Page 22 of 24
Re: 2.0 moci
Posted: Tue Oct 26, 2010 4:43 pm
by Zacy
Sziasztok
Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
Re: 2.0 moci
Posted: Tue Oct 26, 2010 8:35 pm
by szszaby
Zacy wrote:Sziasztok
Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
Zárásszög: 38±2 előgyújtás: 6±2 alapjárat: 800±50
http://www.capri.pl/garage/engine-settings" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 moci
Posted: Tue Nov 02, 2010 3:14 pm
by Zacy
Köszönöm szépen az infót, minden belőve. Furcsa a motorom, mert miután összeraktam a karbit, beállítottam a hideg alapjáratot. Mikor bemelegedett, majdnem ugyanannyit pörgött mint hidegen, de úgy, hogy az alapjárat beszabályozó csavar a levegőben volt. Elkezdtem lassan befele hajtani a karburátor jobb oldalán lévő nagy csavart, így lassan esett a fordulat, behajtottam teljesen, majdnem lefulladt. tekertem rajta annyit ki, hogy az alapjárat olyan 700-750 körül volt, majd az alapjárati csavarral pótoltam a maradékot, így az alapjárat lett 800-850f/perc. Az úszóház fedél gyújtás oldali oldalán van még egy csavar, amit 3 teljes fordulatra kicsavartam, így a kipuff gáz szaga is jobb lett, a többit meg majd kipuff gáz analízissel. Jó volt ez a folyamat? Valaki segíthetne ha valamit elrontottam. Nincs valakinek egy úszószint adat Solex/Pierburg 32EEIT karbihoz?
Előre is köszönöm az infót.
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Nov 03, 2010 1:24 pm
by tomtom
az úszószint (11mm) mindegyikhez (32, 35, 38)
Re: 2.0 moci
Posted: Sun Nov 14, 2010 12:24 pm
by Zacy
Köszönöm az infót.
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 12:06 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Köszönöm az infót.
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Szerintem nem nagyon tuningolt még senki sem 2.0 v6-t, de más mocikon volt már aki csinált könnyebb lendkereket. pinto tuti, de mintha 2.8 is lett volna ilyen. az a baj, hogy akire emlékszem hogy ilyen mocija volt, azt az embert nem láttam kb 6 éve, forumon pedig sose volt, ezért tapasztalatról nem tudok sokat. meg azon a mocin szinte minden piszkálva volt, nem csak könnyebb lendkerék....
Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 4:28 pm
by capriv6
Pont ezért nem írtam...
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva
Bogyo28 wrote:Zacy wrote:Köszönöm az infót.
Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Szerintem nem nagyon tuningolt még senki sem 2.0 v6-t, de más mocikon volt már aki csinált könnyebb lendkereket. pinto tuti, de mintha 2.8 is lett volna ilyen. az a baj, hogy akire emlékszem hogy ilyen mocija volt, azt az embert nem láttam kb 6 éve, forumon pedig sose volt, ezért tapasztalatról nem tudok sokat. meg azon a mocin szinte minden piszkálva volt, nem csak könnyebb lendkerék....
Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 5:50 pm
by Bogyo28
capriv6 wrote:Pont ezért nem írtam...
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva
nem rád gondoltam, téged hétvégén is láttalak... anno volt egy fehér MK3 valahol Vasparipáék környékén, a kipuff a hátfalból jött ki, le volt dobva a földre stb. Még a Czirják Robival voltunk arra felé, az meg már 2004 előtt volt...
Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 6:56 pm
by Zacy
Ha valakinek van otthon 2.0V6 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa az érdekelne, igaz nem most hanem a közeljövőben. A lendkerékből levetetnék, a szerkezet meg a tárcsa meg menne felújításra.
Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg.....

Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 9:14 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Ha valakinek van otthon 2.0V6 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa az érdekelne, igaz nem most hanem a közeljövőben. A lendkerékből levetetnék, a szerkezet meg a tárcsa meg menne felújításra.
Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg.....

ha már felújítasz, szerintem érdemes a nagyobb kuplungot használni, ami a 2.3 és 2.8 mocikon van, az nem fog megcsúszni/üvegesre kopni. Ugyanugy felmegy a 2.0-ra is. Van szerintem 2.0 és 2.8 kuplung is ha kell, de 2.0 lendkerék az nem biztos. milyen állapotu kell? jársz a nagyfalu környékén, mert a postázás nem az erősségem....
Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 9:44 pm
by Zacy
A tárcsát felújíttatnám kevlárbetétesre. Az tuti nem csúszik meg, és kb 5-6ezer egy tárcsa. Állapotra annyi hogy a csavarfuratok és a központosító furat rendben legyen meg ne üssön nagyot, úgy is lesz belőle levéve. A nagyfaluba nem mostanába, csak kb 2 hónap múlva sajnos. Ha tavasszal találunk melót meg fizethető albit akkor ott is fogunk élni. Bár egyik sem egyszerű......
Re: 2.0 moci
Posted: Mon Nov 15, 2010 10:08 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:A tárcsát felújíttatnám kevlárbetétesre. Az tuti nem csúszik meg, és kb 5-6ezer egy tárcsa. Állapotra annyi hogy a csavarfuratok és a központosító furat rendben legyen meg ne üssön nagyot, úgy is lesz belőle levéve. A nagyfaluba nem mostanába, csak kb 2 hónap múlva sajnos. Ha tavasszal találunk melót meg fizethető albit akkor ott is fogunk élni. Bár egyik sem egyszerű......
ha ráér addig, akkor legegyszerübb ha kijössz és választasz magadnak. ha már ráköltesz, szerintem érdemesebb a nagyobbra, pár száz forinttal lehet több annak a felújítása, de mégiscsak nagyobb a mérete, és ha esetleg befigyel egy erösebb moci, az arra is jó lesz. a kevláros nálam is bevált, már jó ideje bírja.
Re: 2.0 moci
Posted: Tue Apr 17, 2012 9:16 pm
by adam
http://www.geree.hu/2012/04/gyertya-upgrade/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Apr 18, 2012 9:20 am
by Süni
No már rendelek is 4db-ot!
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Apr 18, 2012 10:21 am
by Natalie Driver Gabe
Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.
Hiába nincs új a nap alatt.
