Page 40 of 108
					
				
				Posted: Fri Oct 12, 2007 8:24 am
				by Nitrobuster
				Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D  Az IS verzió az tényleg frankó abban lehet érezni a +15 lovat,
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 12, 2007 9:18 am
				by Hattyu
				Dartonit wrote:Hattyu wrote:
Az OHC az a motornak a jelzése,van DOHC ami dupla vezérműtengelyes azért van az elején a D(gondolom) és vannak még különböző motorok,de azt ne kérdezd miért lett OHC a neve mert azt már nem tudom   

 
OHC=overhead camshaft (felül fekvő vezérműtengely)
DOHC=double overhed camshaft (dupla felül fekvő vezérműtengely)
 
Akkor jól gondoltam  

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 12, 2007 10:10 am
				by Pudva
				Dani wrote:Köszönöm a tanácsot! EFI/pinto mit jelent?  

 
Nézegess körül itt is:
http://www.rovidites.hu/index.php 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 12, 2007 2:22 pm
				by Bogyo28
				Nitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D  
tiltakozom 
  
  
  ez EFi pintonál egyszerübb EFI nem létezik, bonyolultsága a faékkel vetekszik. nem bonyolultabb mint beállítani egy karbit...
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Oct 12, 2007 6:43 pm
				by Nitrobuster
				bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D  
tiltakozom 
  
  
  ez EFi pintonál egyszerübb EFI nem létezik, bonyolultsága a faékkel vetekszik. nem bonyolultabb mint beállítani egy karbit...
 
Most én nagyon nem az EECIV bedrótozására gondoltam. 
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Oct 15, 2007 4:33 pm
				by holecz
				Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába. 

 Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI 
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Oct 15, 2007 5:35 pm
				by Tibi
				holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába. 

 Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI 
  
 
Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Oct 15, 2007 10:58 pm
				by szszaby
				Tibi wrote:holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába. 

 Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI 
  
 
Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)
 
Vagy lehet, hogy pedálos lesz. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Oct 16, 2007 12:42 pm
				by holecz
				szszaby wrote:Tibi wrote:holecz wrote:Ha ezt csináljátok, a Daninak fogalma nem lesz arról, hogy milyen mocit tegyen majd az autójába. 

 Még a végén vesz egy oilkályhát amire rá lesz írva hogy 1.9 PDTDIDCITDCIDDISJTDHDI 
  
 
Ne zavard össze, tegyen bele nyugodtan pont akkorát amekkora csak belefér. Sőt, lehet kicsit nagyobb is :)
 
Vagy lehet, hogy pedálos lesz. 

 
Vagy lehet hogy távirányítósos 

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 09, 2007 12:39 am
				by Tibi
				Ottokár vagyok,
 egy rs 2600-at szeretnék építeni.Donornak van 2 zsigulim egy mazdám és egy makimajmon. Csók! Pár szó ,  nem sok !
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 09, 2007 12:41 am
				by szszaby
				Tibi wrote:Ottokár vagyok,
 egy rs 2600-at szeretnék építeni.Donornak van 2 zsigulim egy mazdám és egy makimajmon. Csók! Pár szó ,  nem sok !
Ügyi leszel ha ez így összejön. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 09, 2007 7:28 am
				by TÉCSÉ
				Tibi wrote:Ottokár vagyok,
 egy rs 2600-at szeretnék építeni.Donornak van 2 zsigulim egy mazdám és egy makimajmon. Csók! Pár szó ,  nem sok !
 
 
Reális cél !
Segíthetünk ?
 
 
(ilyen gyorsan is be lehet mutatkozni... 

 )
 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 09, 2007 1:00 pm
				by stpetya
				Nitrobuster wrote:Azért nem kell annyira össze esni az efi pintotól, mert nem erősebb nem fogyaszt kevesebett, ráadásul tuti elsírod magad mire be rakod a capriba :D  Az IS verzió az tényleg frankó abban lehet érezni a +15 lovat,
A fogyasztás még karbival is 7,5-8 között lehet tartani (persze országúton)
vegyesben 10 alatt megáll.
 Meglepően keveset eszik az IS,ahhoz képest meg elég jól gurul,persze csak addig míg nem viszed betonoszlopnak 
  
 ...Jobb hílyán most az kerül a Capriba a szicssóból ami minimum 100kg val könnyebb,így remélem jutok valamire... 

 
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 09, 2007 7:53 pm
				by sanyi
				hali mindenkinek
kb 15 eve foglalkozom kocsikkal es tapasztalataim szerint az amerikai kocsik az egyik legstrapabirobb kocsik koze tartoznak;ezert is valasztottam a Caprit mert annak idejen a Mustang utan kezdtek el gyartani, hogy az europaiaknak is egy legyen egy legendas autoja
regebben volt egy '82-es Granadam V6 2.3 automata, ekkor mar megtetszett a V motor hangja es foleg a kenyelme
utanna jott egy '87-es Camaro 5.7 V8 600nm, 4 vezermutengely, 32 szelep ez verhetetlen volt, egy olyan feeling hogy elmondhatatlan.egyesbe ki lehetett huzatni 150-ig, 260-at mentem vele de meg birta volna
mielott megtalaltam a Caprit egy '63-as Buick Electra-t akartam megvenni es egy low ridert alakitani belole de vegul nem egyeztem meg a tulajjal(tul sokat kert); vagy egy '67-es Mustang cabrio de itt is ugyan az volt a problema
ugyhogy az ajanlatom az,hogyha tudtok lokjetek egy V8-ast a gepteto ala
es nem fogjatok megbanni - a fogyasztast karpotolja a feeling :D
			 
			
					
				
				Posted: Fri Nov 09, 2007 11:58 pm
				by szszaby
				sanyi wrote:
ugyhogy az ajanlatom az,hogyha tudtok lokjetek egy V8-ast a gepteto ala
es nem fogjatok megbanni - a fogyasztast karpotolja a feeling :D
Egy ilyen tuti jó lenne.