Page 3 of 4
Posted: Wed Apr 26, 2006 9:14 pm
by szszaby
Festve kamrában lesz egy ismerősnek van.
Posted: Wed Apr 26, 2006 9:16 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:CAPRI-3 wrote:szszaby wrote:Most van kb 80000 ft az autóra ezt kell beosztani festés tetőkárpit kipufogó több nincs ha megszakadok sem úgyhogy kénytelen vagyok megcsinálni magam.
ha az segítség, egy középdobot baráti áron hozhatok neked, kifejezetten a kocsidhoz méretezve. a többit meg tudod oldani akárhogy is.
láthatod, nem a hozzáállásommal van baj, hisz Bogyó is nagy buhermester, mégis ezesetben a szakmunka mellett teszi le a voksát.
Na majd meglátom de azért köszönöm szépen. :D :D :D
Még egy ötlet kipuffhoz: ha a dob megvan, akkor veszel csövet és keresel egy csőhajlítot. Akik csak csövet hajlitanak, nem kipufogoznak, ugyanazért a hajlításért csak a töredékét kérik el. Vagy szerezz kölcsönbe egy csöhajlítot. A patentiv sokkal drágább és sokat kell hegeszteni vele. A végén meg már vagy 40 darabbol áll a cső végig, 2 hétig hegesztetted, és olyan mintha sok foltbol lenne összerakva. Adnék mintának kipuffot, de nem tudom hogy a hármasé mennyire jó neked mintának, meg méretet venni. De ha gondolod lefotozom hogy hogy van megoldva, és akkor aszerint már el tudsz indulni, hogy mit merre.
Posted: Wed Apr 26, 2006 9:44 pm
by szszaby
Köszönettel venném a fotót.
Csőhajlító az van, így a hajlítás megoldható.
Posted: Thu May 04, 2006 2:35 pm
by Tibi
hello
előre leszögezem,h nem tervezek semmi ilyesmit, csak kíváncsi vagyok,h a különböző tuning oldalak és boltok által forgalmazott "sport hátsódob" tényleg jelent bármekkora teljesítménynövekedést? Lehet ezt mérni estleg még érezni is? Van értelme ennek vagy csak biznisz ? "mormogós = húde sportos erős" ?
Posted: Thu May 04, 2006 4:01 pm
by Zool
Tibi wrote:hello
előre leszögezem,h nem tervezek semmi ilyesmit, csak kíváncsi vagyok,h a különböző tuning oldalak és boltok által forgalmazott "sport hátsódob" tényleg jelent bármekkora teljesítménynövekedést? Lehet ezt mérni estleg még érezni is? Van értelme ennek vagy csak biznisz ? "mormogós = húde sportos erős" ?
Szerintem csak magában a sport hátsódob kb. annyit dob a teljesítményen, mint pl. a sport váltógomb :D Előző autómon volt gyári hátsódob, aztán kaptam ajándékba ilyen sport hátsódobot. A hangon kívül semmi különbséget nem lehetett észrevenni.
Szerintem aminek értelme van az az, hogy az elejétől a végéig épített kipuffogó rendszer, normálisan méretezve stb. De én még egy ilyen rendszertől sem várom el azt, amit pár magyar oldalon lehet olvasni, hogy +10-15% LE, nyomaték meg rugalmasság növekedés.
Ezek a cuccok arra jók szvsz, hogy Pistike a tuning 1.0 mutyukival villoghasson, hogy neki van benne sport gyertya, sport légszűrő, sport feltöltő rezonátorcső, sport dob, sport gyújtókábel, sport szelet meg satöbbi, miközben több tíz- vagy százezer forintot otthagyott a tuningüzletben úgy, hogy közben az autója teljesítménye alig javult.
Persze nem azt mondom hogy abszolút nincs értelme (én is tervezem majd, hogy cserélem az egész kipuff oldalt majd valamikor 8) ) csak nem kell bedőlni annak, hogy egy hátsódob csere annyit hoz teljesítményben, mintha "találtál" volna hirtelen még 4-500 köbcentit a motorban elrejtve.
Posted: Thu May 04, 2006 4:14 pm
by szszaby
Én azon vagyok hogy jó hangja legyen nem hiszem hogy utcára megérné teljes rendszert cserélni azért a pár paciért.
Aki versenyzik is vele az már más téma.
Posted: Thu May 04, 2006 4:26 pm
by Zool
szszaby wrote:Én azon vagyok hogy jó hangja legyen nem hiszem hogy utcára megérné teljes rendszert cserélni azért a pár paciért.
Aki versenyzik is vele az már más téma.
Sztem a jó hangot mindenki szeretné :) Én azért akarom egyben megoldani, mert akkor tudom, hogy mikor készült, miből, milyen minőségben. Szal tudom, hogy egyben van és nem kell majd ráköltenem jó pár évig, továbbá nem fogok idegbajt kapni, mert szétszakadt az egyik dob valahol a világvégén.
Ui: megnéztem egy ilyen tuningoldalt kiváncsiságból és a következőkre jutottam: ha bevásárlok tőlük mindent amivel teljesítményt lehet növelni szerintük, akkor a következő lesz a jutalmam, úgy hogy a motorba bele sem kellett nyúlni:
+33-44% LE
+30-40% nyomaték
+88-125% rugalmasság
+7-11% végsebesség
+7-20% fogyasztás csökkenés
Szerintem vicces

Posted: Thu May 04, 2006 6:01 pm
by Tibi
:) sport szelet ! ez fasza :D
akkor a tuning szerint kb 200 lovas lesz a gépem és mindemellé 320 Nm mindezt kb 1-2 deci benzinből , ha vezsek hozzá még vmi okosságot :) muhahahahaha. Az ilyen oldalakon mindig jót mosolygok !
természetesen én is egész rendszert akarok, az ilyen kókány dolgokat mellőzni fogom !
Posted: Thu May 04, 2006 6:02 pm
by gizmo
Zool wrote:
Ui: megnéztem egy ilyen tuningoldalt kiváncsiságból és a következőkre jutottam: ha bevásárlok tőlük mindent amivel teljesítményt lehet növelni szerintük, akkor a következő lesz a jutalmam, úgy hogy a motorba bele sem kellett nyúlni:
+33-44% LE
+30-40% nyomaték
+88-125% rugalmasság
+7-11% végsebesség
+7-20% fogyasztás csökkenés
Szerintem vicces

és mindezt egyszerre

Új kipuffogó rendszer - hol a lgolcsóbb?
Posted: Fri Jun 22, 2007 12:52 pm
by afbalint
Sziasztok,
kipuffogó rendszerem felét legalább cserélni kell, igy elgondolkdtam, hogy akkor talán megérné (hosszabb ideig nem kellene hozzanyulni) az egeszet lecserelni. Bardinal neztem, komplett bosal rendszer (20l V6) olyan 90 ezerbol jonne ki (elso/kozepso/hatso dobok x 2). Tud a valaki valami alternativat? Lehet vmivel dragabb is (bar alapvetoen a leg-leg-legolcsobb megoldas erdekel), ha az valoban indokolt.
Meg egy apro kerdes: az elso dobokat (langfogo?!!!) hogyan lehet leszerelni a leomlokrol? A csavarok lapja ugyanis olyan kozel van a csohoz, hogy dugokulcs nem megy ra, villaskulcsot meg ha rarakom elforgatni nem birom helyszuke miatt.
Re: Új kipuffogó rendszer - hol a lgolcsóbb?
Posted: Fri Jun 22, 2007 1:42 pm
by gigford
afbalint wrote:
Meg egy apro kerdes: az elso dobokat (langfogo?!!!) hogyan lehet leszerelni a leomlokrol? A csavarok lapja ugyanis olyan kozel van a csohoz, hogy dugokulcs nem megy ra, villaskulcsot meg ha rarakom elforgatni nem birom helyszuke miatt.
Vagd le a csavarokat a pitsaba, es rakjal helyettuk sullyesztett fejut, imbuszkulcsosat pl.
Posted: Fri Jun 22, 2007 2:50 pm
by afbalint
hat, rosszul fogalmaztam, mert nem csavarokrol, hanem az anyakrol van szo. Azt ha levagom, akkor levagom a menetet is...
Posted: Fri Jun 22, 2007 3:34 pm
by DavidMolnar
afbalint wrote:hat, rosszul fogalmaztam, mert nem csavarokrol, hanem az anyakrol van szo. Azt ha levagom, akkor levagom a menetet is...
Figyu adjak egy marék csavart a régiek helyére?

Posted: Fri Jun 22, 2007 3:44 pm
by afbalint
na, latom pentek van, mindenki csak viccelodik..

))
csavar nem kell, csak egy olyan kis flex, amivel hozzaferek a csavarhoz:-)))
Posted: Fri Jun 22, 2007 4:25 pm
by Tibi
afbalint wrote:na, latom pentek van, mindenki csak viccelodik..

))
csavar nem kell, csak egy olyan kis flex, amivel hozzaferek a csavarhoz:-)))
http://www.wellerszerszam.hu/kepek/03090.jpg ;)
Nekem bevált !