Page 11 of 13

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Jun 16, 2011 8:53 am
by capriv6
Fel a fejjel !!
Csak azt tudom mondani hogy soha sem szabad egészben látni előre a dolgokat mert az nagyon elkeserítő tud lenni.
Mindig csak az adott részre szabad gondolni és foglalkozni.
Én is csináltam már pár autót és csak úgy haladtam előre ha minden napra kitűztem valami célt magamnak ha azzal végeztem örültem magamnak :)
Csak igy tovább és minden rendben lesz......
:pia:

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Jun 16, 2011 9:05 am
by Natalie Driver Gabe
Minden tisztelet a tiéd Főnök !!!
Csak Így Tovább.
Esetleg pár képpel tudnád vizuálni felénk a projektet hogy miként áll jelenleg.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Jun 16, 2011 10:05 am
by szszaby
Azért szép munka és tudom értékelni mert én is mindig magam csinálom.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Thu Jun 16, 2011 10:29 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Azért szép munka és tudom értékelni mert én is mindig magam csinálom.
Ahogy énis és sokan mások is .
De szerintem az a legjobban értékelt munka amit magad csinálsz.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Jul 03, 2011 8:22 pm
by daniv6
Kedves Bogyó
Megkaptam a kábelt, de a rajzot nem úgyhogy ezúton kérek további navigációt, vagy küld el a pü-ben említett instrukciókkal a rajzot. Csak itt tudok több képet berakni, azé nem írok pü-t.
Alább küldök párképet, fölötte az adott csati elhelyezkedésével és szinével, a kérdés, hogy mi megy rá? stb
Nincs nevetés, sajnos az én kötegemet eltökítette egy srác, én meg már nagyon rég láttam ilyet egyben.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Jul 03, 2011 8:29 pm
by daniv6
Van itt még.....
Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk, elekt ac, elekt venti relékkel.
Aki szeretne hozzászólni, okosságot és segítséget szívesen fogadok.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Jul 03, 2011 9:15 pm
by Tibi
Kép013 : A nagy pipa az szerintem a váltóra megy ha jól látom, két lyuk lesz benne.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Jul 03, 2011 11:51 pm
by proteus
28: első spricni
05: generátor

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Sun Jul 03, 2011 11:56 pm
by proteus
00: emlékeim szerint ezek üresen maradnak
03: kardánbox (óra, kézifékkar)
12: ha nincs fékolajszint jelződ akkor dugd össze

Hirtelenjében ennyi, de itt minden szükségeset megtalálsz: http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Jul 04, 2011 10:31 am
by Bogyo28
szépen sorban:

utastér relé foglalatok: a 4-ből csak kettőben van valami, a piros az ablaktörlő ütemvezérlő relé, a 3 lábu fekete az indexrelé. a másik kettő közől a kékben nincs semmi, az lenne a ködfényszoró. a képen nem látom a másik szinét, azt írd le légyszives. meg azt hogy jelenleg melyikben van és milyen relé.

kardánbox felé menők: óra tápja, óra világítása, kézifék visszajelző kapcsoló

index: a képen a 2 lábu kerek az index, a vastag piros-sárga a duda

trafó mellöl 2 kábel: milyen szinü? (lehet ablakmosó is akár)

piros-fehér : vízhőfokmérő jeladó

vastag boritású vékony fekete szál: ez menne az aksira, de ha tutira akarsz menni, akkor kicsit ha visszahúzod a vastag borítást, akkor a fekete szálból 2 vastagabb piros lesz. nem tudom gyárilag miért van így elvékonyítva, de ilyen. én a 2 vastag pirosat toldottam meg és az megy az aksira...

két kicsi barna: fékfolyadék szint visszajelző. ha nem ilyen a tartályod, dugd össze

nagy pipa: váltóra megy, tolatólámpa kapcsoló

nagy pipa melletti egyszemü: erről több infó kellene, honnan jön, milyen szinű stb...

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Jul 04, 2011 11:00 am
by Bogyo28
daniv6 wrote:Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk,
sosem volt ilyen a kötegen. fentebb írtam hogy a + hova megy, a testelések külön vannak. gyárilag a testkábel az aksiról csak a motorra megy egy vastaggal, meg a kasztnira egy vékonyabbal
daniv6 wrote: elekt ac
daniv61.jpg
daniv61.jpg (54.31 KiB) Viewed 9478 times
daniv6 wrote: elekt venti relével
daniv62.JPG
igy talán másnak is hasznos lehet

ha van még kérdés tedd fel...

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Mon Jul 04, 2011 9:45 pm
by daniv6
Köszi, nagyok vagytok.

013. aut váltóm van ez arra nem megy rá. Esetleg, ha megmondanátok, hogy mi az a 2 szál a pipában.
005. a generátoromon csak 1+ és 1- kiállás van, (nem Capri-é), akkor melyiket tegyem rá?

Egyelőre ennyi.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Jul 05, 2011 10:02 am
by White Shark
Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Jul 05, 2011 10:14 am
by Bogyo28
White Shark wrote:Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.
az első köteg a V6, legalábbis ahogy néztem olyat adtam oda neki. az automata váltó reléjébe egy rövidzárat kell iktatni a két vastag vezeték közé.

Ha neked a generátoron csak 2 kerek csavar áll kifelé, nem a szögletes mint a gyári caprin, akkor a 2 vastag piros vezetéket egy szemes saruval a vastagabbikra kell kötni, a vékony kék vezetéket meg a vékonyabb csavarra kell kötni.

Re: Nem vagyok büszke rá

Posted: Tue Jul 05, 2011 1:33 pm
by White Shark
Úgy is jó ha rövidrezárod ,de ez egy normál egyszerü relével is megy csak jó legyen a lábkiosztása ,megnéztem generátor két fajta van ,vagy az ami neked kell (a sorcsatis) vagy a csavaros ,amid van.