Page 3 of 13

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Nov 18, 2010 8:47 pm
by Gáborka
nyujoe wrote:...nekem ilyen van benne, nemtom milyen típus...
köszönet a felvilágosításért ...az a Melkus RS 1000 azért megér egy misét :-D

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Nov 18, 2010 10:00 pm
by szszaby
Pudva wrote: Most miért mondod? Volt a 'Pupi' majd a 'kocka' 3hengeres, meg a 4hengeres stb.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Wartburg_% ... 3%A1rka%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmmm.... a pupi az régi ahoz semmit se kapsz. A kocka az igazi ahoz való kell. A négyütemű meg öszvér az nem varesz.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Nov 19, 2010 12:58 am
by nyujoe
SONI wrote:
nyujoe wrote:...nekem ilyen van benne, nemtom milyen típus...
wartburgból rengeteg tipus létezett............
nem mondod!!! hihetetlen hogy miket meg nem tudok a fórumról :laza:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Nov 19, 2010 11:19 am
by Bogyo28
Gáborka wrote:Hát fogalmam sincs ,hogy rövid vagy hosszú kell bele :?:
megmérni a régit?

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Nov 19, 2010 11:22 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
Pudva wrote: Most miért mondod? Volt a 'Pupi' majd a 'kocka' 3hengeres, meg a 4hengeres stb.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Wartburg_% ... 3%A1rka%29" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmmm.... a pupi az régi ahoz semmit se kapsz. A kocka az igazi ahoz való kell. A négyütemű meg öszvér az nem varesz.
én anno egyszer vettem valami skoda szerüt, legalábbis a boltban azt mondták azé. méretre szinte 1-1 volt a caprihoz. csak sajnos a v6-ot nem birta kb csak 2 hónapig, aztán szétszakadt. nem tudom a wareszé milyen erős, de ha valakinél már régebben szolgál ilyen akkor kiváncsi lenék rá, mert az ifa fülketartó egyre nehezebben szerezhető be...

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Nov 19, 2010 1:05 pm
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
én anno egyszer vettem valami skoda szerüt, legalábbis a boltban azt mondták azé. méretre szinte 1-1 volt a caprihoz. csak sajnos a v6-ot nem birta kb csak 2 hónapig, aztán szétszakadt. nem tudom a wareszé milyen erős, de ha valakinél már régebben szolgál ilyen akkor kiváncsi lenék rá, mert az ifa fülketartó egyre nehezebben szerezhető be...
Annak idején én is skoda motortartóval raktam össze a pintácsot de fél év után cserélnem kellet.
Viszont ha valaki szeretne IFA bakot ,akkor szóljon mert itt nálunk még van polcon OT-s.
Nekem az van a v-6 alatt, s jól szolgál.
Csaka azt fe feledjük hogy kicsit kell hozzá reszelni.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Nov 21, 2010 10:09 pm
by Gáborka
szerintetek mennyi jó Magyar forintért lehet találni ilyen felnit?És hol? :ru: (olt fenn csak már elkelt jó áron 28 f)

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Nov 21, 2010 10:14 pm
by szszaby
Néha elő szokott fordulni hirdetésekben, de hátha akad valakinek itt is.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Nov 21, 2010 10:45 pm
by Bogyo28
6x13 lenne a képen vagy 7x13?

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Nov 21, 2010 11:47 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:6x13 lenne a képen vagy 7x13?
szerintem 6 mert befelé dől a küllő

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Mon Nov 22, 2010 9:15 am
by Süni
Bogyo28 wrote:6x13 lenne a képen vagy 7x13?
6

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Jan 09, 2011 1:42 pm
by Gáborka
Tiszteletem az Uraknak!
Autószerelő tudásom meglehetősen hiányos...a szívósor alatt kicserélném a tömítést mivel egytorkú karbisat kapott (szükségmegoldás..),visszaszerelésnél a szívósort nyomatékkulccsal kell meghúzni (ha igen mik a paraméterek) vagy simán is megoldható a dolog?
:ru: :pia:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Jan 09, 2011 3:59 pm
by Tibi
Elég ha nem téped le a csavar fejét :-)

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Jan 09, 2011 7:55 pm
by szszaby
Érzéssel, szakadás előtt legalább egy menettel. :mrgreen:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Jan 09, 2011 8:40 pm
by Gáborka
köszönet az Uraknak :ru: ha szakad,vagy letépem majd vissza mokolom :lol:
ha jól vettem ki a szavaitokból akkor szemre is megoldható a dolog :ru: :pia: