Page 19 of 21
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Fri Feb 08, 2008 6:17 pm
				by proteus
				TomiCaPri wrote:És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb?  :)
Mondj közülük egy olyat akit ismerünk...  

  (műkorcsolyázó az talán akadhat  

)
 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Fri Feb 08, 2008 7:36 pm
				by TÉCSÉ
				Szertornában pedig jobbak vagyunk... 

 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Fri Feb 08, 2008 7:40 pm
				by proteus
				OK, ez volt a reklám helye. Túl sok közöm mondjuk nincs semmilyen sporthoz sem.  

 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Fri Feb 08, 2008 10:07 pm
				by szszaby
				gigford wrote:CAPRI-3 wrote:
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Gondolom te is csiszoltal mar le varratot,nem? 
Lecsiszolva is ocsmany lesz? Nem.  
 
Mielott takolasnak nevezel vmit, elmondom, hogy hasonlo "takolast" elkovettek mar idekinn ilyen szivosoron es bevalt...
 
 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Sat Feb 09, 2008 8:33 am
				by Bogyo28
				Ez itt a technikai részleg urak, ne essen már egyik capris a másiknak. Az hogy kinek melyik autós versenyszakág jön be, az körülbelül olyan mint hogy ki milyen zenét szeret, kár rajta vitatkozni. Akik itt vannak a forumon, mind hangyásak egy kicsit, vagy inkább nagyon, mert hát ugye olyan dolgokat teszünk a majd 30 éves vasakkal, amiknek az átlag emberek szerint semmi értelme. Némelyiket már utcán alig lehet használni, de a gazdájának a szeme fénye. És ami még nagyon fontos, TISZTELNI KELL A MÁSIK HOZZÁNK HASONLO MOKUS NÜNÜKÉIT!!! hiszen én sem tudok sok érvet felhozni a melett, hogy miért kellett a frissen felujítot, bitang jó 2.8 karbis mocit lecserélni egy kozéra, ami rengeteg pénz, de valljuk be elég ritkán tudom kihasználni, főleg ha bele is vesszük a vezetői (nem)tudásomat. Gigford a k-jetet fogja a végtelenségik hegyezni, Nitronak sohasem lesz V6-osa, Capri-3 még pár évig biztos keresztben akar majd közlekedni, és még sorolhatnánk ugyanezt. A legtöbbször az ember nem is a loerőkért csinálja, hanem hogy saját magának bebizonyítsa, hogy meg tudta csinálni. Aki csinált már bármit is maga az autóján, tudja milyen érzés az amikor elkészül, beindul, megy pöfög stb. És lehet hogy lehetne olcsobbat, jobbat, de azt mégis csak te csináltad, a te munkád, amit nem vehetnek el tőled. És ezt tisztelni kell a másikban, még akkor is ha a másik szerintünk olyan dolgot csinál aminek semmi értelme. Az érzés ugyanaz a végén. Arról meg nem is beszélve, hogy nem szanaszét kellene huznia a csapatnak, hanem ha nem is oltári nagy összetartást, de legalább némi megértést lehetne tanusítani a másik felé, hiszen ugyanazokat az öreg vasakat reszeljük, még ha ki-ki máshogy/más céllal is....
UFF, én beszéltem...
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Sat Feb 09, 2008 10:51 am
				by TomiCaPri
				
Egyik haverom küldte msn-en. Asszem a carstylingon találta, de nem biztos 

 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Mon Feb 11, 2008 12:34 pm
				by gigford
				A doboz is majdnem kész, a régi csavar lyukat kell még befoltozni, meg tömitést vágni hozzá.
Szabinak  

 a munkáért.
			
		
				
			
 
						- P1010959.JPG (147.6 KiB) Viewed 8100 times
 
		
		
		
			 
			
		
				
			
 
						- P1010964.JPG (152.51 KiB) Viewed 8102 times
 
		
		
		
			 
			
		
				
			
 
						- P1010965.JPG (139.71 KiB) Viewed 8095 times
 
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Sun Feb 17, 2008 3:05 pm
				by szszaby
				Na ilyen lett.
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Mon Feb 18, 2008 11:14 pm
				by Blant
				
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Tue Feb 19, 2008 6:48 pm
				by Iván
				ajj de naggyon tuti!még mindíg jó vagy komám!!
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Wed Apr 02, 2008 3:47 pm
				by gigford
				Némi nyalánkság
Alu, 3 kipuffos hengerfej...
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez se rossz...
http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Wed Apr 02, 2008 3:53 pm
				by Hattyu
				
Ez ott van a szeren  
 
Durva!!
 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Wed Apr 02, 2008 4:04 pm
				by Pudva
				
Bocsánat, de tanulni szeretnék, ez mire jó?
 
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Wed Apr 02, 2008 4:31 pm
				by Dozer
				A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
			 
			
					
				Re: 2,8i tuning
				Posted: Wed Apr 02, 2008 4:37 pm
				by Hattyu
				Dozer wrote:A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Akkor jó dologra tippeltem  
 
Csak inkább megvártam hogy valaki okosabb megmondja,nem akartam beégni 

  :D