Page 19 of 35
					
				Váltó
				Posted: Sat May 12, 2007 7:25 pm
				by capriv6
				Szia!!
Igen a váltót lekellett engednem 4cm -re de problémát nem okozott..
csak a kardán volt izgalmasabb ugy ahogy driver monta!!
Ha neked nem gyári 2.8i kardánod van akkor izgalmasabb a dolog es talán ugy egyszerübb mindent megoldani ahogy driver csinálta!
			 
			
					
				
				Posted: Sat May 12, 2007 8:02 pm
				by Tibi
				Köszi az infókat.
			 
			
					
				
				Posted: Sat May 12, 2007 10:21 pm
				by szszaby
				driver wrote:
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Teljesen te csináltad? Cső meg minden?
Vagy át lett alakítva valamilyen kardán?
 
			 
			
					
				
				Posted: Sat May 12, 2007 11:08 pm
				by Jatis
				driver wrote:Szia Tibi!  Érdekes hogy Krisznek pont 2 cm rel jobban le kellett engednie a váltot.
Nekem az alaphelyzettől 2 cm rel van lejebb és semmi gondom nincs vele.
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Most olyan kardánom van mint az amcsi vasakban.
Szóval sikerült.
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun May 13, 2007 8:37 am
				by driver
				Igen, saját termék, powered by driver. De végűl is nem az első elképzelés
alapján csináltam, (LTD Jatis jovoltábol) 
Egy sierra kardánt használtam donornak.
			 
			
					
				
				Posted: Sun May 13, 2007 9:08 pm
				by Bogyo28
				Tibi wrote:
 hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...
 
valószínüleg az a váltó nem volt teljesen jó, de hát ez volt otthon...
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun May 13, 2007 9:30 pm
				by Tibi
				bogyo28 wrote:Tibi wrote:
 hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...
 
valószínüleg az a váltó nem volt teljesen jó, de hát ez volt otthon...
 
Termett a kertben? :D
Keresgettem ma cossie témában a neten és egy Rover terepes fórumon kötöttem ki. Ott ha jól értelmeztem használnak Ford váltókat és a type-9 et ott is írták, hogy sovány a cossie-hoz, az mt-75 okés, de T5 - Tremec név is előkerült, gondolom ezek nem annyira olcsó dolgok, T5-ről már volt szó a váltós topikban. Elvileg jó lenne cossie-hoz, most azt, hogy közbetétes téma vagy mókolás vagy akármi arra már nem tértek ki. Vagy hülye vagyok, de valamelyik biztos :D
 
			 
			
					
				
				Posted: Sun May 13, 2007 11:30 pm
				by szszaby
				driver wrote:Igen, saját termék, powered by driver. De végűl is nem az első elképzelés
alapján csináltam, (LTD Jatis jovoltábol) 
Egy sierra kardánt használtam donornak.
A cenzírozás, hogyan készült?
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon May 14, 2007 7:44 am
				by driver
				Leginkább sehogy. :D 
Bizom a szemmértékemben. 8)
			 
			
					
				
				Posted: Mon May 14, 2007 9:59 am
				by szszaby
				driver wrote:Leginkább sehogy. :D 
Bizom a szemmértékemben. 8)
 
 
			 
			
					
				
				Posted: Mon May 14, 2007 4:24 pm
				by CAPRI-3
				szszaby wrote:
A cenzírozás, hogyan készült?
A MI????? 
 
 
és te dolgozol szervizben ? 

 
			 
			
					
				
				Posted: Mon May 14, 2007 10:06 pm
				by TÉCSÉ
				CAPRI-3 wrote:szszaby wrote:
A cenzírozás, hogyan készült?
A MI????? 
 
 
és te dolgozol szervizben ? 

 
Borsot dugtak a s...edbe ?
A "Z" és a "T" betű a klaviatúrán egymás mellett van , ha nem tűnt volna fel ...
Visszakukkantva néhány korábbi irományodra , furTCSa , ha pont Te kötsz bele a heje Sírás - ba .....  
  
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue May 15, 2007 9:07 am
				by DavidMolnar
				Ez csak egy helyesírási huba volt?   
  
 
			 
			
					
				
				Posted: Tue May 15, 2007 9:52 am
				by stpetya
				jól megy nekik az oda-vissza horgolásos kötözködés
			 
			
					
				
				Posted: Tue May 15, 2007 10:13 am
				by Pudva
				a F@szt csináljátok már megint a tüzet!  
