Page 1 of 2

Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 11:37 am
by Iván
Kiváncsi lennék hogy az mk1-ben (73') milyen középkonzol és kardánbox volt illetve hogy gyárilag volt e benne óraegység középen és satöbbi.milyen müagyag box húzódott a két első ülés között ha egyáltalán volt?

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 12:11 pm
by proteus
http://www.capri.pl/library/folders/capri/mk1-d-1973" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 5:17 pm
by Iván
grácija!!
nem is tuttam hogy az rs2600-ban hatórás műszeregység volt.ilymódon felmerül a kérdés hogy az enyémbe beépíthető é?!

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 5:19 pm
by proteus
be.

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 6:49 pm
by szszaby
Csak négyhengereshez való fordmérős kell.

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 6:53 pm
by Bogyo28
Iván wrote:grácija!!
nem is tuttam hogy az rs2600-ban hatórás műszeregység volt.ilymódon felmerül a kérdés hogy az enyémbe beépíthető é?!
ami nálam van MK1 abban MK3 müszerfal van kompletten, simán belemegy...

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 6:57 pm
by SONI
Bogyo28 wrote:
Iván wrote:grácija!!
nem is tuttam hogy az rs2600-ban hatórás műszeregység volt.ilymódon felmerül a kérdés hogy az enyémbe beépíthető é?!
ami nálam van MK1 abban MK3 müszerfal van kompletten, simán belemegy...
Én ugytudom ,hogy át kell épiteni a 3 Capri müszerfal tartó konzoltját.

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 7:41 pm
by CapriTurbo
SONI wrote:
Bogyo28 wrote:
Iván wrote:grácija!!
nem is tuttam hogy az rs2600-ban hatórás műszeregység volt.ilymódon felmerül a kérdés hogy az enyémbe beépíthető é?!
ami nálam van MK1 abban MK3 müszerfal van kompletten, simán belemegy...
Én ugytudom ,hogy át kell épiteni a 3 Capri müszerfal tartó konzoltját.
Akkor rosszul tudod, neki mkI b-je van :!:

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 7:43 pm
by SONI
CapriTurbo wrote: Akkor rosszul tudod, neki mkI b-je van :!:
Itt 2 db I-esbe raktak és át kellett rakni.

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 7:45 pm
by Bogyo28
CapriTurbo wrote:
SONI wrote:
Bogyo28 wrote:ami nálam van MK1 abban MK3 müszerfal van kompletten, simán belemegy...
Én ugytudom ,hogy át kell épiteni a 3 Capri müszerfal tartó konzoltját.
Akkor rosszul tudod, neki mkI b-je van :!:
nem, ami nálam van MK1 az 70-es, és nem gyári benne a műszerfal. Mivel papiron 78-as, és 99 óta nem közlekedett, ezért gondolom anno kettőből csináltak egyet, amikor még volt kaszni és motorcsere is. van néhány dolog belehegesztve a kasztniba, de szépen meg van csinálva, pont bele lehet csavarozni az MKIII cuccait...

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 7:47 pm
by CapriTurbo
SONI wrote:Én ugytudom ,hogy át kell épiteni a 3 Capri müszerfal tartó konzoltját.
De még ha mkI a-ja is lenne, akkor is csak egy mkIII-as müszerfal tartó konzolt kellene beépíteni :lol:

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 7:51 pm
by Iván
proti!
neked hogyan van rögzítve a kardánbox?nem tudnád lefotózni?
nekem a két ülés között mindkét oldalon egy lemezpánt van rászegecselve meghajlitva és azon egy egy furat ami a szönyegbe majd a padlólemezbe vezeti a csavarokat.előrébb az óra előtt(ami szerintem nem gyári mert faragva van a tartólapja még a vaslemez is láccik a szélén) szintén egy csavarral van rögzítve a padlóhoz.
plussz asszem valami hiányzik róla ami a kis doboz előtt és a kézifék között lenne,valami müanyag takaró lemez lehet.létezik ilyen?

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 7:57 pm
by SONI
CapriTurbo wrote:
SONI wrote:Én ugytudom ,hogy át kell épiteni a 3 Capri müszerfal tartó konzoltját.
De még ha mkI a-ja is lenne, akkor is csak egy mkIII-as müszerfal tartó konzolt kellene beépíteni :lol:
:h: :mrgreen: Te ma nagyon elemedbe vagy :D :D

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 8:00 pm
by Bogyo28
SONI wrote:
CapriTurbo wrote:
SONI wrote:Én ugytudom ,hogy át kell épiteni a 3 Capri müszerfal tartó konzoltját.
De még ha mkI a-ja is lenne, akkor is csak egy mkIII-as müszerfal tartó konzolt kellene beépíteni :lol:
:h: :mrgreen: Te ma nagyon elemedbe vagy :D :D

de jóóóó.... nekem se esett le elsőre, még válaszoltam is rá :mrgreen: :mrgreen:

Re: Mk 1 belsőtér

Posted: Sun Mar 30, 2008 8:06 pm
by CapriTurbo
Na akkor a tisztán látás kedvéért volt az mkI-esnek "a", és "b" jelű változata. A "b" gyakorlatilag közelebb van szerkezetileg az mkII-eshez, minta az mkI a-hoz, és a b müszerfala, kábelkötege, biztosítéktáblája, kardánja, hátjó futómüve, egy az egyben a II-esé. Ha jobban megnézzük, sokkal több eltérés van azmkI a, és b között, mint a II-es, és III-mas között. :!:
Sanyi neked ajánlom figyelmedbe Georg mkI 3000-esét (müszerfal).