Page 19 of 35
Váltó
Posted: Sat May 12, 2007 7:25 pm
by capriv6
Szia!!
Igen a váltót lekellett engednem 4cm -re de problémát nem okozott..
csak a kardán volt izgalmasabb ugy ahogy driver monta!!
Ha neked nem gyári 2.8i kardánod van akkor izgalmasabb a dolog es talán ugy egyszerübb mindent megoldani ahogy driver csinálta!
Posted: Sat May 12, 2007 8:02 pm
by Tibi
Köszi az infókat.
Posted: Sat May 12, 2007 10:21 pm
by szszaby
driver wrote:
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Teljesen te csináltad? Cső meg minden?
Vagy át lett alakítva valamilyen kardán?
Posted: Sat May 12, 2007 11:08 pm
by Jatis
driver wrote:Szia Tibi! Érdekes hogy Krisznek pont 2 cm rel jobban le kellett engednie a váltot.
Nekem az alaphelyzettől 2 cm rel van lejebb és semmi gondom nincs vele.
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Most olyan kardánom van mint az amcsi vasakban.
Szóval sikerült.
Posted: Sun May 13, 2007 8:37 am
by driver
Igen, saját termék, powered by driver. De végűl is nem az első elképzelés
alapján csináltam, (LTD Jatis jovoltábol)
Egy sierra kardánt használtam donornak.
Posted: Sun May 13, 2007 9:08 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...
valószínüleg az a váltó nem volt teljesen jó, de hát ez volt otthon...
Posted: Sun May 13, 2007 9:30 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:Tibi wrote:
hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...
valószínüleg az a váltó nem volt teljesen jó, de hát ez volt otthon...
Termett a kertben? :D
Keresgettem ma cossie témában a neten és egy Rover terepes fórumon kötöttem ki. Ott ha jól értelmeztem használnak Ford váltókat és a type-9 et ott is írták, hogy sovány a cossie-hoz, az mt-75 okés, de T5 - Tremec név is előkerült, gondolom ezek nem annyira olcsó dolgok, T5-ről már volt szó a váltós topikban. Elvileg jó lenne cossie-hoz, most azt, hogy közbetétes téma vagy mókolás vagy akármi arra már nem tértek ki. Vagy hülye vagyok, de valamelyik biztos :D
Posted: Sun May 13, 2007 11:30 pm
by szszaby
driver wrote:Igen, saját termék, powered by driver. De végűl is nem az első elképzelés
alapján csináltam, (LTD Jatis jovoltábol)
Egy sierra kardánt használtam donornak.
A cenzírozás, hogyan készült?
Posted: Mon May 14, 2007 7:44 am
by driver
Leginkább sehogy. :D
Bizom a szemmértékemben. 8)
Posted: Mon May 14, 2007 9:59 am
by szszaby
driver wrote:Leginkább sehogy. :D
Bizom a szemmértékemben. 8)

Posted: Mon May 14, 2007 4:24 pm
by CAPRI-3
szszaby wrote:
A cenzírozás, hogyan készült?
A MI?????
és te dolgozol szervizben ?

Posted: Mon May 14, 2007 10:06 pm
by TÉCSÉ
CAPRI-3 wrote:szszaby wrote:
A cenzírozás, hogyan készült?
A MI?????
és te dolgozol szervizben ?

Borsot dugtak a s...edbe ?
A "Z" és a "T" betű a klaviatúrán egymás mellett van , ha nem tűnt volna fel ...
Visszakukkantva néhány korábbi irományodra , furTCSa , ha pont Te kötsz bele a heje Sírás - ba .....

Posted: Tue May 15, 2007 9:07 am
by DavidMolnar
Ez csak egy helyesírási huba volt?

Posted: Tue May 15, 2007 9:52 am
by stpetya
jól megy nekik az oda-vissza horgolásos kötözködés
Posted: Tue May 15, 2007 10:13 am
by Pudva
a F@szt csináljátok már megint a tüzet!
