Page 3 of 35
					
				
				Posted: Mon Nov 07, 2005 1:37 pm
				by gizmo
				tetszetős! 8)
			 
			
					
				
				Posted: Mon Nov 07, 2005 4:44 pm
				by Süni
				bogyo28 wrote:Egyenlőre Balézs helyett csak én: ugy néz ki hogy a mechanikus gyujtással nem fog menni a moci. Vagy máshonnan kell meghajtani az osztofejet, vagy felmokolni a computert. Előzetes megbeszélés szerint az utobbi lesz, csak még turnom kell hozzá pár rajzot, vagy szerezni egy kábelköteget. De persze Balázs dönti el hogy mi lesz majd.
Haveromnak Tau-ban van benne, vmi BMW computerrel ! Ha kell a telefonszám, szivesen megadom.
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon Nov 07, 2005 9:50 pm
				by Bogyo28
				jöhet...
			 
			
					
				
				Posted: Tue Nov 08, 2005 8:53 am
				by Süni
				bogyo28 wrote:jöhet...
Majd ha jössz a cuccaidért, személyesen !  
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Nov 09, 2005 5:31 pm
				by Süni
				Új hírek a Cossie Tau-ról. Aki meg akarta nézni működés közben, annak most sajna várnia kell egy kicsit, mivel most hekkelnek rá egy...
KOMPRESSZORT !!!!!!!!!!!!!!!! :P
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 24, 2006 8:38 pm
				by driver
				Gyerekek ma megtörtént a várva várt esemény!!!
Barátaim segitségével (capri-3,Lasti,és Krisztián) akinek külön köszönet a trafoért  BEINDULT A COSWORTH MOCI.Nem ment sokat mert a gyujtást kézzel kell tartani de addig viszont szépen felpörgött a motor. 
 
Innentöl kezdve felpörögnek az események, pár nap alatt megoldom a még megoldatlan problémákat,vizsga és utána go...
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 24, 2006 9:03 pm
				by gigford
				Gratula! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 24, 2006 9:08 pm
				by Peti
				Sirály!  :) 
Kiváncsian várom, hogy mit fog muzsikálni! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 24, 2006 9:16 pm
				by gizmo
				Gratula, végre sikerült működésre bírni azt a motort! 
 
Mi volt a gond?
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue Jan 24, 2006 10:47 pm
				by Bogyo28
				na végre valami jó hír!!! nagyon kiváncsi vagyok már a kocsira  

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jan 25, 2006 9:43 am
				by driver
				A gond az volt hogy belefáradtam a kudarcba és eldöntöttük hogy kiszedjük a kocsibol, és visszarakjuk a jo őreg 2,3 i t. De még mielött erre sort keritettünk volna aztmondtuk:  "na még egy utolso kisérletet probáljunk meg..." és mivel a Lasti capriját is most csináljuk igy rengeteg friss élményel gazdagodva sikerült beinditani. Persze ehhez át kellet verni a hidegindito szelepet és kellet egy komoly trafo mert a gyári az ide hurka.
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jan 25, 2006 11:06 am
				by Pudva
				Papi!!!
Ugyehogy megmondtam, hogy megmondtam  

  :P  8)
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Jan 25, 2006 10:07 pm
				by Taz
				Vazzzzzeeee!
Mükszik a lóerőgyár! :P 
Idén akko nekem is köll egy ilyen,....vagy hasonló,de én is kilincsel előre akarok közlekedni!!!
Balázs hétvégén ha otthonvagytok meek,1ébként pedig gratula!!!! 

 
			 
			
					
				
				Posted: Sun Feb 26, 2006 9:08 pm
				by Bogyo28
				
			 
			
					
				
				Posted: Mon Feb 27, 2006 6:33 am
				by Süni
				A fékhez : említetted, h Escort mk1 fékszervót kajtatsz. A hétvégén Érden összefutottam egy ilyennel : (komikus volt, kiugrottam elé kalimpáló végtagokkal...)

Van a fickónak 1db 2 ajtós, 1db 4 ajtós, 2db kombi, szimpatikus fiatal gyerek, megkérdem van -e neki az áhított alkatrészből !  
