Re: Szabi
Posted: Sat Aug 16, 2008 2:51 pm
				
				Gratulaszszaby wrote:Berakódott az autóba a sport tengely és a duplatorkos webber karbi a hozzá való szívósorral, majd Alsóőrsre menet kiderül mit tud.
 
  
Gratulaszszaby wrote:Berakódott az autóba a sport tengely és a duplatorkos webber karbi a hozzá való szívósorral, majd Alsóőrsre menet kiderül mit tud.
 
  
CSatlakozok, kíváncsi vagyok mit tud majd. Mi volt a kiinduló pont a papírforma szerint ?Hattyu wrote:Gratulaszszaby wrote:Berakódott az autóba a sport tengely és a duplatorkos webber karbi a hozzá való szívósorral, majd Alsóőrsre menet kiderül mit tud.
Semmi, csak az érzet, de a hangja az teljesen más.Tibi wrote:CSatlakozok, kíváncsi vagyok mit tud majd. Mi volt a kiinduló pont a papírforma szerint ?Hattyu wrote:Gratulaszszaby wrote:Berakódott az autóba a sport tengely és a duplatorkos webber karbi a hozzá való szívósorral, majd Alsóőrsre menet kiderül mit tud.

 
   
   
 
szszaby wrote:Elhiheted, hogy a 47-es lábbal tudnám nyomni neki.

 
   
  
 Ez persze a friss cuccok ékességén mit sem változtat!
  Ez persze a friss cuccok ékességén mit sem változtat!  Angol Capriban volt.levelboss wrote:Te Szabi!
Én itt valamit nem értek. Rosszul tudom, h ez a 2.0 V4, ami a tiedben van, olyan gyárilag nem volt Capriban? Mert most mintha arra utalnál, h volt. Örülök a cuccoknak, szépek. Igazi kuriózum sztem egy ilyen tuning v4-es, csak én aszittem, h ilyen csak a tranyóban volt...Ez persze a friss cuccok ékességén mit sem változtat!
Most már motorikusan angol Caprim van, annyi különbséggel, hogy ennek jó helyen van a kormánya.levelboss wrote:Értem. Nem tudtam.

Vigyázz - nehogy kihagyd 1X ...szszaby wrote:Most már motorikusan angol Caprim van, annyi különbséggel, hogy ennek jó helyen van a kormánya.levelboss wrote:Értem. Nem tudtam.
 
   
  