Page 3 of 4
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 10:02 am
				by Pudva
				De azért az ne felejtsük el, hogy a fentebb említett kocsik /ki sem írom a nevüket  :P/ minimum 20 évvel későbbi technikák... perxe, hogy nem ugyanúgy viselkedik a fékjük sem! az lenne érdekes, ha a Capri fékje alapból jobb lenne  

 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 2:27 pm
				by Bogyo28
				a fék valószinüleg azért olyan, mert még a gyári van fenn. ezért szoktuk nagyobb főfékhengert és szervodobot felrakni...
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 3:23 pm
				by afbalint
				igen meg a gyari van fent. A fekerovel nem is volt gondom, csak a fekutat - pardon: a fekpedal utat! - talalom tul nagynak. Elsore olyan, mintha levegos lenne a rendszer (de hiaba pumpalom, akkor sem kemenyedik fel, ugyanolyan melyen fog). Illetve akkor tapasztaltam meg ilyet, amikor kicsereltem a hatso munkahengereket, es amig az automata utanallito be nem akad a megfelelo raszterbe, addig szinten nagy volt az ut. De most nem errol van szo: fog fek, minden okes - csak melyen.
Aztan persze lehet, hogy tulsagosan hozzaszoktam mar a twingo/wagon r fekjehez, es csak ahhoz kepest furcsa...
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 5:13 pm
				by Pudva
				Bandi! nekem is gyári fékek vannak fent, és amikor Kovi kolléga először ment az enyémmel felkiálltott, hogy:
- B@szki ezen nincs fék!
Megnyugtattam, hogy van csak nyomja a fékpedált tovább  

Perxe ettől még tényleg gyenge a gyári fék!
(bár halkan jegyzem meg nekem is van valahol a Bogyó-nál egy nagy Granada dobom amit még Jatis-tól vettünk/vettem. Csak fel kéne 1x rakni 

 )
 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 9:24 pm
				by albicapri
				Te AFBALINT! most akko te tenyleg battai vagy?b*szdki,milyen kicsi a vilag?!
			 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 11:32 pm
				by German Capri
				bogyo28 wrote:German Capri wrote:
 
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű 

 
Nem hazudozok elnök úr 

 Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész 

 
			
					
				
				Posted: Wed Sep 26, 2007 11:36 pm
				by German Capri
				Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek 

 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 9:48 am
				by Nitrobuster
				German Capri wrote:bogyo28 wrote:German Capri wrote:
 
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű 

 
Nem hazudozok elnök úr 

 Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész 

 
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is 
 
 
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 11:03 am
				by Bogyo28
				German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek 

 
a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...
 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 11:09 am
				by German Capri
				bogyo28 wrote:German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek 

 
a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...
 
Az is közrejátszhatott a dologban,hogy rajtam kívűl senki nem használta soha pesten,svájci volt előző életében,vezetett szervízkönyvvel,utána meg Gyöngyösön volt pár évig harmadik autóként 

 szóval én vagyok a 3.tulaj!Ja és szerintem az se mellékes,hogy soha sem volt suhanckézben a vas 

 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 11:11 am
				by German Capri
				Nitrobuster wrote:German Capri wrote:bogyo28 wrote:
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű 

 
Nem hazudozok elnök úr 

 Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész 

 
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is 
 
 
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
 
Apám jó lett volna akkor itt CAPRIzni,a sok komcsi csak pislogott volna 

 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 11:39 am
				by Tibi
				Nitrobuster wrote:
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is 
:D
 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 2:20 pm
				by afbalint
				albicapri: ja, ja battai - csak nem te is?
Egy piros caprit szoktam latni a varosban (4 hengeres soros motorral, a fenyezes picit mar lepukkant, de amugy jonak tunik.
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 4:21 pm
				by Mad Max
				Nekem is Granada devadder és 23-as fő fékhenger van fent, és így fog bent nagyon. Elötte elfogadható volt!
			 
			
					
				
				Posted: Thu Sep 27, 2007 5:29 pm
				by albicapri
				dehogy vagyok battai,csak 4 evig ott laktam,de a noverem az.lent lakik fureden,a pakasz u.ban. a piros capris meg a molban melozik,tole kaptam anno a caprinak a cimet!a posta mellett lakik v.hol a srac.
ha jobban megnezed,en itt b.szom anyamat ukrajnaban 
