Page 3 of 4

Re: Motorok adatai

Posted: Sun Nov 23, 2008 7:00 pm
by noko01
A képen nem az én motorom van , csak szemléltetésképpen tettem fel. De ilyen az enyém is! Nagy "E" betű van az öntvényben ezt már itt tanultam, hogy akkor az 2,8-as.
A seprűnyél nem tudom mi lehet. A héten megpróbálom összeházasítani egy karbival. Aztán meglátjuk mit az utód.

Re: Motorok adatai

Posted: Sun Nov 23, 2008 8:30 pm
by Tibi
noko01 wrote:A képen nem az én motorom van , csak szemléltetésképpen tettem fel. De ilyen az enyém is! Nagy "E" betű van az öntvényben ezt már itt tanultam, hogy akkor az 2,8-as.
A seprűnyél nem tudom mi lehet. A héten megpróbálom összeházasítani egy karbival. Aztán meglátjuk mit az utód.
Ha minden igaz akkor inkább egy három betűs kódot kellene találnod a blokk bal oldalán a hengerfej alatt. Kb 5 milis betűkkel.

Re: Motorok adatai

Posted: Mon Nov 24, 2008 10:20 pm
by Bogyo28
noko01 wrote:Dartonit! Ami tőled van karbi, az milyen? Azzal lenne max. 15 Le veszteség? Végül is azt tervezem, hogy a te közösítődet és karburátorodat raknám fel, az injektoros motorra. Van egy régi motorom, ami hegerenkénti Bosch injektoros, de az injektor része rossz. Hagyományos, megszakítós gyújtás van rajta vákumos előszabályozóval, és azzal működött. Ugye azok a motorok is 2,9-esek? Nagy aludoboz a tetején, és külön vezetékeken kapja a kaját minden henger. Szóval a legfőbb kérdés, hogy az említett (hengerenkénti befecsis motor) Dartonit szerintem 38-as karbijával és a vákumszabályozós megszakítós gyuszival mit adhat le.
amit te itt leírsz az a k-jet, az gyárilag a 2.8 V6-on volt. az arra rárakott megszakítós gyujtása nagyon nem jó, mert mint mondtam a 2.8 és a 2.9 között az a különbség, hogy a 2.8 fogaskerekes vezérlésü, a 2,9 láncos, ezért az ellenkező irányba forog a veztengely, tehát nem tudod csak simán belerakni a gyujtást. ha a gyujtástörzs alján levö fogaskereket lecseréled, akor van rá esély hogy jó lehet, ki kell próbálni, csak elötte meg kell nézni hogy a 2.8 és a 2.9 gyujtástörzsének azonos átmérőjü e tengelye. a sivosor sem csak a simán átrakom téma, néhány furatot arrébb kell reszelni hogy le tudd csavarozni, de az nem olyan nagy probléma. 2.8 karbi viszont elég ritka...

Re: Motorok adatai

Posted: Tue Nov 25, 2008 5:14 pm
by noko01
Gyújtáselosztóból is van a garázsban három. Egyik a musztángé, egy másik ezé a K.jeté, a harmadik amit dartonit adott az ő 2,9-es angol motorjával. Mindhárom megszakítós, tehát ezzel nincs gond. Arra már rájöttem, hogy a musztáng közösítője nem megy rá a K-jetre. A hétvégén műtét alá veszem a dartonit 2,9-es motorját is, talán majd az. Bár sajnos a domborulatain látom, hogy annak a közösítője sem jó, mert az oldalankénti három leömlő mértanilag egyenlő távolságra van egymástól. Sajnálom a dolgot, mert a musztáng 2,8-as, ránézésre jó nagy a karbija is.
Valszeg az lesz a megoldás, hogy az egészet hagyom a fenében, és veszek egy 2,9 EFI motoros lepukkant scorpiót, és kiműtöm a komplett motort, az összes cumóval együtt.
Nekem az a lényeg, hogy a motor minél egyszerűbb legyen, de a lehető legnagyobb teljesítménnyel. Itt a fogyasztás másodrendű. Az gyári airboatok 200 lónál kezdődnek, én ezért húztam meg a határt úgy 130 -nál.

Re: Motorok adatai

Posted: Wed Nov 26, 2008 3:30 pm
by noko01
Dartonit! Tudnál olyan képet, vagy hivatkozást küldeni, ahol a te 2,9 E (angol) motorod látható eredeti formában? Az alábbi kép nem olyan?

Re: Motorok adatai

Posted: Sun Nov 30, 2008 6:45 pm
by Dartonit
noko01 wrote:Dartonit! Tudnál olyan képet, vagy hivatkozást küldeni, ahol a te 2,9 E (angol) motorod látható eredeti formában? Az alábbi kép nem olyan?
Utánnanézek (azt hiszem Bronco-ban volt). Ez nem az.

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Mon Dec 01, 2008 8:16 am
by noko01
Köszönöm, nagyon várom! Jó lenne pont olyan blokkot szerezni, mert ahhoz megvan minden cucc, ráadásul fel is újítottuk őket. Üdv: F

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sat Dec 06, 2008 8:46 pm
by noko01
Tud valaki olyan képet felrakni, ahol le van szedve a bekarikázott közösítő. Csak az EFI feliratú közösítő alá szeretnék így nézni, amit a 6 db. torx csavar fog.

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sat Dec 06, 2008 8:48 pm
by Hattyu
Íme :wink:

http://img2.tar.hu/psylo/img/35021377.jpg#3" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sat Dec 06, 2008 8:50 pm
by noko01
Bakker, még szinte el se küldtem! :roll: De nagyon köszönöm!!!
Máris jobbat alszok, hiszen bejött amire gondoltam. Karbisítás!!!

Köszi :ba:

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sun Dec 07, 2008 10:32 am
by gizmo
3 karbi? :ba:

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sun Dec 07, 2008 12:27 pm
by vasparipa
Ilyesmire gondolt, Uram?

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sun Dec 07, 2008 6:01 pm
by levelboss
Fúú ez annyira kemény! Nagyon igényes, szép munka!

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sun Dec 07, 2008 7:26 pm
by vasparipa
levelboss wrote:Fúú ez annyira kemény! Nagyon igényes, szép munka!
Alsóörsön te is láthattad! :045: :smt001

Re: amcsi 2.8 V6

Posted: Sun Dec 07, 2008 8:20 pm
by SONI
levelboss wrote:Fúú ez annyira kemény! Nagyon igényes, szép munka!
Hát igen a Nusi és Idősebb Izing keze munkája. :laza: