Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Posted: Thu Jun 24, 2010 2:47 pm
Nofene! Egyre több lesz a csíkos Caprikból...Szép kéket választottál.Hajrá, csak így tovább! 

első: üveg csere. van dögivel, még válogathatsz is, csak neked kell elpakolni az a halmot amit a hétvégén rápakoltunk. a folia ezen nem segít.VipeR-T wrote:Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
Egész pontosan Üllői út 561.Bogyo28 wrote: második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.
Így van, nem kell kötelező, és súlyadó sem (kW-adó).Bogyo28 wrote:első: üveg csere. van dögivel, még válogathatsz is, csak neked kell elpakolni az a halmot amit a hétvégén rápakoltunk. a folia ezen nem segít.VipeR-T wrote:Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.
ha kivonattad akkor arra az időre nem kell bizti ha jól tudom.
ezt a beszámolót várjuk mert más is tervez ilyet.VipeR-T wrote:Kép nélküli értelmetlen hozzászólás, de épp ráérek. Szóval az első lengéscsillapítók elmentek Kárászyhoz felújulásra. Mivel ültetni akarom az elejét, ezért abban maradtunk, hogy kap egy felújított gátlót, sportrugót, állítható magassággal, valamint egy toronycsapágyra átalakítást. Minderre kaptam az első párra egy 100ezres árajánlatot, meglátjuk mi lesz belőle. Természetesen majd beszámolok. Üdv!