össz 1,5m.
a műanyag csőnek nincs baja, a gumik kezdenek nagyon szarul kinézni... csak azokat cserélném le.
Posted: Fri Jun 17, 2005 6:06 pm
by Nitrobuster
Akkor 1,5méter elég és még marad tarcsiba is.
Posted: Thu Nov 23, 2006 9:49 pm
by Bogyo28
a forum gyomlálása közben találtam rá a topikra, és hátha valaki rászorul az infóra: a kocsi alján futo 2 müanyag benzincső igen egyszerüen kicserélhető, 2 db lada alsó benzinvezetéket kell venni. ez fémből van, kb 800 ft/db, és ha a két végéből levág az ember akkor szinte alig kell hajlítani rajta, tök passzol a capri alján a gyári helyekre. nekem is ez van a kocsi alatt...
Posted: Sun Nov 26, 2006 8:24 pm
by gigford
Valaki legyen oly szives es nezze meg nekem hany mmes es milyen modon csatlakozik a k-jet visszafolyo csove a tankba.
A bosch k-jetes acjának a szivooldala 15mmes(ha jol tudom) a kilepo oldal pedig joval kisebb atmeroju. Ez ugy általanosan jellemezo az ackra? Mi ennek az eltérésnek lényege?
Az uj tankomon a kilépöcso csak 8mmes igy meg kell oldanom, hogy az ac 15mm-e összejojjon a 8mm-el.
Lehet kapni 15-12 atalakitot meg 12-8ast, de nem valami elegáns megoldas.
Adodhat e ebbol vmi probléma, hogy az ac csak 8mmes csobol tudja szivni a naftát?
Posted: Sun Nov 26, 2006 9:39 pm
by Nitrobuster
Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.

Posted: Sun Nov 26, 2006 9:52 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.

A csatlakozas csak sima ratolos-bilincses?
Posted: Sun Nov 26, 2006 10:02 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Valaki legyen oly szives es nezze meg nekem hany mmes es milyen modon csatlakozik a k-jet visszafolyo csove a tankba.
A bosch k-jetes acjának a szivooldala 15mmes(ha jol tudom) a kilepo oldal pedig joval kisebb atmeroju. Ez ugy általanosan jellemezo az ackra? Mi ennek az eltérésnek lényege?
Az uj tankomon a kilépöcso csak 8mmes igy meg kell oldanom, hogy az ac 15mm-e összejojjon a 8mm-el.
Lehet kapni 15-12 atalakitot meg 12-8ast, de nem valami elegáns megoldas.
Adodhat e ebbol vmi probléma, hogy az ac csak 8mmes csobol tudja szivni a naftát?
Azért szokott a befolyo oldalon 15 mm lenni a cső, mivel ott nincs nyomás, és kell ekkora átmérő hogy az AC megfelelő menyiséget tudjon "szivni" a tankból. A Fekete Laci járt ugy, hogy a vékony csövön nem tudta felszivni a nyálat az AC, bár neki a távolság nagy volt, mivel a motortérbe tette elöször az AC-t. Ha elég rövid a csö az AC és a tank között akkor nem lesz gond szerintem. Bár ahogy néztem ezek a külsö AC-k nem nagyon szívnak, tehát pl nagyon magasra sem tudja felszívni a nyálat. Addig tud szépen dolgozni amig, nem kell nagy szivohatást kifejtenije...
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:12 am
by gigford
Megprobalom minel kozelebb rakni az act akkor a tankhoz, hatha jo lesz neki...
Ha nem, akkor fel kell nyitni a tankot es kicserelni az egesz szivocsovet nagyobb atmerojure...de ezt nem nagyon szeretnem :?
Ugy latom ez a "majdkiderul" kategoria.
Posted: Mon Nov 27, 2006 7:37 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Nitrobuster wrote:Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.

A csatlakozas csak sima ratolos-bilincses?
Most épp melyikre gondolsz? A szívóoldalon sima bilincses a visszafolyóágon is :D Csak a visszafolyóágon vigyázni kell, mert hamar sprickolhat

És akkor hamar teli lesz a csomagtartód benzinnel.
Posted: Mon Nov 27, 2006 7:56 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:gigford wrote:Nitrobuster wrote:Ha jól tudom nekem 8mm(már rég mértem).
Szerintem csak esztergánnyal forgass le egy átalakítot az biztos jó lesz.
De lehet, hogy az ac-nak nem fog tetszeni a 8mm-s bemenő, dehát próba szerencse.

A csatlakozas csak sima ratolos-bilincses?
Most épp melyikre gondolsz? A szívóoldalon sima bilincses a visszafolyóágon is :D Csak a visszafolyóágon vigyázni kell, mert hamar sprickolhat

És akkor hamar teli lesz a csomagtartód benzinnel.
A visszafolyora gondoltam, majd jol megszoritom
