Page 55 of 341

Posted: Fri Oct 12, 2007 12:31 pm
by Tibi
Pudva wrote: Jó nézzük a másik oldalt én sem büntethetnék 2kilóval az autópályán :roll:
Mint ahogy nem is teszed mert rendes magyar, törvénytisztelő állampolgár vagy. Csak úgy írtad. :)

Posted: Fri Oct 12, 2007 1:18 pm
by Pudva
Tibi wrote:
Pudva wrote: Jó nézzük a másik oldalt én sem büntethetnék 2kilóval az autópályán :roll:
Mint ahogy nem is teszed mert rendes magyar, törvénytisztelő állampolgár vagy. Csak úgy írtad. :)
Nem én vezettem az autót, csak az én nevemen van tisztelt hatóság!
Tessék máris megvan a kibúvóm :P :twisted: :) :wink:

Posted: Fri Oct 12, 2007 1:20 pm
by Tibi
Pudva wrote:
Tibi wrote:
Pudva wrote: Jó nézzük a másik oldalt én sem büntethetnék 2kilóval az autópályán :roll:
Mint ahogy nem is teszed mert rendes magyar, törvénytisztelő állampolgár vagy. Csak úgy írtad. :)
Nem én vezettem az autót, csak az én nevemen van tisztelt hatóság!
Tessék máris megvan a kibúvóm :P :twisted: :) :wink:
Még most van , de nem sokáig.

Posted: Fri Oct 12, 2007 1:26 pm
by Pudva
Átolvastam újra a cikket:
"Az államtitkári egyeztetésen lévő javaslat érdekessége azonban az, hogy a kormány szándéka szerint a tulajdonost akkor is megbüntetnék, ha a más által vezetett autóját megállítják a rendőrök, megállapítják a sofőr személyazonosságát, és meg is bírságolják az illetőt, közölte a kormányszóvivő."
Ez a rész érdekes kíváncsi vagyok ezt, hogy és miként, ha céges autó akkor a cégtulajt is ? :roll:

Meg amit a híradóban mutattak tegnap este, hogy a matricafelismerő kamerákat átalakítják a sebesség mérésére is alkalmasnak!
A riporter szerint már a szoftvert fejlesztik hozzá!
Szerintetek elég csak szoftver? nem kell valami hardver is?
Hogy működik egy ilyen xar? tudtommal a mért tárgyról visszaérkezet jelet vizsgálják és ebből számolják ki a sebességi értéket!
vagy hogy is van ez ? :smt017

Posted: Fri Oct 12, 2007 2:11 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:ezt meg kell vétóznia az alkotmánybíróságnak, mivel a kollektív bűnösség gyakorlata asszem nem legitim az euban, max dzsibutiban. :smt017
amúgy szerintem is mindegyiknek egyenként a q anycikáját, hogy nem folytotta egy kanál vízbe ( lehetőleg születésük pillanatában ) ezeket az unatkozó marhákat.
hol marad a szülői felelőség? :twisted:
gondolkodás nélül anyáztok, pedig ez most végr jó dolog, csak rosszul írták le a kedves ujságírók. eddig ha valakit lefényképeztek 200-al, és azt mondta nem ő vezetett, akkor nem büntették meg, és amikor azt kérdezték hogy akkor ki volt, azt nem volt kötelessége elmondani, tehát senkit nem büntettek meg. most ezután ha valakit pl lefényképeznek, de nem állítják meg, akkor ha nem modnja meg hogy ki vezetett (és az nem ismeri el), akkor őt basszák meg. ahogy az ujságírok leírták, az hülyeség, hiszen a céges autóval ha gyorshajtok a cég vagy a lizingcég fog fizetni helyettem? ez hülyeség. a dolog egy részét leírták, a másikat meg nem. tehát lehet üzembentartói, vagy bármi más, csak hát ha valaki tilosban parkol, gyorsan hajt stb akkor azt első körben az üzembentartónál keresik, neked meg bizonyítanod kell hogy ő vezetett (kölcsönadási szerződés is jó lehet). ennyi

Posted: Fri Oct 12, 2007 2:19 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:
Meg amit a híradóban mutattak tegnap este, hogy a matricafelismerő kamerákat átalakítják a sebesség mérésére is alkalmasnak!
A riporter szerint már a szoftvert fejlesztik hozzá!
Szerintetek elég csak szoftver? nem kell valami hardver is?
Hogy működik egy ilyen xar? tudtommal a mért tárgyról visszaérkezet jelet vizsgálják és ebből számolják ki a sebességi értéket!
vagy hogy is van ez ? :smt017
nem kell hw fejlesztés hozzá. amikor megnézi az első kamera a rendszámodat, az is oda kerül hogy ez mikor történt. amikor az x kilométerrel arréb levő kamera megint megnézi a rendszámot, és ott is odakerül mellé az idő. ha túl hamar érsz a másik kamerához, akkor te túl gyorsan mentél a pályán, igaz itt csak átlagsebességet tudnak mérni, tehát ha megálsz közben tankolni akkor mehetsz 200-at is a pályán...

Posted: Fri Oct 12, 2007 2:52 pm
by DavidMolnar
Az atomórát meg majd én szinkronizálom a kamerák között... Gondolom a képfeldolgozás lokálban megy, nem központilag.

Posted: Fri Oct 12, 2007 2:53 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
Pudva wrote:
Meg amit a híradóban mutattak tegnap este, hogy a matricafelismerő kamerákat átalakítják a sebesség mérésére is alkalmasnak!
A riporter szerint már a szoftvert fejlesztik hozzá!
Szerintetek elég csak szoftver? nem kell valami hardver is?
Hogy működik egy ilyen xar? tudtommal a mért tárgyról visszaérkezet jelet vizsgálják és ebből számolják ki a sebességi értéket!
vagy hogy is van ez ? :smt017
nem kell hw fejlesztés hozzá. amikor megnézi az első kamera a rendszámodat, az is oda kerül hogy ez mikor történt. amikor az x kilométerrel arréb levő kamera megint megnézi a rendszámot, és ott is odakerül mellé az idő. ha túl hamar érsz a másik kamerához, akkor te túl gyorsan mentél a pályán, igaz itt csak átlagsebességet tudnak mérni, tehát ha megálsz közben tankolni akkor mehetsz 200-at is a pályán...
Most elképzeltem ahogy Pudva a 200-as kirohanása után stopperral a kezében ül a kúton és várja az újabb ámokfutást :D

Posted: Fri Oct 12, 2007 5:41 pm
by Pudva
Tibi wrote:
bogyo28 wrote:
Pudva wrote:
Meg amit a híradóban mutattak tegnap este, hogy a matricafelismerő kamerákat átalakítják a sebesség mérésére is alkalmasnak!
A riporter szerint már a szoftvert fejlesztik hozzá!
Szerintetek elég csak szoftver? nem kell valami hardver is?
Hogy működik egy ilyen xar? tudtommal a mért tárgyról visszaérkezet jelet vizsgálják és ebből számolják ki a sebességi értéket!
vagy hogy is van ez ? :smt017
nem kell hw fejlesztés hozzá. amikor megnézi az első kamera a rendszámodat, az is oda kerül hogy ez mikor történt. amikor az x kilométerrel arréb levő kamera megint megnézi a rendszámot, és ott is odakerül mellé az idő. ha túl hamar érsz a másik kamerához, akkor te túl gyorsan mentél a pályán, igaz itt csak átlagsebességet tudnak mérni, tehát ha megálsz közben tankolni akkor mehetsz 200-at is a pályán...
Most elképzeltem ahogy Pudva a 200-as kirohanása után stopperral a kezében ül a kúton és várja az újabb ámokfutást :D
YES! És közben remeg a kezem az Adrenalintól :twisted:
Ha nem félnék, hogy illetéktelenek is olvassák eme sorokat akkor leírnám első ilyen élményemet amit Elnökünk mellett éltem át :P

Posted: Fri Oct 12, 2007 5:55 pm
by Tibi
Nekem egy távoli ismerősöm mesélte, hogy volt Tokaj környékén valami autós találkozón. Este ment haza és meghajtotta egy alkalmasnak hitt helyen a szekeret hazafelé a 37-esen. Kettő alatt volt egy kicsivel az óra szerint és azt mondta, hogy elég gyorsan jöttek a fák az út szélén aztán mikor látta a sok világító mécsesből és koszorúból álló kompozíciót akkor inkább levette a lábát a gázról... egy másik haverom meg egy német autópályán próbálta ki a Capriját az is 2.8-as volt és az óra szerinti kettőt csak alúlról tudta súrolni. Biztos jó lehet egyszer majd elmegyek a 'ringre és kipróbálom :)

Posted: Fri Oct 12, 2007 6:34 pm
by Peti
Én anno az enyémmel, rendszeresen akasztottam az órát. 8)
Igaz kicsit utána megsínylette a moci a magas fordulatot, de egy szelepállítás, és már kutya baja sem volt. :)

Posted: Fri Oct 12, 2007 9:11 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:
Tibi wrote:
bogyo28 wrote: nem kell hw fejlesztés hozzá. amikor megnézi az első kamera a rendszámodat, az is oda kerül hogy ez mikor történt. amikor az x kilométerrel arréb levő kamera megint megnézi a rendszámot, és ott is odakerül mellé az idő. ha túl hamar érsz a másik kamerához, akkor te túl gyorsan mentél a pályán, igaz itt csak átlagsebességet tudnak mérni, tehát ha megálsz közben tankolni akkor mehetsz 200-at is a pályán...
Most elképzeltem ahogy Pudva a 200-as kirohanása után stopperral a kezében ül a kúton és várja az újabb ámokfutást :D
YES! És közben remeg a kezem az Adrenalintól :twisted:
Ha nem félnék, hogy illetéktelenek is olvassák eme sorokat akkor leírnám első ilyen élményemet amit Elnökünk mellett éltem át :P
van a forumnak olyan része ahova leírhatod...

Posted: Fri Oct 12, 2007 9:14 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Nekem egy távoli ismerősöm mesélte, hogy volt Tokaj környékén valami autós találkozón. Este ment haza és meghajtotta egy alkalmasnak hitt helyen a szekeret hazafelé a 37-esen. Kettő alatt volt egy kicsivel az óra szerint és azt mondta, hogy elég gyorsan jöttek a fák az út szélén aztán mikor látta a sok világító mécsesből és koszorúból álló kompozíciót akkor inkább levette a lábát a gázról... egy másik haverom meg egy német autópályán próbálta ki a Capriját az is 2.8-as volt és az óra szerinti kettőt csak alúlról tudta súrolni. Biztos jó lehet egyszer majd elmegyek a 'ringre és kipróbálom :)
én a reptéren kipróbáltam, 170-nél ha padlozok még csunyán huz... 8)

Posted: Sat Oct 13, 2007 11:17 am
by Dani
Totalcar: a közlekedési pontrendszer módosítása...
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/pontok0710/

Posted: Sat Oct 13, 2007 11:20 am
by Dani
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Nekem egy távoli ismerősöm mesélte, hogy volt Tokaj környékén valami autós találkozón. Este ment haza és meghajtotta egy alkalmasnak hitt helyen a szekeret hazafelé a 37-esen. Kettő alatt volt egy kicsivel az óra szerint és azt mondta, hogy elég gyorsan jöttek a fák az út szélén aztán mikor látta a sok világító mécsesből és koszorúból álló kompozíciót akkor inkább levette a lábát a gázról... egy másik haverom meg egy német autópályán próbálta ki a Capriját az is 2.8-as volt és az óra szerinti kettőt csak alúlról tudta súrolni. Biztos jó lehet egyszer majd elmegyek a 'ringre és kipróbálom :)
én a reptéren kipróbáltam, 170-nél ha padlozok még csunyán huz... 8)
Én ezt szeretném kipróbálni egyszer :D
http://auto.indavideo.hu/video/Ford_Capri_drag