Posted: Thu Oct 20, 2005 9:42 pm
Kertem arajanlatot vadi uj 2.8i injektorokra egy itteni cegtol. Gondoltam hogy nem olcso, de a 14.400Ft-os darabar egy lehelletnyit sziven utott!!! 

A NYL motorkód nem tudom mennyire jó neked, mert az a V6 2000 motorkódja. Nekem is az van a blokk oldalán. Sőt anno, amikor átépítési engedélyt kellett kérnem hogy az 1.6 sor4-böl 2.0 V6-ot csináljak papiron is, akkor mivel ehez a motorkodu motorohoz volt papirom, ez került az autoba. De mivel nem volt a közlekedési felügyeletnél benne a számítógépbe, hogy ez a motorkodú moci mit tud, ezért nekem kellett róla hivatalos papírt szereznem. A Czirják Róbi adott egy gyári fordos kis könyvet, amiben benne van 94-ig a motorok technikai adatai. Ez azóta is megvan, bene van minden szar, de a NYL motorkodot nem a 2.8-hoz irja. Tehát nem biztos hogy akkori a motorod, csak papiron...gigford wrote:sikerult megnezni a motorkodot,meg a szamot:
NYL a kod
a szam pedig UU val kezdodik, tehat akkor 78as ,elso szerias
ez az NYL kod nem tudom milyen, mert amit Nitro belinkelt, azok kozul egyikkel sem egyezik,ha valaki tudja esetleg akkor ne fojtse magaba :)
Úgy tudom, hogy e célból van egy csavar az injektorfejen. De Driver kollega erről többet tudna mesélni.gigford wrote:Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.
helloCapripower wrote:Úgy tudom, hogy e célból van egy csavar az injektorfejen. De Driver kollega erről többet tudna mesélni.gigford wrote:Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.
Mechanikus befecsiken is van, csak nem az a feladata mint egy elektronikus befecsinél.gigford wrote:Kerdezte itt egy Fordos srac,hogy nekem milyen nyomasra van beallitva a fuel pressure regulatorom(benzinnyomas szabalyzo).
volt ilyen a gyari 2.8ikhez? azt tudom,hogy turbos autoknak szokott ilyen lenni,de sima szivonal nem tudom mi az ertelme,ha van egyaltalan.
Na hala a jo egnekbogyo28 wrote:A NYL motorkód nem tudom mennyire jó neked, mert az a V6 2000 motorkódja. Nekem is az van a blokk oldalán. Sőt anno, amikor átépítési engedélyt kellett kérnem hogy az 1.6 sor4-böl 2.0 V6-ot csináljak papiron is, akkor mivel ehez a motorkodu motorohoz volt papirom, ez került az autoba. De mivel nem volt a közlekedési felügyeletnél benne a számítógépbe, hogy ez a motorkodú moci mit tud, ezért nekem kellett róla hivatalos papírt szereznem. A Czirják Róbi adott egy gyári fordos kis könyvet, amiben benne van 94-ig a motorok technikai adatai. Ez azóta is megvan, bene van minden szar, de a NYL motorkodot nem a 2.8-hoz irja. Tehát nem biztos hogy akkori a motorod, csak papiron...gigford wrote:sikerult megnezni a motorkodot,meg a szamot:
NYL a kod
a szam pedig UU val kezdodik, tehat akkor 78as ,elso szerias
ez az NYL kod nem tudom milyen, mert amit Nitro belinkelt, azok kozul egyikkel sem egyezik,ha valaki tudja esetleg akkor ne fojtse magaba :)
nem, nem tudja. ha ez az a motor, amire gondolok, akkor még én sem tudom, pedig én hoztam németből.gizmo wrote:Szia!
Nem tudod az eladótól megkérdezni újra a motor igazi eredetét? Mert azért ez már nem játék, ha rossz cuccot rendelsz esetleg e miatt... :?
Yes Sir egyezik, csak az a gond, hogy ez a moci a '83-as autómból való!gigford wrote: Capripower neked gyari a mocid,nezd mar meg lecci a nagy E betunel ahol csatlakozik a valtohoz a motor,hogy az az alatt levo szamok egyeznek e a gyartasi evvel
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.Capripower wrote:Yes Sir egyezik, csak az a gond, hogy ez a moci a '83-as autómból való!gigford wrote: Capripower neked gyari a mocid,nezd mar meg lecci a nagy E betunel ahol csatlakozik a valtohoz a motor,hogy az az alatt levo szamok egyeznek e a gyartasi evvel
CAPRI-3, vagy trafo2000 urak tudnak esetleg korábbi motorcseréről?