Page 5 of 21

Posted: Thu Oct 20, 2005 9:42 pm
by gigford
Kertem arajanlatot vadi uj 2.8i injektorokra egy itteni cegtol. Gondoltam hogy nem olcso, de a 14.400Ft-os darabar egy lehelletnyit sziven utott!!! :shock:

Posted: Tue Nov 01, 2005 6:40 pm
by gigford
Valaki mondja meg legyen szives hany baron megy a 2.8i benzinpumpa.
letoltottem a HM pdf-jet, de abban csak 0.25-0.35kgf/cm2 van aminek nem ismerem a valtoszamat.

koszi

Posted: Wed Nov 02, 2005 12:09 pm
by Bogyo28
Én ugy tudom 5 bar a K-jet nyomása, az EFI meg 3 bar. de majd kijavitanak ha hülyeséget mondtam

Posted: Fri Dec 30, 2005 3:02 pm
by gigford
sikerult megnezni a motorkodot,meg a szamot:
NYL a kod
a szam pedig UU val kezdodik, tehat akkor 78as ,elso szerias

ez az NYL kod nem tudom milyen, mert amit Nitro belinkelt, azok kozul egyikkel sem egyezik,ha valaki tudja esetleg akkor ne fojtse magaba :)

Posted: Sat Jan 07, 2006 2:38 pm
by gigford
Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.

Posted: Sat Jan 07, 2006 6:15 pm
by Bogyo28
gigford wrote:sikerult megnezni a motorkodot,meg a szamot:
NYL a kod
a szam pedig UU val kezdodik, tehat akkor 78as ,elso szerias

ez az NYL kod nem tudom milyen, mert amit Nitro belinkelt, azok kozul egyikkel sem egyezik,ha valaki tudja esetleg akkor ne fojtse magaba :)
A NYL motorkód nem tudom mennyire jó neked, mert az a V6 2000 motorkódja. Nekem is az van a blokk oldalán. Sőt anno, amikor átépítési engedélyt kellett kérnem hogy az 1.6 sor4-böl 2.0 V6-ot csináljak papiron is, akkor mivel ehez a motorkodu motorohoz volt papirom, ez került az autoba. De mivel nem volt a közlekedési felügyeletnél benne a számítógépbe, hogy ez a motorkodú moci mit tud, ezért nekem kellett róla hivatalos papírt szereznem. A Czirják Róbi adott egy gyári fordos kis könyvet, amiben benne van 94-ig a motorok technikai adatai. Ez azóta is megvan, bene van minden szar, de a NYL motorkodot nem a 2.8-hoz irja. Tehát nem biztos hogy akkori a motorod, csak papiron...

Posted: Sun Jan 08, 2006 3:42 am
by Peti
gigford wrote:Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.
Úgy tudom, hogy e célból van egy csavar az injektorfejen. De Driver kollega erről többet tudna mesélni.

Posted: Sun Jan 08, 2006 12:04 pm
by Tibi
Capripower wrote:
gigford wrote:Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.
Úgy tudom, hogy e célból van egy csavar az injektorfejen. De Driver kollega erről többet tudna mesélni.
hello
utánalestem a Haynesben és ott van 1 Pressure Regulator (a Fuel Injection System Flow Diagram-on) na szóval a Szerelési tippek menu alatt fent van PDF-ben . Fuel and exhaust systems. Amirol beszélek az a 13. oldalon van. Ha nem erről lenne szó akkor én kérek elnézést :):):):)

Posted: Sun Jan 08, 2006 3:58 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.
Mechanikus befecsiken is van, csak nem az a feladata mint egy elektronikus befecsinél.
K-jetnél túlnyomásnál vissza nyomja a tankba a benzint, míg a
L-jetnél a befecskendező fúvókákhoz jutó benzin nyomását állítja.

Posted: Sun Jan 08, 2006 6:55 pm
by gigford
bogyo28 wrote:
gigford wrote:sikerult megnezni a motorkodot,meg a szamot:
NYL a kod
a szam pedig UU val kezdodik, tehat akkor 78as ,elso szerias

ez az NYL kod nem tudom milyen, mert amit Nitro belinkelt, azok kozul egyikkel sem egyezik,ha valaki tudja esetleg akkor ne fojtse magaba :)
A NYL motorkód nem tudom mennyire jó neked, mert az a V6 2000 motorkódja. Nekem is az van a blokk oldalán. Sőt anno, amikor átépítési engedélyt kellett kérnem hogy az 1.6 sor4-böl 2.0 V6-ot csináljak papiron is, akkor mivel ehez a motorkodu motorohoz volt papirom, ez került az autoba. De mivel nem volt a közlekedési felügyeletnél benne a számítógépbe, hogy ez a motorkodú moci mit tud, ezért nekem kellett róla hivatalos papírt szereznem. A Czirják Róbi adott egy gyári fordos kis könyvet, amiben benne van 94-ig a motorok technikai adatai. Ez azóta is megvan, bene van minden szar, de a NYL motorkodot nem a 2.8-hoz irja. Tehát nem biztos hogy akkori a motorod, csak papiron...
Na hala a jo egnek :evil: :evil: :evil: ezt a motort olyan misztikum ovezi szamomra,semmit nem sikerul kideriteni...az elozo tulaj(elado) volt kedves es terelt ossze vissza,nem volt hajlando elarulni mi van...
Meg szeretnem rendelni a kozeljovoben a Kentcamtol a veztengely kitet,de a csapagymeret miatt nem mindegy mikor gyatottak a motort es most kiderul ez a kurva mkod,miutan megneztem mikori gyartmany...
Szerintem nagy a valoszinusege,hogy biztositasi okokbol vagy eredetileg egy ketezres papiru capriba raktak ezt es azert utottek bele ezt a mkodot,fene se tudja...
En osszesen annyit tudok, a motort Nemetorszagbol hozta valaki,meg talan egy feher capriban volt benne mielott hozzam kerult.

Capripower neked gyari a mocid,nezd mar meg lecci a nagy E betunel ahol csatlakozik a valtohoz a motor,hogy az az alatt levo szamok egyeznek e a gyartasi evvel,vagy barki aki biztosan tudja,hogy ezek a szamok ugyanazok e a gyartasi evvel.

Posted: Sun Jan 08, 2006 9:47 pm
by gizmo
Szia!

Nem tudod az eladótól megkérdezni újra a motor igazi eredetét? Mert azért ez már nem játék, ha rossz cuccot rendelsz esetleg e miatt... :?

Posted: Sun Jan 08, 2006 10:45 pm
by CAPRI-3
gizmo wrote:Szia!

Nem tudod az eladótól megkérdezni újra a motor igazi eredetét? Mert azért ez már nem játék, ha rossz cuccot rendelsz esetleg e miatt... :?
nem, nem tudja. ha ez az a motor, amire gondolok, akkor még én sem tudom, pedig én hoztam németből.
hiába, a biztos csak a szétszedés és mivel az mindenképpen bekövetkezik a kocsit pedig úgysem használja, ez nem is olyan nehezen megoldható.
szvsz evidens megoldás.

Posted: Sun Jan 08, 2006 11:52 pm
by gigford
az lesz belole amit capri-3 mond,pont utanna beszeltem vele miutan bepostoltam a hsz-t.
Megsporolhattam volna egy motorszetszedest,de hat a tuning utja rogos... :)

Posted: Sun Jan 08, 2006 11:59 pm
by Peti
gigford wrote: Capripower neked gyari a mocid,nezd mar meg lecci a nagy E betunel ahol csatlakozik a valtohoz a motor,hogy az az alatt levo szamok egyeznek e a gyartasi evvel
Yes Sir egyezik, csak az a gond, hogy ez a moci a '83-as autómból való!
CAPRI-3, vagy trafo2000 urak tudnak esetleg korábbi motorcseréről?

Posted: Mon Jan 09, 2006 12:54 am
by CAPRI-3
Capripower wrote:
gigford wrote: Capripower neked gyari a mocid,nezd mar meg lecci a nagy E betunel ahol csatlakozik a valtohoz a motor,hogy az az alatt levo szamok egyeznek e a gyartasi evvel
Yes Sir egyezik, csak az a gond, hogy ez a moci a '83-as autómból való!
CAPRI-3, vagy trafo2000 urak tudnak esetleg korábbi motorcseréről?
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
én cseréről nemtok.
ellenben azt hallottam, hogy ez a mania féle szürke autóból van, amit mi hoztunk németből. az 2.8 karbi volt és szintén fiatalabb.