Page 40 of 47
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon Feb 06, 2012 11:50 pm
by Bogyo28
ha lehet szorítkozzunk az általunk vagy közeli ismerős által készített fotók felrakására, mert ha belinkelik ide az összes képet a there i fixed it lapról (
http://thereifixedit.failblog.org/" onclick="window.open(this.href);return false;) akkor igen hamar megtelik az oldal, na meg nem is annyira érdekes a mások hülyesége, mint a saját (vagy legalább is kis hazánk beli). ez a topik célja is, az elején ki lett tárgyalva nagy egyetértés közepette. asszem van termés ilyenből is bőven... az ilyen képek, ha mindenképp meg akarjátok osztani az itteni népekkel, akkor vannak rá más megfelelő topikok...
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Wed Feb 08, 2012 10:05 am
by daytona
En nem is neztem a linket. Szinte biztos voltam benne, hogy ezt Gabe muvelte

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Wed Feb 15, 2012 1:02 am
by proteus
Eléggé off a kép, de annyira gyönyörű.

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Tue Mar 13, 2012 10:10 pm
by Tibi
Speciális akksi kupak Mr Kovi részére
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Thu Apr 19, 2012 12:10 pm
by Bogyo28
Peugeot hátsó híd összeszerelés
Pat and Mat stílusban:
Első körben a rossz csapágyakat ki kellett ütni a helyükről, hogy lássuk hogy van e perem, ami megfogja az új csapágyakat, vagy pedig akár a teljes hídon át lehet tolni őket. az utobbi, ezért sürün kell mérni, hogy az ember ne tolja túl mint Béláink. Mivel ütni nem akartuk az új csapágyat, és magától sem ment a helyére, elöszőr ezzel az ördögi szerkezettel próbálkoztunk:
sajnos nem volt teljesen tökéletes az eredmény, de ezt már sejtettük az elején is. gondolkodás...
a kölcsönbe kapott prés nem elég magas, hogy beleférjen a híd meg a régi féltengely amivel a csapágyat nyomjuk a helyére. a szétszedésnél már kapott egy kicsit a jó kis kínai prés, picit meggörbült az egyik lába, ezért nem akartuk nagyon piszkálni. de a muszály nagy úr, ezért lecsavaroztuk a lábát, Tibi gyorsan hegesztett egy toldatot, amit a lábak helyére csavarozva máris befért minden:
csapágyak helyükön, mindenki boldog. még egy nagypontosságu tisztítóeszközt kellett gyártani a tisztításhoz, és már készen is voltunk:
sérülések (mert anélkül nem Pat and Mat...):
és ami még lemaradt: kedves kínai barátaink a 12t-s prés összerakásához 4.8

keménységü csavart használtak. Ezek a csavarok eléggé elfáradtak amikor a híd szétszedésénél ki kellett használni a 12t-t. Csodálom hogy nem szakadtak szét... csere lesz.
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:06 pm
by szszaby
Ügyes a csapat.

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:20 pm
by Blant
Az az első verzió de rusnyán arconverhetett volna titeket :)
Présemet meg nem fikázni

Nekem eddig vitt mindent :)
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Thu Apr 19, 2012 3:40 pm
by Tibi
Blant wrote:Az az első verzió de rusnyán arconverhetett volna titeket :)
...
Nem sokon múlott egyébként

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Thu Apr 19, 2012 4:45 pm
by szszaby
Tibi, tied a bibis ujj?
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Thu Apr 19, 2012 4:53 pm
by Tibi
szszaby wrote:Tibi, tied a bibis ujj?
A gonosz véresszájú manó az enyém.
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Fri Apr 20, 2012 8:56 am
by Blant
Tibi wrote:
A gonosz véresszájú manó az enyém.
Akkor ott volt a rézfaszú bagoly is :)
http://www.youtube.com/watch?v=YA49Fzes0Ek

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Fri Apr 20, 2012 11:09 am
by Tibi
Szép nóta!

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon May 07, 2012 12:47 pm
by levelboss
Sziasztok!
A lájtos e heti móking bevált. Cél volt a sima hűtősapkánál való szivárgás megszüntetése boltbamenés és pénzköltés nélkül.
A megoldás úgy nézett ki, h fogtam a rommá öregedett tömítőgumit és egy hosszában elvágott bringa belsőgumiból kivágtam egy hasonló méretű körhöz messziről hasonlító területet. Ezt a kör gumit behelyeztem a hűtősapkába. A hűtő hűtősapka csatlakozását megcsiszolgattam, h eltávolítsam a rárohadt régi gumidarabkákat, amiktől nem volt egyenletes a felület. Ez után beletöltöttem vagy 1,5 liter vizet, ami hiányzott, majd szépen rácsavartam a sapkát az új tömítéssel. Mivel rájöttem, h 2 réteg gumibelsővel már nem tudom rátekerni a sapkát, ezért csak egy maradt benne.
Ezután kidobtam a francba a régi tömítést.
A hétvégi tesztek alapján ránézésre nem ereszti a vizet!

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon May 07, 2012 12:51 pm
by Töcs
levelboss wrote:Sziasztok!
A lájtos e heti móking bevált. Cél volt a sima hűtősapkánál való szivárgás megszüntetése boltbamenés és pénzköltés nélkül.
A megoldás úgy nézett ki, h fogtam a rommá öregedett tömítőgumit és egy hosszában elvágott bringa belsőgumiból kivágtam egy hasonló méretű körhöz messziről hasonlító területet. Ezt a kör gumit behelyeztem a hűtősapkába. A hűtő hűtősapka csatlakozását megcsiszolgattam, h eltávolítsam a rárohadt régi gumidarabkákat, amiktől nem volt egyenletes a felület. Ez után beletöltöttem vagy 1,5 liter vizet, ami hiányzott, majd szépen rácsavartam a sapkát az új tömítéssel. Mivel rájöttem, h 2 réteg gumibelsővel már nem tudom rátekerni a sapkát, ezért csak egy maradt benne.
Ezután kidobtam a francba a régi tömítést.
A hétvégi tesztek alapján ránézésre nem ereszti a vizet!

Fain!!! Nekem is jópár helyen van a Capriban kerékpár belső

Jó tömítő és rezgéscsillapító anyag ha nincs jobb

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon May 07, 2012 12:58 pm
by Tibi
Kiváló !
Tolómérővel mérünk, krétával rajzolunk és baltával vágunk ? Remélem így készült mert különben nem lesz tartós
