Page 47 of 97

Posted: Thu Feb 01, 2007 11:08 pm
by levelboss
kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :(
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...
:wink:

Posted: Thu Feb 01, 2007 11:13 pm
by kuzsi
levelboss wrote:
kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :(
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...
:wink:
na igen :D
ilyen az ha az ember nem lát a szemétől :lol:

Posted: Fri Feb 02, 2007 2:59 pm
by Mad Max
Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz.
Asszem abban van. A te motorod V?

Posted: Fri Feb 02, 2007 3:59 pm
by kuzsi
Mad Max wrote:Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz.
Asszem abban van. A te motorod V?
Igen V4, 1700cc

Posted: Sun Feb 04, 2007 11:42 pm
by kuzsi
na...talán valami végre elkészülhet...itt volt a kárpitos...és bevállal mindent...padlókárpittól fogva a tetőikárpiton, oldal és ajtókon át ülésig mindent....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D

Posted: Mon Feb 05, 2007 12:08 am
by Pudva
kuzsi wrote:....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
Azt a Bogyó flokkolással oldotta meg...

Posted: Mon Feb 05, 2007 9:40 am
by Tibi
Voltam hétvégén a mesternél:

Kb a fele ki lett cserélve, rendesen két lemezből, alul - fölül javítva:

Image

A nyúlvány kívül - belül javítva lett. Egy helyen el volt rothadva, aztán az előzőember rányomott egy foltot, azt kivágta és kapott rendeset.

Image

Anyós oldal....

Image

... hááát ide jutott október közepe óta....

Posted: Mon Feb 05, 2007 10:01 am
by szszaby
Hát nem vitte túlzásba. :shock:

Posted: Mon Feb 05, 2007 10:15 am
by Tibi
szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Posted: Mon Feb 05, 2007 10:25 am
by gigford
Tibi wrote:
szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Jo munkahoz ido kell... :) :wink:

Posted: Mon Feb 05, 2007 12:54 pm
by szszaby
gigford wrote:
Tibi wrote:
szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Jo munkahoz ido kell... :) :wink:
Az lehet...na, de ennyi! :?

Posted: Mon Feb 05, 2007 3:06 pm
by gigford
szszaby wrote:
gigford wrote:
Tibi wrote: Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Jo munkahoz ido kell... :) :wink:
Az lehet...na, de ennyi! :?
Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby? 8)

Posted: Mon Feb 05, 2007 7:15 pm
by Tibi
gigford wrote: Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby? 8)
Az a baj, hogy sajna ez sem úgy indult, hogy olyat keresek aki leszarja az egészet, csak ez lett belőle. Remélem te nem jársz így.

Posted: Mon Feb 05, 2007 9:00 pm
by vincsab
Hát ez elég gyenge!Nálam sem szokott rövid ideig tartani a lakatolás, de ez?!?! :shock:

Posted: Mon Feb 05, 2007 11:36 pm
by Blant
Megmondom őszintén amit ott a torpedólemezzel kezdett az nekem elég fura... Mért nem egy darabból készíti oda a foltot? Hulladékanyagból dolgozik? Vagy azért, hoyg több legyen a hegesztés, ahol utána elkezd rohadni? Jajj... Lehet el kéne hozni a verdát, mielőtt komoly baja lesz...
A többi mondjuk nem néz ki rosszul, bár nem tudom milyen volt előtte.