Page 37 of 51
					
				Re: váltók
				Posted: Fri Jul 17, 2009 5:52 pm
				by FEFE
				Lacóka wrote:FEFE wrote:Lacóka wrote:Kösz az infót!
Akkor megy piacra a komplett 4x4-es hajtáslánc, váltóstól difistől, osztóművestől.
Most van bontás alatt a drága. 
Végül is jó a váltóm a capriba, csak gondoltam, ha ez jó bele akkor meghagyom tartaléknak, sose tudni alapon.
Ne rakd sehova!!!!!
Engem lehet érdekel!!
Komplett hajtáslánc??? Hátsó difi is megvan??? Esetleg a kormányműve is megvan??
 
Igen, megvan a kormánymű, szervóstú-szivattyústú stű, hátsó difi, kardán. Komlett az egész.
Kasztni is.Végül is az egész autó összepakolható lenne Sokáig vajúdtam rajta, hogy megcsináljam-e, de nincs mos úgy pénz.
 
Küldj egy telefonszámot PÜ ben légyszives és akkor megbeszéljük!!
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Sat Jul 18, 2009 11:31 am
				by Lacóka
				Küldj egy telefonszámot PÜ ben légyszives és akkor megbeszéljük!![/quote]
Üdv!
Ment a Pü a telszámmal.
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Fri Jul 24, 2009 6:52 pm
				by Kassy
				A szerelöm érdeklödik hogy nem tudna e valaki elado váltót egy 2000 V6-os taunusba. Mindegy hogy 4 v 5 sebességes. Ha volna ilyen valakinek dobjon egy árat és tel számot p.üzibe, és továbbitom neki. Köszönöm. 8)
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Sat Jul 25, 2009 9:40 pm
				by Bogyo28
				Kassy wrote:A szerelöm érdeklödik hogy nem tudna e valaki elado váltót egy 2000 V6-os taunusba. Mindegy hogy 4 v 5 sebességes. Ha volna ilyen valakinek dobjon egy árat és tel számot p.üzibe, és továbbitom neki. Köszönöm. 8)
4 gangos van...
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Tue Jul 28, 2009 7:58 pm
				by Kassy
				Ok. Továbbitom neki a számod ha nem gond aztán felkeres ha aktuális. Még egyenlöre sok munkát adtam neki ugyhogy szegény taus vár a sorára... :)
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Mon Aug 03, 2009 9:54 pm
				by Zacy
				Guba István wrote:Na, megcsináltuk a váltót, fél siker...szimmering cserék, kopottak voltak jócskán. A kulisszánál is a műanyag perselyek, azokat esztergáltam passzentosat az jó lett. Viszont a váltóban van egy előtét tengely, aminek a vége félig kilóg a hátsó kihajtás alu deklije alól. Na ott folyik az olaj. Azthiszem az komolyabb beavatkozást igényel.....
A kulissza felújításon én is átestem, csak ajánlani tudom minden olyan embernek aki ilyen váltóval küzd. A kulissza felújítás után az ember mintha másik autóban ülne!
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Fri Aug 07, 2009 9:57 pm
				by Tom
				Hello! 
Hol lehet ilyen perselyeket legyártatni?
Ezt a műveletet én is megejteném! Jó lenne,ha a váltó karom nem lenne olyan mint a habverő! 

 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Fri Aug 07, 2009 10:13 pm
				by szszaby
				Tom wrote:Hello! 
Hol lehet ilyen perselyeket legyártatni?
Ezt a műveletet én is megejteném! Jó lenne,ha a váltó karom nem lenne olyan mint a habverő! 

 
Az esztergályosnál. 8)
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Wed Sep 02, 2009 7:44 pm
				by krasznai
				Sziasztok!
Nem régota van caprim(uj forum tag 

 ) és ugy vettem hogy màr olyan hangot adott a vàlto mint egy repülögép, mert rosszak a csapàgyak és talàn màs is. Külömben jol vàlt.
Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba 
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett? 
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni? 
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Wed Sep 02, 2009 10:31 pm
				by Nitrobuster
				krasznai wrote:Sziasztok!
Nem régota van caprim(uj forum tag 

 ) és ugy vettem hogy màr olyan hangot adott a vàlto mint egy repülögép, mert rosszak a csapàgyak és talàn màs is. Külömben jol vàlt.
Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba 
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett? 
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni? 
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)
 
Váltót általában harangal szokták adni. Annyit tudok, hogy az N-es és a Type9 váltó harang ugyan az legalább is sorosnál. Be kell szerezned egy sűrű ricnis kardánt is. Lehet komplett, vagy elég csak az eleje.
A váltó tartó bakot át kell alakítani.
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Thu Sep 03, 2009 1:36 am
				by krasznai
				kösz a tippet.
 
 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Thu Sep 03, 2009 3:21 pm
				by holecz
				krasznai wrote:Sziasztok!
Nem régota van caprim(uj forum tag 

 ) és ugy vettem hogy màr olyan hangot adott a vàlto mint egy repülögép, mert rosszak a csapàgyak és talàn màs is. Külömben jol vàlt.
Még nem szedtem szét mert nem volt idöm.
Olvasgattam a forumot és ha jol értettem nekem egy type-F vàltom van a 2L v6 80' caprimba 
(4 sebességes).
Ugy hogy goldoltam rakok bele egy type-9 vàltot hogy legyen 5 sebességes.
Van egy kis kérdésem:
Ha meglenne a type-9es mit kéne még szerezni hogy bemenjen a uj a öreg vàlto helyett? 
és a harang ami most van benne(gondolom v6) az passzol a type-9es hez vagy külön kell szerezni? 
(ha valakinek van elado type-9 érdekel!)
Köszi elörre a segitséget :)
 
Szia!!Kit tisztelhetünk személyedben????  
 http://www.fordcapri.hu/forford3/viewtopic.php?f=1&t=4" onclick="window.open(this.href);return false;  

 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Thu Sep 24, 2009 11:44 am
				by Lacóka
				Sziasztok!
Kérdés:
A problémám a következő:
caprimban 2.3V6-T9 váltó. Na most. A mocit ki kell vennem, mert több sebből vérzik, felújítás lesz. Addig is, míg ez meg lesz /ki tudja mikor, lóvé stb./ beleraknék egy 2.0 V6 mocit, mert hogy az van kompletten, és kurva jó állapotban.
Viszont azt tudom, hogy ezzel van egy kis bibi. Végignyálaztam a váltós topicot, de nem teljesen világos a diferencia.
 Ha jól tudom  a 2.0 V6 főtengely végében a csapágy, és a nyelestengely végének átmérője adja a probléma gyökerét.
 Jól tudom?? Vagy van még más is?
Hogyan orvosolható a probléma?? A váltót, a nyelestengelyt nem akarnám bántani, mert előbb-utóbb/legkésőbb tavasszal/ az eredeti 2.3 moci vissszamenne a gépbe.
 Azért lenne jó tudni, mert akkor rákészülve a dolgokra, "pillanatok" alatt meg van a dolog. Egyik kivesz, másik berak., oszt használhatom tovább a kicsikét.
 
 Köszönettel várnám a válaszotokat!
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Thu Sep 24, 2009 4:33 pm
				by Dozer
				ki kell cserélni a kis csapágyat egy görgőkosárra, méreteket mérd le csapágyboltba be és kész is vagy..

 
			 
			
					
				Re: váltók
				Posted: Thu Sep 24, 2009 8:21 pm
				by Lacóka
				Dozer wrote:ki kell cserélni a kis csapágyat egy görgőkosárra, méreteket mérd le csapágyboltba be és kész is vagy..

 
 Szóval kapható megfelelő méretű csapágy a főtengelybe!!
Ok! Nagyon köszönöm a tájékoztatást uram!
Üdv!