Page 5 of 19

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Fri Jan 11, 2013 7:39 am
by Süni
A "belül" sztem a kárpitozást jelenti.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Fri Jan 11, 2013 8:27 am
by White Shark
Jól mondod ,én is erre gondoltam!

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Fri Jan 11, 2013 1:36 pm
by daytona
Szia! Udv itt! Csak most olvasom ezt a topikot...Sok sikert es kitartast a projekthez!!! :pia:

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sat Jan 12, 2013 9:29 pm
by Kapeti
Sziasztok!

Nem bírtam ki, ma délután már szerelgetnem kellett.
Az első futómű került a műtőasztalra.
Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki. A többi sem volt vidám látvány, sajnos lepattogzott
a keménykróm bevonat pár helyen.
Egyébként élmény volt szerelni, semmi sem volt brutálisan összerohadva,
és szemet gyönyörködtető látvány, mikor 40 év múltán újra előkerülnek
megmunkált felületek teljesen épen. :-)

Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?

Köszi

Üdv
P.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sat Jan 12, 2013 9:47 pm
by Bogyo28
Kapeti wrote:Sziasztok!

Nem bírtam ki, ma délután már szerelgetnem kellett.
Az első futómű került a műtőasztalra.
Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki. A többi sem volt vidám látvány, sajnos lepattogzott
a keménykróm bevonat pár helyen.
Egyébként élmény volt szerelni, semmi sem volt brutálisan összerohadva,
és szemet gyönyörködtető látvány, mikor 40 év múltán újra előkerülnek
megmunkált felületek teljesen épen. :-)

Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?

Köszi

Üdv
P.
11,4 mm. de ha már úgyis OT a cél (de fék esetén meg egyébként is), ezeket a dolgokat kérdés nélkül újra kell cserélni. fém és gumi fékcsövek, dugattyú, karmanytúk, tárcsák, betétek stb. a gyári fék nem túl erős, de ha már ilyen, legalább legyen jó állapotu.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sat Jan 12, 2013 10:01 pm
by daytona
Tarcsak, betetekbol, fekcsovekbol, karmantyukbol en is ujat javasolok. Szerintem van 2 meg jo allapotu gyari elso feknyergem, de azok is termeszetesen felujitasra szorulnak - cserebe viszont jok benne a dugattyuk. Bar oszinten szolva fogalmam sincs, mennyibe kerulhetnek ebbe a nyeregbe valo uj dugattyuk, lehet nem veszes az ar, es akkor egyertelmuen jobban megeri az uj....

Egyebkent van hasznalt fektarcsam is, meg boven vastag, de szabalyozni kene oket. Betetek is vannak jo allapotuak, 5+mm szeles ferodol resszel......hat ahogy dontesz.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sat Jan 12, 2013 10:32 pm
by Kapeti
Köszi az infókat és a felajánlásokat.
11,8mm vagyok most. Holnap kerül hozzám a donor autó, meglátom azzal mi a szitu.
Persze, amiből lehet, újat építek be. Első munkahenger külön nem létezik, ahogy láttam, csak
komplett féknyereg. Azzal gyorsan elmenne 70 darab ezres... :-)
...

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sat Jan 12, 2013 10:38 pm
by Süni
Kapeti wrote:Köszi az infókat és a felajánlásokat.
11,8mm vagyok most. Holnap kerül hozzám a donor autó, meglátom azzal mi a szitu.
Persze, amiből lehet, újat építek be. Első munkahenger külön nem létezik, ahogy láttam, csak
komplett féknyereg. Azzal gyorsan elmenne 70 darab ezres... :-)
...
Munkahenger nem is. De dugattyú az igen.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sat Jan 12, 2013 11:47 pm
by gridoux
Kapeti wrote:...
Kérdés: Amíg az én Haynes könyvem megérkezik, megmondaná valaki, mennyi a minimális vastagsága a féktárcsának?
Capri MK1 1600ohv gyári értékek:
tárcsa átmérő: 244,5mm
tárcsa vastagág: 12,7mm
tárcsa max ütés: 0,89mm
tengelyátmérő: 53,9mm

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sun Jan 13, 2013 12:29 am
by proteus
Süni wrote: Munkahenger nem is. De dugattyú az igen.
Ez engem is érdekelne a gyári fékhez. Honnan, mennyiért lehet?

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sun Jan 13, 2013 1:03 am
by daytona
Kapeti wrote: Az egyik fékmunkahenger sajnos benn maradt, még nem tudom
hogyan csalom ki.
Erre egyebkent a kompresszor jo megoldas.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sun Jan 13, 2013 9:36 am
by Kapeti
Sajnos 8 bar levegőnek állt ellen...
Majd megpróbálom melegítgetni még...

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sun Jan 13, 2013 9:54 am
by Tibi
A lengőkarod gyári jó minőségű ha minden igaz, azt ne dobd ki. Fel kell újítani ha nem sérült, gömbfej + szilentek. A szilent akkor is szar ha jónak néz ki.

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sun Jan 13, 2013 10:00 am
by capriv6
Szia

Ha nagyon nem megy akkor vissza szoktam rakni felönteni valami használt folyadékkal a másik dugót betámasztom és nyomok egyet kettőt a pedállal. Ez be szokott jönni...de volt már olyan hogy satuban raktam össze a főfékkel...
csak megadja magát....

Kapeti wrote:Sajnos 8 bar levegőnek állt ellen...
Majd megpróbálom melegítgetni még...

Re: Capri Mk1 - Kapeti

Posted: Sun Jan 13, 2013 10:14 am
by Kapeti
Tényleg létezik... :-D
http://www.ebay.com/itm/Ford-Capri-Cort ... 416f64f528" onclick="window.open(this.href);return false;