Page 5 of 17
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sat Oct 16, 2010 6:05 pm
by TÉCSÉ
Tibi wrote:Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
Én is aztatvettem - szinte sehol nem éri az ablakot

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sat Oct 16, 2010 8:04 pm
by Bogyo28
TÉCSÉ wrote:Tibi wrote:Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
Én is aztatvettem - szinte sehol nem éri az ablakot

valaki panaszkodott a németre is... de asszem hogy amit Gobbonak az autojára vettünk az eléri az ablakot, de majd utánnanézek...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sat Oct 16, 2010 8:11 pm
by proteus
Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sat Oct 16, 2010 8:20 pm
by Bogyo28
proteus wrote:Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
na vagy az angolok kurvultak el, vagy van valami különbség az ajtók között...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sat Oct 16, 2010 10:47 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:proteus wrote:Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
na vagy az angolok kurvultak el, vagy van valami különbség az ajtók között...
Proti nem a hosszirányú hajlításra gondol ? Mert az nekem az angolon stimmel faszául. Hát az meg hogy csak a kurvanagy tégla alakú vizeket húzza le

... van egy félig jó valamelyik oldali gyárim még , össze kéne hasonlítani a profilt...
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sun Oct 17, 2010 10:26 am
by proteus
Most, hogy fölraktam abszolút jól állt. Majd meglátjuk tavaszra hogy néz ki.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Sun Oct 17, 2010 11:20 pm
by daytona
Az elso golyalabak rugostul mindenestul kerultek annyiba?
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Oct 18, 2010 9:42 am
by VipeR-T
Hát egész pontosan, bevittem a régi gátlómat, rugó nélkül, retkesen, és így kaptam vissza. Tehát felújítás, belső újjáépítés, új rugó, toronycsapágy, meg az átalakítás volt ennyiben.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Mon Oct 18, 2010 4:57 pm
by daytona

Az nekem nagyon jo arnak tunik!!! Azert majd referalj legy szives, hogy milyenek az uton!
Koszi az infot!!!
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Oct 26, 2010 5:49 am
by VipeR-T
No, újra saját lábán a vas. Hát az első ültetés nem egészen a terv szerint alakul. Ha letekerem az alsó rugótányért, akkor a gyári kerék beleér a tányérba. Úgyhogy most föltekertem a kerék fölé, így viszont elég magas az autó, pluszban kemény mint a fagyott kutya lába. Úgy nézem, hogy ha oldalanként 10-15mm-t szélesítek az elején közdarabbal, akkor már jó lehet. Ebben van esetleg tapasztalat, hogy mire figyeljek, mibe fog beleérni? Egyébként erre a gyári méretre nem tervezem nagyon belőni az autót, elvileg valami 15-ös felnit szeretnék rá előre, majd arra kitökölöm hogy hogy lesz jó.
A hogyan továbbról pár szó. A téli estéken azt hiszem a motor kap egy pár új tömítést, meg talán egy festést, aztán ennyi, nem látom értelmét foglalkozni vele érdemben. De lehet hogy inkább a beltérre összpontosítok. Tapasztalatok szerint mivel érdemes kezdeni, előbb a műszerfalat tegyem be, vagy a szélvédőt? Valami rémlik, mintha olvastam volna ezzel kapcsolatban.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Oct 26, 2010 7:40 am
by proteus
A szélvédővel kezdjed.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Oct 26, 2010 7:46 am
by Süni
Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Oct 26, 2010 3:34 pm
by tomtom
Süni wrote:Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
tuti.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Oct 26, 2010 6:43 pm
by Süni
tomtom wrote:Süni wrote:Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
tuti.
Itthoni gépemen jobban látom, ez EscortMK2 felni. Ha Capri felnit teszel fel, sztem megszűnne a beleérési probléma.
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Tue Oct 26, 2010 8:32 pm
by VipeR-T
Ghia felnivel u. ez a helyzet, nemtom hogy az gyári-e vagy sem, meg hogy volt-e egyáltalán többféle ET-vel, de gyanús hogy az a gyári, mert a pótkerekem is az. De nem dráma, kap egy pogácsát aztán kész. Egyébként így sem ronda a vas, csak ha már ennyit költöttem az első futóműre akkor legyen már kihasználva. Ja, köszi az infot! Escort MK2 felni eladó :)