Posted: Tue Jul 17, 2007 6:56 pm
Nagyon szivesen persze 

Nekem 2.8as lendkerek alapjan lett acelbol készitve, élég durvan kb 40%-kal könnyebb. Tapasztalatom annyi hogy kurva jo dolog, nyomatekvesztes meg bekaphassa, sokkal tobb előnye van mint hátránya. Aki vontatni akar meg 4 embert hegyen felfelé szallitani az vegyen traktort ne caprit.capriv6 wrote:Sziasztok!!
Szerintetek menyit érdemes leszedni a lendkerékböl "V" motornál?
Mondjuk adott egy 9kg-os lendkerék.
Menyiben modosul a nyomaték görbe?
Tapasztalatok?
Ment pü...gigford wrote:Nekem 2.8as lendkerek alapjan lett acelbol készitve, élég durvan kb 40%-kal könnyebb. Tapasztalatom annyi hogy kurva jo dolog, nyomatekvesztes meg bekaphassa, sokkal tobb előnye van mint hátránya. Aki vontatni akar meg 4 embert hegyen felfelé szallitani az vegyen traktort ne caprit.capriv6 wrote:Sziasztok!!
Szerintetek menyit érdemes leszedni a lendkerékböl "V" motornál?
Mondjuk adott egy 9kg-os lendkerék.
Menyiben modosul a nyomaték görbe?
Tapasztalatok?
Szóval külön raktuk be, már a veztengely hamarabb bekerült, igy volt összehasonlitási alapom.
Sokkal hamarabb leforognak a fokozatok, mitha nagy tehertol szabadult volna meg az auto, pörgösebbe teszi, föleg alacsony fordszamtartomanyban erzem a különbseget, nem olyan lomha "V6os".
Nem olcso dolog egy acel lendkerek, de legalabb nem parázol mikor száll szét a könnyitett verzio.
Nálam a megmaradt hűtőventi csak a népek átverésére szolgál, mert a hűtő másik oldalán van egy elektromos, az a lényeg. Szerintem el is fogom távolítani a viszkósat, hiszen ilyen távolságból a holottnak a csók kategória....Tibi wrote:Egy kérdés még felötlött bennem. Nem lesz messze a venti a hűtőtől? Driver ha jól emlékszem neked elektromos van és akkor azal nincs is gond, de Bogyó ugye neked maradt a hagyományos? Az, hogy szuperál? Milyen messze van neked a hűtőtől a venti?
köszi
jól sejtettem... akkor belemártom a sarokcsiszoló készüléket. :D A légkondi ventijét használod vagy másikat?bogyo28 wrote:Nálam a megmaradt hűtőventi csak a népek átverésére szolgál, mert a hűtő másik oldalán van egy elektromos, az a lényeg. Szerintem el is fogom távolítani a viszkósat, hiszen ilyen távolságból a holottnak a csók kategória....Tibi wrote:Egy kérdés még felötlött bennem. Nem lesz messze a venti a hűtőtől? Driver ha jól emlékszem neked elektromos van és akkor azal nincs is gond, de Bogyó ugye neked maradt a hagyományos? Az, hogy szuperál? Milyen messze van neked a hűtőtől a venti?
köszi
a légkondi ventijét el-lejmolta a Sunya még anno, mielött a motor bekerült volna a capriba és megtudtam volna hogy az pont jó lenne. tehát nekem más van benne, de neked a légkondi venti ha megvan akkor az jó lehet...Tibi wrote:jól sejtettem... akkor belemártom a sarokcsiszoló készüléket. :D A légkondi ventijét használod vagy másikat?bogyo28 wrote:Nálam a megmaradt hűtőventi csak a népek átverésére szolgál, mert a hűtő másik oldalán van egy elektromos, az a lényeg. Szerintem el is fogom távolítani a viszkósat, hiszen ilyen távolságból a holottnak a csók kategória....Tibi wrote:Egy kérdés még felötlött bennem. Nem lesz messze a venti a hűtőtől? Driver ha jól emlékszem neked elektromos van és akkor azal nincs is gond, de Bogyó ugye neked maradt a hagyományos? Az, hogy szuperál? Milyen messze van neked a hűtőtől a venti?
köszi
BMW-ken, Opel Omegákon ugye a sorhat mocira van méretezve a géptér. Ha 4 hengeres moci van, akkor böszme nagy műanyag légterelők veszik körbe a hűtőt+a ventit.bogyo28 wrote:Nálam a megmaradt hűtőventi csak a népek átverésére szolgál, mert a hűtő másik oldalán van egy elektromos, az a lényeg. Szerintem el is fogom távolítani a viszkósat, hiszen ilyen távolságból a holottnak a csók kategória....Tibi wrote:Egy kérdés még felötlött bennem. Nem lesz messze a venti a hűtőtől? Driver ha jól emlékszem neked elektromos van és akkor azal nincs is gond, de Bogyó ugye neked maradt a hagyományos? Az, hogy szuperál? Milyen messze van neked a hűtőtől a venti?
köszi
há de hogy nézne az mán ki, egy BMW vagy OPEL logos műanyag a capribanSüni wrote:BMW-ken, Opel Omegákon ugye a sorhat mocira van méretezve a géptér. Ha 4 hengeres moci van, akkor böszme nagy műanyag légterelők veszik körbe a hűtőt+a ventit.bogyo28 wrote:Nálam a megmaradt hűtőventi csak a népek átverésére szolgál, mert a hűtő másik oldalán van egy elektromos, az a lényeg. Szerintem el is fogom távolítani a viszkósat, hiszen ilyen távolságból a holottnak a csók kategória....Tibi wrote:Egy kérdés még felötlött bennem. Nem lesz messze a venti a hűtőtől? Driver ha jól emlékszem neked elektromos van és akkor azal nincs is gond, de Bogyó ugye neked maradt a hagyományos? Az, hogy szuperál? Milyen messze van neked a hűtőtől a venti?
köszi
de gondolom nem 40 cm szélesMad Max wrote:Olyan légterelő műanyag van a Capriban is, legalább is nekem van.
minden hozzászólása alján ott van... vagy pü, az is ott van....gofi2 wrote:Driver!
Helló. Mostanában szeretnék belevágni egy Capri építésébe, és te haladsz azon az úton ami nekem szimpi. Ha lehet adj már egy e-mail címet amire tudok írni. Sok a kérdés és a bizonytalanság.