Page 47 of 97
					
				
				Posted: Thu Feb 01, 2007 11:08 pm
				by levelboss
				kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :( 
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...
 
 
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Feb 01, 2007 11:13 pm
				by kuzsi
				levelboss wrote:kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :( 
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...
 
 
 
na igen :D 
ilyen az ha az ember nem lát a szemétől  

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Feb 02, 2007 2:59 pm
				by Mad Max
				Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz. 
Asszem abban van. A te motorod V?
			 
			
					
				
				Posted: Fri Feb 02, 2007 3:59 pm
				by kuzsi
				Mad Max wrote:Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz. 
Asszem abban van. A te motorod V?
Igen V4, 1700cc
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Feb 04, 2007 11:42 pm
				by kuzsi
				na...talán valami végre elkészülhet...itt volt a kárpitos...és bevállal mindent...padlókárpittól fogva a tetőikárpiton, oldal és ajtókon át ülésig mindent....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 12:08 am
				by Pudva
				kuzsi wrote:....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
Azt a Bogyó flokkolással oldotta meg...
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 9:40 am
				by Tibi
				Voltam hétvégén a mesternél:
Kb a fele ki lett cserélve, rendesen két lemezből, alul - fölül javítva:
A nyúlvány kívül - belül javítva lett. Egy helyen el volt rothadva, aztán az előzőember rányomott egy foltot, azt kivágta és kapott rendeset.
Anyós oldal....
... hááát ide jutott október közepe óta....
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 10:01 am
				by szszaby
				Hát nem vitte túlzásba. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 10:15 am
				by Tibi
				szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. 

 
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a  picsába onnan....
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 10:25 am
				by gigford
				Tibi wrote:szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. 

 
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a  picsába onnan....
 
Jo munkahoz ido kell... :)  

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 12:54 pm
				by szszaby
				gigford wrote:Tibi wrote:szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. 

 
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a  picsába onnan....
 
Jo munkahoz ido kell... :)  

 
Az lehet...na, de ennyi! :?
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 3:06 pm
				by gigford
				szszaby wrote:gigford wrote:Tibi wrote:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a  picsába onnan....
Jo munkahoz ido kell... :)  

 
Az lehet...na, de ennyi! :?
 
Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby?  8)
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 7:15 pm
				by Tibi
				gigford wrote:
Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby?  8)
Az a baj, hogy sajna ez sem úgy indult, hogy olyat keresek aki leszarja az egészet, csak ez lett belőle. Remélem te nem jársz így.
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 9:00 pm
				by vincsab
				Hát ez elég gyenge!Nálam sem szokott rövid ideig tartani a lakatolás, de ez?!?! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 05, 2007 11:36 pm
				by Blant
				Megmondom őszintén amit ott a torpedólemezzel kezdett az nekem elég fura... Mért nem egy darabból készíti oda a foltot? Hulladékanyagból dolgozik? Vagy azért, hoyg több legyen a hegesztés, ahol utána elkezd rohadni? Jajj... Lehet el kéne hozni a verdát, mielőtt komoly baja lesz...
A többi mondjuk nem néz ki rosszul, bár nem tudom milyen volt előtte.