Page 52 of 341
Posted: Mon Sep 24, 2007 11:49 am
by Tibi
Hattyu wrote:
Ezek után már bnem veszek Lamborghini-t,csúnyán szétégett,a porschenak meg annyira nem lett baja mint a Lambonak.
Lehet vinni bontóba a porsche-t,jó a belseje :D
MAjd a cigányok eltolják a MÉHbe

van bőr a pofikáján a srácnak
http://www.origo.hu/itthon/20070924-ket ... forok.html
Posted: Wed Sep 26, 2007 6:30 pm
by proteus
Összehaverkodtam ma fehérváron egy Taus emberrel ('74-es 1.3-as TC1-et tart napi használatban 8) aki egyszercsak előkapta a csomagtartóból a "tartalék" kormányt...

Posted: Wed Sep 26, 2007 6:57 pm
by gizmo
ez kellemesen kemény történet

Posted: Wed Sep 26, 2007 8:05 pm
by capriv6
Posted: Wed Sep 26, 2007 8:12 pm
by levelboss
Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!

Posted: Wed Sep 26, 2007 8:59 pm
by proteus
Posted: Wed Sep 26, 2007 9:00 pm
by proteus
levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!

Ja az finom volt!

Posted: Thu Sep 27, 2007 11:45 am
by stpetya
Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja

Posted: Thu Sep 27, 2007 11:48 am
by Pudva
Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más!

Posted: Thu Sep 27, 2007 1:10 pm
by szszaby
Vannak még hülyék, így akkor sokmindenkit lehetne hibáztatni a találmányáért.
Posted: Thu Sep 27, 2007 2:15 pm
by TomiCaPri
levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!

Én a múltkor reggel suliba menet full kómásan láttam egy nagyon szép világos kék taut itt Csepelen. Csak már sajna nem volt időm lefotózni

Posted: Thu Sep 27, 2007 2:34 pm
by Tibi
Kíváncsi vagyok mit szólna a cikket író baromarc, ha 4 napot kellene mezitláb gyalogolni a földúton , hogy palatáblába karcolhassa az agymenéseit...
Posted: Thu Sep 27, 2007 3:18 pm
by szszaby
Tibi wrote:Kíváncsi vagyok mit szólna a cikket író baromarc, ha 4 napot kellene mezitláb gyalogolni a földúton , hogy palatáblába karcolhassa az agymenéseit...
Szerintem nagyon boldog lenne.

Posted: Sat Sep 29, 2007 7:03 am
by Terka
Pudva wrote:Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más!

Itt is igazad van meg az elobb is igazad volt

Posted: Sun Sep 30, 2007 12:03 pm
by Megla Gábor
stpetya wrote:Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja

Azért Galmb József nevéhez füződik a futoszalag gyártás is ,hiszen ő alkalmazta először a világon.Józsi bácsi Tanks. :D :D