Page 44 of 50

Re: futómű

Posted: Sun Mar 24, 2013 5:27 pm
by bdavid
tomtom wrote:
nincs véletlenül ketté törve a bölcsőd? :lol:
ez már így elég szkifi.
nem hiszem, semmi törést nem látok elől :-D autózgattam ma egy kicsit, hét ez a fékezés előre hátra nem produkált semmi hangot, csak a sok szar csúszkált a csomagtartóban. De azt figyeltem meg hogy egyenesben erősebb gyorsításra is berángat... valahogy mégis úgy érzem mintha előről jönne a rángatás gyorsításra, cikázásra. Direkt megfogtam a váltóbotot közben, az nem rángatózott, szóval én még maradnák az első futóműnél. A héten fel lesz emelve csápossal és megnézzük mit csinál a járatásra. Difiről mit gondoltok? Gyorsításkor és kanyargáskor is terhelődik. Mivel már el volt csesződve nekem egyszer, esélyesnek tartanám.
Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király :-D bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.

Re: futómű

Posted: Sun Mar 24, 2013 5:40 pm
by Süni
bdavid wrote:... szóval én még maradnák ...
maradnÉk ;-)
bdavid wrote: Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király :-D bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
Olyannyira barbár, hogy szettben lehet rendelni, mint ahogy a képen is láthatod, illetve sok száz autó fut vele, tőlünk kicsit nyugatabbra, északabbra. ;-)

Re: futómű

Posted: Sun Mar 24, 2013 6:39 pm
by White Shark
Süni wrote:
bdavid wrote:... szóval én még maradnák ...
maradnÉk ;-)
bdavid wrote: Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király :-D bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
Olyannyira barbár, hogy szettben lehet rendelni, mint ahogy a képen is láthatod, illetve sok száz autó fut vele, tőlünk kicsit nyugatabbra, északabbra. ;-)
Ehez hasonlókkal ,de nem ezzel a csuklós megoldással ,ennél szerintem a fix egy fokkal jobb .

Re: futómű

Posted: Sun Mar 24, 2013 6:42 pm
by Süni
White Shark wrote: Ehez hasonlókkal ,de nem ezzel a csuklós megoldással ,ennél szerintem a fix egy fokkal jobb .
Eddig nagy többségében csuklóssal találkoztam angol fórumokon.

Re: futómű

Posted: Sun Mar 24, 2013 8:31 pm
by bdavid
Süni wrote:
bdavid wrote:... szóval én még maradnák ...
maradnÉk ;-)
bdavid wrote: Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király :-D bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
Olyannyira barbár, hogy szettben lehet rendelni, mint ahogy a képen is láthatod, illetve sok száz autó fut vele, tőlünk kicsit nyugatabbra, északabbra. ;-)
elírtam... 8-) s mennyi egy ilyen kb?

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 6:40 am
by SONI
90 font plusz posta

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 9:14 am
by Bogyo28
Süni wrote:
Bogyo28 wrote:
Janesz nem tudhat abból szerezni amit annó tőled vettem magyar gyártást?
De. de sztem még van neki polcon 1-2db. De az csak gumi.
az elég, mert a csapágy az kapható bármelyik csapágyboltban, és akkor nem kell lebányászi a transitos komplett cuccról a vasat.

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 9:19 am
by Bogyo28
White Shark wrote: Ehez hasonlókkal ,de nem ezzel a csuklós megoldással ,ennél szerintem a fix egy fokkal jobb .
a fix max annyival jobb, hogy a gyári futóműnél hamarabb törik valami. na meg a csuklós gyári szett eredetileg nem így áll, csak Soni meghegesztette a lengőkart. a csuklós verzió eredetileg azért van, hogy ne kelljen lengőkart hegeszteni, igaz inkább kurva kemény, spéci stabrudas vagy a nélküli futóművekhez.

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 9:22 am
by Bogyo28
SONI wrote:90 font plusz posta
azt azért tedd hozzá, hogy egyszerübb itthon legyártatni, mert neked is más hosszuságu cső kellett mint a szettben van. de azt lehet mondani, hogy kb annyiba kerül itthon, mintha megvennéd az angoloktól, és megsporolod a postát.

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 1:39 pm
by tomtom
Bogyo28 wrote: a csuklós verzió eredetileg azért van, hogy ne kelljen lengőkart hegeszteni
hanem az alsó képen alul látható gumi(?) traverzt menetesen rögzítik?

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 4:04 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:
SONI wrote:90 font plusz posta
azt azért tedd hozzá, hogy egyszerübb itthon legyártatni, mert neked is más hosszuságu cső kellett mint a szettben van. de azt lehet mondani, hogy kb annyiba kerül itthon, mintha megvennéd az angoloktól, és megsporolod a postát.
csak az itthoni jó méret a kinti meg nem

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 5:03 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:
Bogyo28 wrote: a csuklós verzió eredetileg azért van, hogy ne kelljen lengőkart hegeszteni
hanem az alsó képen alul látható gumi(?) traverzt menetesen rögzítik?
gumi basz = porvédő a G szemre...

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 8:18 pm
by daytona
Amiket konnyen ellenorizhetsz szemrevetelezessel is:
- kormanyrudon a gumi osszekoto tarcsa a kormanymu folott (mint egy kisebb hardy ugy nez ki) - nincs szetszakadva?
- stabilizator felfogato ful nincs leszakadva valamelyik oldalon?
- szilentek ranezesre jok a stabilizatoron?

Egyebkent emeld meg az elejet, mozgasd meg a kerekeket ahogy mar javasoltak. Kerekcsavarok meg vannak huzva? :oops:

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 9:05 pm
by Süni
Bogyo28 wrote: az elég, mert a csapágy az kapható bármelyik csapágyboltban, és akkor nem kell lebányászi a transitos komplett cuccról a vasat.
Megkérdeztem, nincs már neki, de utánajár, sztem még tud rendelni, mondtam, hogy 10-et hozasson legalább. Lehet nekem is van itthon még 2-3 db.... :roll:

Re: futómű

Posted: Mon Mar 25, 2013 9:35 pm
by bdavid
daytona wrote:Amiket konnyen ellenorizhetsz szemrevetelezessel is:
- kormanyrudon a gumi osszekoto tarcsa a kormanymu folott (mint egy kisebb hardy ugy nez ki) - nincs szetszakadva?
- stabilizator felfogato ful nincs leszakadva valamelyik oldalon?
- szilentek ranezesre jok a stabilizatoron?

Egyebkent emeld meg az elejet, mozgasd meg a kerekeket ahogy mar javasoltak. Kerekcsavarok meg vannak huzva? :oops:
Ezek mind megtörténtek :-) kerekeken nem érzek semmit felemelve, megmozgatva, azt éreztem amikor laza volt a gömbcsukló, de már meg lett húzva. Szilentek most voltak cserélve a rázás miatt a stabrúd felfogatásnál (nincs leszakadva) és a kormányművön (nem javult a helyzet), lengőkar, kormány szélső gömbfejek újak, max 1500 km van bennük a csere óta. Csatoló gumi nem szakadt, motor gumibakok nem roncsolódtak, vas szerkezetekben törést/repedést nem látok. Kerekek többször is voltak a rázás kezdete óta levéve, cserélgetve, centírozva, meg voltak/vannak húzva minden alkalommal.