Page 46 of 97

Posted: Tue Jan 23, 2007 2:58 pm
by Dartonit
Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!

A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D

Image
Image

Posted: Tue Jan 23, 2007 3:22 pm
by kuzsi
és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?

Posted: Tue Jan 23, 2007 10:16 pm
by Bogyo28
kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...

Posted: Tue Jan 23, 2007 10:17 pm
by Bogyo28
Dartonit wrote:Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!

A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D

Image
Image
szép méretes darba! ez most melyik mocira fog felkerülni?

Posted: Tue Jan 23, 2007 10:21 pm
by kuzsi
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...
OK...köszi amúgy hogy segítetek amiben tudtok :D nem tudod véletlenül hogy a V6 bakelitkereke jó e a V4 hez? tudom elég furán hangzik, de kellene valami megoldás mert a szerelő lassan szeretné a motort összerakni....de ennek a bakelitkereke telejesen tropa....nincs 1 db épp fog rajta :( a V4 34 fogas és a furat átmérője 22mm

Posted: Tue Jan 23, 2007 10:43 pm
by Bogyo28
kuzsi wrote:
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...
OK...köszi amúgy hogy segítetek amiben tudtok :D nem tudod véletlenül hogy a V6 bakelitkereke jó e a V4 hez? tudom elég furán hangzik, de kellene valami megoldás mert a szerelő lassan szeretné a motort összerakni....de ennek a bakelitkereke telejesen tropa....nincs 1 db épp fog rajta :( a V4 34 fogas és a furat átmérője 22mm
szerintem nem egyezik, és most megmérni sem tudom a v6-ot, mert már összeraktuk a szétszedett mocit. a taunuszos forumon érdeklődj, hátha ott van valakinek...

Posted: Wed Jan 24, 2007 12:19 am
by Blant
Mérd meg a v4-et holnap, meg számold meg a fogakat. Én ugyanezt teszem délelőtt a V6-al. Később egyeztetünk :-)
Üdv!
Bence

Posted: Wed Jan 24, 2007 1:11 am
by Tibi
kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Szerintem is inkább álljon többet a gép mint , hogy barbárság áldozata legyen. Utólag biztos, hogy szar érzés lesz: csinálhattam volna jól is de inkabb gyorsan akartam....én a gyorsról már lecsúsztam :D:D:D:D:D:D:D

Posted: Wed Jan 24, 2007 2:34 pm
by Dartonit
bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!

A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D

Image
Image
szép méretes darba! ez most melyik mocira fog felkerülni?
Elvileg a még 3.5-es Rover V8-ra. Két db 50-es, és két darab 32-es torok van rajta. :D
Egy asszem 4 literes Merciről lett lebontva.

Posted: Wed Jan 24, 2007 2:54 pm
by gizmo
jaja, ilyen karbi van pl. a W126 420-ason (v8 )... jó kis gépek azok.

Posted: Wed Jan 24, 2007 3:12 pm
by levelboss
levelboss wrote:Sziasztok! Arról szeretnélek titeket megkérdezni, hogy, ha esetleg megvenném azt a kék mk3-ast amit Driver kolléga árul a eladóknál, akkor mire kéne számítanom a továbbiakban anyagalig. Ezt úgy nagyobb vonalakban jó lenne előre látnom, mert hát nem dúskálok, és ráb@aszni meg nem akarok, mert ugye csúnya, szar Caprit nem szivesen hajtanék!
Szóval! Ott van a karosszéria. Ha jól sejtem normális munkát nem végeznek rajta 300e alatt lakattal, fénnyel. Mi van ha én csiszolgatom, meg kalapálgatom meg ilyesmik? A másik feltűnően csúnya dolog számomra rajta az a kipufogó. Azt mennyiből lehet megúszni és milyen lehetőségei vannak? És ha a motor beindul és normálisan jár, akkor mennyi hibát rejthet magában? Ha túl sokat fogyaszt, akkor mennyiben lehet egy generál? Ezen kívül ott van még a futómű, ültetés, felnik, gumik...
Tehát az autó árán kívül ha minimum 500-at gondolok az nagyon kevés is. :?
Vélemények? Megoldási lehetőségek?

Hello. Megnéztem a 2.3-as kék MKIII-ast. De sajna nem veszem meg. :( Nagyon nyögve nyelős lenne. Majd ha lesz pénzem, belevágok valamibe, legalább addig se megy el a lóvé benyára. Gyúrok még, aztán majd sztem nyáron, vagy nyár végén veszek valamit. Egyébként az a kék szerintem nem néz ki rosszul, még mielőtt tényleg bárki bármit mond. Az autó egyben van, pöccre indult. Hát így! Sajna.
Üdv mindenkinek!

Posted: Fri Jan 26, 2007 11:48 pm
by kuzsi
Hazakerült a Capri :D Fél siker :lol:
Írtam a keres topic-ba is, de ha valakinek bármilyen fölös Mk1 cucca van amit eladna legyen szives írjon....
köszi

Posted: Mon Jan 29, 2007 10:10 pm
by kuzsi
na ma nekiugrottam a Caprinak egy picit...egyre több hibát vélek észre venni....de hát jobbat nem vártam...
(am a kapcsolókról töltöttem fel képeket a Keres topicba)
Image
Image
Image
a kárpit mint várható volt teljesen xar, a padlókárpit mint a szita...ahogy a műszerfalat elkezdtem bontani észrevettem hogy a jobb oldali fűtés cső is szigszalagozott :shock:
az egyik Varnyú lámpa benne maradt...holnapra marad a meló :oops:

Posted: Wed Jan 31, 2007 11:41 pm
by Tibi
Képzeljétek, azt mondta a lakatos, hogy a bal elejét ( sarkát ) "már" meg is csinálta. Hétvégén megyek is megnézni, hogy mire jutott 3+ hónap alatt :). Saját állítása szerint most már foglalkozik vele. Majd teszek fel képet ha lesz miről....

Posted: Thu Feb 01, 2007 8:49 pm
by kuzsi
nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót