Page 47 of 97
Posted: Thu Feb 01, 2007 11:08 pm
by levelboss
kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :(
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...

Posted: Thu Feb 01, 2007 11:13 pm
by kuzsi
levelboss wrote:kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :(
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...

na igen :D
ilyen az ha az ember nem lát a szemétől

Posted: Fri Feb 02, 2007 2:59 pm
by Mad Max
Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz.
Asszem abban van. A te motorod V?
Posted: Fri Feb 02, 2007 3:59 pm
by kuzsi
Mad Max wrote:Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz.
Asszem abban van. A te motorod V?
Igen V4, 1700cc
Posted: Sun Feb 04, 2007 11:42 pm
by kuzsi
na...talán valami végre elkészülhet...itt volt a kárpitos...és bevállal mindent...padlókárpittól fogva a tetőikárpiton, oldal és ajtókon át ülésig mindent....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
Posted: Mon Feb 05, 2007 12:08 am
by Pudva
kuzsi wrote:....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
Azt a Bogyó flokkolással oldotta meg...
Posted: Mon Feb 05, 2007 9:40 am
by Tibi
Voltam hétvégén a mesternél:
Kb a fele ki lett cserélve, rendesen két lemezből, alul - fölül javítva:
A nyúlvány kívül - belül javítva lett. Egy helyen el volt rothadva, aztán az előzőember rányomott egy foltot, azt kivágta és kapott rendeset.
Anyós oldal....
... hááát ide jutott október közepe óta....
Posted: Mon Feb 05, 2007 10:01 am
by szszaby
Hát nem vitte túlzásba.

Posted: Mon Feb 05, 2007 10:15 am
by Tibi
szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba.

Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....
Posted: Mon Feb 05, 2007 10:25 am
by gigford
Tibi wrote:szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba.

Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....
Jo munkahoz ido kell... :)

Posted: Mon Feb 05, 2007 12:54 pm
by szszaby
gigford wrote:Tibi wrote:szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba.

Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....
Jo munkahoz ido kell... :)

Az lehet...na, de ennyi! :?
Posted: Mon Feb 05, 2007 3:06 pm
by gigford
szszaby wrote:gigford wrote:Tibi wrote:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....
Jo munkahoz ido kell... :)

Az lehet...na, de ennyi! :?
Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby? 8)
Posted: Mon Feb 05, 2007 7:15 pm
by Tibi
gigford wrote:
Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby? 8)
Az a baj, hogy sajna ez sem úgy indult, hogy olyat keresek aki leszarja az egészet, csak ez lett belőle. Remélem te nem jársz így.
Posted: Mon Feb 05, 2007 9:00 pm
by vincsab
Hát ez elég gyenge!Nálam sem szokott rövid ideig tartani a lakatolás, de ez?!?!

Posted: Mon Feb 05, 2007 11:36 pm
by Blant
Megmondom őszintén amit ott a torpedólemezzel kezdett az nekem elég fura... Mért nem egy darabból készíti oda a foltot? Hulladékanyagból dolgozik? Vagy azért, hoyg több legyen a hegesztés, ahol utána elkezd rohadni? Jajj... Lehet el kéne hozni a verdát, mielőtt komoly baja lesz...
A többi mondjuk nem néz ki rosszul, bár nem tudom milyen volt előtte.