Page 7 of 21
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 5:19 pm
				by Mad Max
				Ez azt jelenti, hogy a 2.8i vel is eljárok 10 literrel? Mert az én számításaim szerint kb. ennyit eszik az enyém, meg az előző tulaj is ennyit mondott. Ha azt mondjátok, hogy a fogyasztásuk kb. 1 körvonalazódik a választásom a 2.8i javára 

 , de még nem végleges. Ha valaki tud még okossat mondani e téren azt szívessen várom!
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 5:26 pm
				by Peti
				Mad Max wrote:Ez azt jelenti, hogy a 2.8i vel is eljárok 10 literrel? 
11-el. De beszélj Driverrel, hogy mit tud az ő mocija hátha megegyeztek.
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 5:31 pm
				by Mad Max
				Ok! köszi!
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 6:28 pm
				by Tibi
				Hello
én csak annyi okosságot fűznék hozzá, hogy sosem fog 5 litert enni ezért nekem csak annyi elvárásom van, hogy MENJEN !!!!! ;) Amugy nekem 13- 15 lityót eszik és 2.8 karbis.
Üdv Tibi
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 6:52 pm
				by gizmo
				Tibi wrote:Hello
én csak annyi okosságot fűznék hozzá, hogy sosem fog 5 litert enni ezért nekem csak annyi elvárásom van, hogy MENJEN !!!!! ;) Amugy nekem 13- 15 lityót eszik és 2.8 karbis.
Üdv Tibi
csatlakozom, főleg városban, akár nyomom neki, akár nem, 12l alá nem megy... de nem ezért vettük 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 7:39 pm
				by CAPRI-3
				megbízhatóság terén semmi különbség, teljesen ugyanaz a két motor, csak méretbeli különbségek vannak a nagyobb lökettérfogat miatt, annyi.
az hogy karburátoros vagy jetronic-os, az már más tészta, de az nem köbcenti függvénye.
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 9:38 pm
				by Bogyo28
				Mad Max wrote:Esetleg magbízhatóság, tartósság terén van e külömbség a 2.3 és a 2.8i között? Mennyi kb. akkor a vegyes fogyasztásuk az említett 2 gépnek?
Na akkor összekavarom a képet: 2.8 karbival 10 körüli fogyasztással, sok 2.8i -t megszégyenít, ez volt Bogyó régi szive. Most a cossie miatt a pincében tartalékos pozicióban van. Igaz bele lett hordva durván 2 kiló a motorgeneréba/tuningba. Én a helyedben a meglévő mocit faragnám, mert ha nem stimmel a moci benne, nehéz vizsgáztatni/zöldkártyázni, eladni meg pláne. Jó kipuff, injektor, hengerfejtuing meg pár apróság, esetleg egy moci generál és rá se fogsz ismerni a 2.3-ra, persze pozitiv értelemben,
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 10:29 pm
				by Peti
				Én Mad-Max úr helyében ráizgulnék Bogyó exmocijára, és kiegészíteném egy K-jet rendszerrel.  
 
Tudtommal meg a motorszámot nem is nézik már vizsgánál, talán ilyen öreg "sz@r"oknál még az alvázszámot sem. Zöldkártyánál meg max egy ezres is elég jattnak és kész.
Gondolom a 2.3-as mocira nem akarsz 2 kilót költeni. Ezen alternatívák mellett sztem nem is érdemes vele foglalkozni. De ha ragaszkodsz a 10 literes fogyasztáshoz 0 ft befektetéssel még egy jó darabig eljárhatsz vele!  
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 10:39 pm
				by Bogyo28
				Capripower wrote:Én Mad-Max úr helyében ráizgulnék Bogyó exmocijára, és kiegészíteném egy K-jet rendszerrel.  
 
Tudtommal meg a motorszámot nem is nézik már vizsgánál, talán ilyen öreg "sz@r"oknál még az alvázszámot sem. Zöldkártyánál meg max egy ezres is elég jattnak és kész.
Gondolom a 2.3-as mocira nem akarsz 2 kilót költeni. Ezen alternatívák mellett sztem nem is érdemes vele foglalkozni. De ha ragaszkodsz a 10 literes fogyasztáshoz 0 ft befektetéssel még egy jó darabig eljárhatsz vele!  
  
 
Bogyó exmociára izgulhat még egy darabig, ugyanis nem eladó. Annyiban van, hogy annyit nem kapnék érte, tök pöpec moci, ha bármi baj lenne a kozéval egy nap és visszakerül a jó öreg 2.8, és no problem 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 31, 2006 10:50 pm
				by Peti
				Én tudom, és mostmár ő is, meg mindenki! Csak kiváncsi voltam, hogy reagálsz!  

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Feb 03, 2006 7:55 pm
				by Mad Max
				A fogyasztás témában én sem azt várom eltőle, hogy 5 litert egyen, de ha kész lesz vele akarok járni minden hova és ezért szeretnék a teljesítményéhez, köbcentiéhez, korához képest elfogadható fogyasztást! Sőt az is lehet, hogy az első este benne alszom! 

  (A asszony mit szól?) Bogyó a te 2.8 karbisod teljesítménsben szégyenítette meg a 2.8i ket?
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Feb 03, 2006 9:44 pm
				by Nitrobuster
				Mad Max wrote:A fogyasztás témában én sem azt várom eltőle, hogy 5 litert egyen, de ha kész lesz vele akarok járni minden hova és ezért szeretnék a teljesítményéhez, köbcentiéhez, korához képest elfogadható fogyasztást! Sőt az is lehet, hogy az első este benne alszom! 

  (A asszony mit szól?) Bogyó a te 2.8 karbisod teljesítménsben szégyenítette meg a 2.8i ket?
 
2,8i-ket 
  
 
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól. 
  
 ( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 04, 2006 12:25 pm
				by Pudva
				Nitrobuster wrote:
2,8i-ket 
  
 
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól. 
  
 ( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
 
Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :P
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtuk 

 akkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 04, 2006 1:34 pm
				by Nitrobuster
				Pudva wrote:Nitrobuster wrote:
2,8i-ket 
  
 
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól. 
  
 ( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
 
Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :P
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtuk 

 akkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől 

 
 :D 
Mondjuk én nem a gyorsulásra értettem, hanem a végsebességre 
 
(4-es váltók előnyben 

 )
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat Feb 04, 2006 10:11 pm
				by CAPRI-3
				Nitrobuster wrote:Pudva wrote:Nitrobuster wrote:
2,8i-ket 
  
 
A Kovi 2lityós pintóját sem érte vele utól. 
  
 ( nem véletlen vett
24 pöcörős kászwörszöt bele)
 
Azért ezzel 1 picit vitatkoznék :P
Amikor az enyém ami 2.3 V6 hengerfejes kezdett lenni csak még nem tudtuk 

 akkor azért csináltunk 1 "versenyt" a szentendrein, és nem igazán tudott megfogni a Kovi! bár az igaszsághoz az is hozzátartozik, hogy én sem őt ha Ő ment elől 

 
 :D 
Mondjuk én nem a gyorsulásra értettem, hanem a végsebességre 
 
(4-es váltók előnyben 

 )
 
hülyeség és még smileyt sem rakok...
egyetlen soros volt gyorsabb egy normális állapotú 2.3V6-nál, az pedig a Mazalin Tibi régi kocsija. 4 leömlővel és egy nagyon jó motorral.
azon kívül talán Sanca mocija teljesít átlagon felűl, de nem is kell mondjam, hogy én csináltam alá a "tuning" kipufogót  8) 
ha azonos állapotot veszünk, 2.3V6 gyorsabb mint a 2 literes soros.
és ez nem 1-2 éve van így, mielőtt messzemenő vitákba kezdünk.