Page 6 of 18
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 10, 2008 6:44 pm
				by Tibi
				Gratulálok  

 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 10, 2008 6:45 pm
				by TomiCaPri
				
Ha süt, ha esik, a Caprisok ott lesznek  :D
 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 10, 2008 7:31 pm
				by Nitrobuster
				Gratula.
Akkor tényleg téged láttalak a bélvárosba.
			 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 10, 2008 7:33 pm
				by Hattyu
				Gratulálokj!
Vasárnapra pedig jó időt akarok látni,hogy ne kelljen elázni!  

 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 10, 2008 11:58 pm
				by levelboss
				Őszintén gratulálok! Nagyon királysüti hír ez!  8)  

 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Fri Apr 11, 2008 7:45 am
				by Blant
				Nitrobuster wrote:Gratula.
Akkor tényleg téged láttalak a bélvárosba.
Az valószínű 

 Ennél is viccesebb, hogy többen azért hívtak fel, mert hallottak a városban 

 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Sun Mar 29, 2009 6:23 pm
				by Blant
				Na csókolom. 
Bár gondolom nem hiányoztam  

 , de újra itt vagyok 

 Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri  
 
 
Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel 
 
Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni. 
Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 02, 2009 1:49 pm
				by gizmo
				Blant wrote:Na csókolom. 
Bár gondolom nem hiányoztam  

 , de újra itt vagyok 

 Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri  
 
 
Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel 
 
Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni. 
Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
 
ezt az ideiglenes 2.8ast majd kipróbálnám, megbeszélhetnénk :)
 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 02, 2009 6:55 pm
				by TÉCSÉ
				Blant wrote:Na csókolom. 
Bár gondolom nem hiányoztam  

 , de újra itt vagyok 

 Rendeződött a magánéletem nem kicsit, így újra előterebbe kerül a Capri  
 
 
Temporary kettőnyóc bemászik a nyárra lehet még az évadnyitóig taliig!
Elkezdődik a gyári 2,3 bolondítása 2.0 sor4 dugókkal és 2,8 főtengellyel és EFI-vel, meg Driver féle tuning hengerfejekkel 
 
Nomeg igyekszem a kormányrázást és kisebb fékhibákat kiküszöbölni. 
Temporary kettőnyóc eladó lesz a nyár végén! Egész nyáron kipróbálható lesz az autóban.
Komplett K-jet jár majd hozzá tank és AC nélkül, és minden tömítése és a veztengelye is új lesz és a hengerfejek is felújítottak lesznek rajta.
 
velkám bek  
 
 
Végre még1 Agymenő ....  
 
   
  
 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Thu Apr 02, 2009 7:12 pm
				by Blant
				Mindent lehet, de remélem nem bánod, ha csak az anyóson ülve élvezed majd a Lóeröket, (amik nemtom hányan lesznek. Nem is biztos, hogy olyan jó lesz, mert az alját csak szétfűzöm,hogy megjárassam a dugógyűrűket, és utána összerakom.), de mégjobb lenne gyorsulni egyet 

 Az sok mindent eldönt 

 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Tue Apr 07, 2009 7:31 pm
				by Blant
				Hali :)
Tegnap megállt alattam az autó. Ma nézegettem, mi lehet a baj. Kiderült, hogy az elosztófej alján a fogaskerékről hiányzik kb 5 fog  
 
 
Viszont mértem kompressziót. Hidegen... 10,5 az összes hengerben 

 Elég vicces... Egyszer már mértem vagy 1,5 éve... Akkor nagyon szar értékeket mértem és nagyon eltérőeket. Most 0,25 volt a legnagyobb letérés 

 A motor tehát legalább jó 

 Ha valakit érdekel egy jó 2,3 a motor eladó, hengerfejek nélkül (illetve igény esetén felújítandó 2,3 hengerfejekkel) A vezérlése gondolom gázos, mert ha az elosztófej le van darálva, akkor sanszos, hogy a veztengely vége sem príma...
A motor szét lesz szedve, tehát frankón megnézhető, hogy milyen. belülről. A kompressziómérést videodokumentálni fogom, mert az már szétszedve nehéz. Komplett K-Jet is jár hozzá!!! Tank és AC nélkül természetesen. Relékkel, mindennel!
Balázs papi... csak fasza volt az a motor. Én mértem faszságot anno... 
 
   
  
 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Tue Apr 07, 2009 7:42 pm
				by szszaby
				Ha sokáig áll egy motor lehetséges rosszabb értéket mérni, ami bizonyos járás után javul.
			 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Wed Apr 08, 2009 12:33 am
				by Blant
				
			 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Wed Apr 08, 2009 9:02 am
				by szszaby
				Lehet, hogy az olaj szivattyúval van valami, ez elosztó forgatásához nem kell nagy erő. De itt nagy erőhatás érte ezt a fogaskereket.
			 
			
					
				Re: Blant '78-as V6
				Posted: Wed Apr 08, 2009 12:37 pm
				by Blant
				fent is volt némi spén az elosztófedél alatt... lehet ott akadt valami...  :D