Page 34 of 108
					
				
				Posted: Sun Jun 03, 2007 10:41 pm
				by albicapri
				tesok,frankon ennyi a caprik szama!kep nincs,mert birka vagyok hozza,de segit majd 1 haver,aki magus ilyen teren!a picurkam siralmas,sajnos ott kezdodik,hogy szamara lokos van rajta,es moszkvich alkatreszekkel van kiegeszitve.de ami a lenyeg,hogy forgalmi rendben,alvaz,bla-bla-bla-o.k.es k....ra szeretnem megmenteni,es ebbol nem adok alabb!!!
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 03, 2007 10:53 pm
				by TÉCSÉ
				albicapri wrote:tesok,frankon ennyi a caprik szama!kep nincs,mert birka vagyok hozza,de segit majd 1 haver,aki magus ilyen teren!a picurkam siralmas,sajnos ott kezdodik,hogy szamara lokos van rajta,es moszkvich alkatreszekkel van kiegeszitve.de ami a lenyeg,hogy forgalmi rendben,alvaz,bla-bla-bla-o.k.es k....ra szeretnem megmenteni,es ebbol nem adok alabb!!!
 
 
Vásárosnaményig bármit elviszek , ha kell !!!
Havonta járok arra !
TCSak a CCCP ipar remekeit ne kelljen látni az ótón... 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 03, 2007 11:06 pm
				by albicapri
				a nameny nem gond,10 km zahonytol.komcsirendszer?hat?cim:k.dobrony,LENIN ut 89. szerinted?
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 03, 2007 11:13 pm
				by albicapri
				marmint en lakom zahonytol 10 kilora
			 
			
					
				
				Posted: Sun Jun 03, 2007 11:29 pm
				by szszaby
				Üdv itt nálunk!
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 7:28 am
				by Tibi
				albicapri wrote:....szamara lokos van rajta...!
a lökös éppen nekem sem gyári volt.
http://www.fordcapri.hu/forum/garage.ph ... mage_id=36
Legalább a papírok rendben vannak, már érdemes elkezdeni rendbe rakni. Papír szerint milyen gép? Évjárat, mtor....
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 9:31 am
				by TÉCSÉ
				albicapri wrote:a nameny nem gond,10 km zahonytol.komcsirendszer?hat?cim:k.dobrony,LENIN ut 89. szerinted?
 
  8)  

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 10:42 am
				by TomiCaPri
				Sziasztok!
Sikerült beteljesíteni egy álmom és hozzájutottam én is egy Capri-hoz még pénteken. És ha nem csalt a szemem, akkor TÉCSÉ-t még láttam is Csepelen a Rákóczi úton a kocsi fele menet  
 
Jut eszembe, elnézést ha valaki elől elhalásztam volna a gépjárművet  
 
Nos egy kicsit magamról: 1989ben születtem, tehát most 18 éves vagyok. Valószínűleg, de nem biztos, én vagyok itthon a legfiatalabb Capri tulaj  :P Most érettségizek, a továbbiakban pedig autószerelőnek tanulok itt Csepelen.
És akkor a lényegről: 1974-es Ford Capri 2.0 V6, 4 gangos, mattfekete, erőteljesen korrodált karosszériával és valószínűleg rossz főtengelycsapággyal 

 Minden képpen akár vért izzadva is szeretném feltámasztani ezt az autót, hogy fennmaradjon az utókornak és láthassanak még pár élő darabot pár évtized múlva is a sok elektromos autó között, meg hát persze legfőbbképpen magam miatt is, mert szerelmes vagyok ebbe az autóba 
 
Nos, remélem sikerül beférkőznöm közétek és tudunk egymásnak sokmindenben segíteni  
 
Elnézést a hosszas bemutatkozásért  

  :)
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 10:49 am
				by szszaby
				Üdv itt, és sok sikert a feltehetően hosszú javításhoz. 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 10:56 am
				by TomiCaPri
				szszaby wrote:Üdv itt, és sok sikert a feltehetően hosszú javításhoz. 

 
THX 

  8)
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 10:59 am
				by TÉCSÉ
				TomiCaPri wrote:Sziasztok!
Sikerült beteljesíteni egy álmom és hozzájutottam én is egy Capri-hoz még pénteken. És ha nem csalt a szemem, akkor TÉCSÉ-t még láttam is Csepelen a Rákóczi úton a kocsi fele menet  
 
Jut eszembe, elnézést ha valaki elől elhalásztam volna a gépjárművet  
 
Nos egy kicsit magamról: Franek Tamás néven láttam meg a napvilágot még 1989ben, tehát most 18 éves vagyok. Valószínűleg, de nem biztos, én vagyok itthon a legfiatalabb Capri tulaj  :P Most érettségizek, a továbbiakban pedig autószerelőnek tanulok itt Csepelen.
És akkor a lényegről: 1974-es Ford Capri 2.0 V6, 4 gangos, mattfekete, erőteljesen korrodált karosszériával és valószínűleg rossz főtengelycsapággyal 

 Minden képpen akár vért izzadva is szeretném feltámasztani ezt az autót, hogy fennmaradjon az utókornak és láthassanak még pár élő darabot pár évtized múlva is a sok elektromos autó között, meg hát persze legfőbbképpen magam miatt is, mert szerelmes vagyok ebbe az autóba 
 
Nos, remélem sikerül beférkőznöm közétek és tudunk egymásnak sokmindenben segíteni  
 
Elnézést a hosszas bemutatkozásért  

  :)
 
Üdv a Fórumon és a Caprisok között is !
Sok lelkesedést , kitartást és mégtöbb pízt az ÓTÓhoz !!!
TCSepelen ? Engem ? Hmmm... Legfeljebb az Auchanban...
A bemutatkozás pedig TCSak legyen hosszú és kimerítő ...  
 
Szokás szerint képeket is várunk !
 
  
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 11:52 am
				by Tibi
				Üdv neked is TomiCaPri , jó hogy ismét idetalálnak az emberek. Ahogy előttem is mondták szeretettel várjuk a képeket !
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 11:53 am
				by TomiCaPri
				
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 12:03 pm
				by Tibi
				jaaaa, ez a 70ezres volt. Tuti '74es?
			 
			
					
				
				Posted: Mon Jun 04, 2007 12:10 pm
				by TomiCaPri
				Ahhha, ez a 70 pénzes  
 
Nem tudom már hanyas, tiszta káosz uralkodik a fejemben... a Hírdetésben 80asnak volt hírdetve, a forglamin a gyártási év 1974 áll, az első nyílvántartásban pedig 1988, gondolom az utóbbi dátum a Magyarországra való behozás ideje.