Page 18 of 19
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Mon May 20, 2013 3:02 pm
				by Bogyo28
				Kulcs témában én javaslom:
http://www.aranykulcs.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Birdhaus kolléga egyébként ott dolgozik, évek óta járok oda, de csak most a napokban szembesültem a ténnyel. 
 
 
nekem csináltak már zár alapján kulcsot, vagy volt olyan is hogy vittem a kulcsot, meg egy másik zárat, mivel az eredeti széthullott, és megcsinálták a zárat hogy jó legyen bele az eredeti kulcs, nem lett többkulcsos az autó. nem filléres a művelet, de profi meló, és még White Shark kolléga is érdekesen nézne, hogy ezt a zárat már nem nyitja az összes kolléga kulcsa...
 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Mon May 20, 2013 7:29 pm
				by White Shark
				Nem lepődök meg ,de majd aki zárat vagy kulcsot csináltat az igen ,nemrég csináltattam egy terepjáróhoz három zárat egy kulcsot ,potom 20 pénz volt ,egyszerű mezei kulccsal , zsebbe !És ne egy nagyon drága verdára gondolj ,egy Hunyadi Gallopper volt .Szóval itt is csinálnak zárat, kulcsot ,de inkább maradok a kopottnál ,indít , zár , kicsit lötyög ,jó így .
			 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Sat May 25, 2013 11:28 pm
				by Kapeti
				http://www.restore-a-ford.co.uk/NM_Mk1GXL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Az enyémet legalább nem kell ennyire szétvágni... Remélem...  

 
			 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Sun May 26, 2013 8:13 am
				by White Shark
				Azt a javítóelemet amit ezek használnak ,még az életbe nem láttam ,pedig az "A" oszlop mindíg javítós ,és párszor egyszerűbb lett volna ha nálunk is van ,mint pótolgatni ,szabni .Az oszlop ráadásul dupla ,és a hozzáférés is szar.Viszont ha a préselése és az anyagvastagsága is olyan mint a már ismert többi utángyártott javítóelem ,akkor jobban járok ha továbbra is a rég megszokott foltozós módszerrel ,legalább egyes anyagból csináljuk tovább .
			 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Sun May 26, 2013 12:55 pm
				by Kapeti
				Van egy másik kasznim, amit kaszabolhatok, remélem az fog segíteni...  

 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Sun May 26, 2013 10:57 pm
				by Kapeti
				A jobb első csücskénél kezdtem meg a toldozást-foldozást.
A lámpatartó keret felső része hiányzott, ezt pótóltam.
			 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Mon May 27, 2013 10:46 pm
				by daytona
				Szep munka! Latom Te is vegigvarrod.
			 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Tue May 28, 2013 9:44 pm
				by Kapeti
				Kérdés...
Olvasgattam kasznijavítgatás témakörben.
Két jó oldalt találtam:
http://www.cardomain.com/ride/3313458/1969-ford-capri/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restore-a-ford.co.uk/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Namost, ők ahol kellett, elég jól szétszedték. A szélvédő előtti kopoltyús lemezt és a hátsó szélvédő mögötti
szintén kopoltyús lemezt levették, hogy alatta is lehessen rozsdátlanítani és alapozni. Szívem szerint én is levenném,
de félek tőle, annyi ponthegesztést lefúrni, hogy több kár keletkezik mint haszon.
Vélemény?
És még valami... Tegnap a szívroham kerülgetett, mert lecsúsztam az eBay-en egy pár üvegszálas sárvédőről.
Smith & Deakin nevű cég gyártja, az új ár kb negyedéért hozzájuthattam volna, de a technika közbeszólt.
OT szempontból a műanyag sárvédő felejtős? Végülis ha jól fel van téve, akkor csak a hangja más...  
 
 
Köszi előre is...
 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Wed May 29, 2013 9:23 am
				by Bogyo28
				Kapeti wrote:Kérdés...
Olvasgattam kasznijavítgatás témakörben.
Két jó oldalt találtam:
http://www.cardomain.com/ride/3313458/1969-ford-capri/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restore-a-ford.co.uk/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Namost, ők ahol kellett, elég jól szétszedték. A szélvédő előtti kopoltyús lemezt és a hátsó szélvédő mögötti
szintén kopoltyús lemezt levették, hogy alatta is lehessen rozsdátlanítani és alapozni. Szívem szerint én is levenném,
de félek tőle, annyi ponthegesztést lefúrni, hogy több kár keletkezik mint haszon.
Vélemény?
És még valami... Tegnap a szívroham kerülgetett, mert lecsúsztam az eBay-en egy pár üvegszálas sárvédőről.
Smith & Deakin nevű cég gyártja, az új ár kb negyedéért hozzájuthattam volna, de a technika közbeszólt.
OT szempontból a műanyag sárvédő felejtős? Végülis ha jól fel van téve, akkor csak a hangja más...  
 
 
Köszi előre is...
 
Mi mindkét MK2 escorton lefurtuk a dolgokat Ádámmal és Tibivel, én mindenképpen azt tenném nálad is. max egy ponthegesztés lefúrót kell venni ha nem akarsz egy sima furóból köszörülgetni, annyit megér, és legaláb hozzáférsz mindenhez.
 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Wed May 29, 2013 10:48 am
				by adam
				Bogyo28 wrote:Kapeti wrote:Kérdés...
Olvasgattam kasznijavítgatás témakörben.
Két jó oldalt találtam:
http://www.cardomain.com/ride/3313458/1969-ford-capri/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.restore-a-ford.co.uk/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Namost, ők ahol kellett, elég jól szétszedték. A szélvédő előtti kopoltyús lemezt és a hátsó szélvédő mögötti
szintén kopoltyús lemezt levették, hogy alatta is lehessen rozsdátlanítani és alapozni. Szívem szerint én is levenném,
de félek tőle, annyi ponthegesztést lefúrni, hogy több kár keletkezik mint haszon.
Vélemény?
És még valami... Tegnap a szívroham kerülgetett, mert lecsúsztam az eBay-en egy pár üvegszálas sárvédőről.
Smith & Deakin nevű cég gyártja, az új ár kb negyedéért hozzájuthattam volna, de a technika közbeszólt.
OT szempontból a műanyag sárvédő felejtős? Végülis ha jól fel van téve, akkor csak a hangja más...  
 
 
Köszi előre is...
 
Mi mindkét MK2 escorton lefurtuk a dolgokat Ádámmal és Tibivel, én mindenképpen azt tenném nálad is. max egy ponthegesztés lefúrót kell venni ha nem akarsz egy sima furóból köszörülgetni, annyit megér, és legaláb hozzáférsz mindenhez.
 
Mondjuk nálunk az a szerencse h escorthoz lehet venni új rácsot ha nagyon megrongálódna   
 
 
OT szempontból szerintem az üvegszálas sárvédő felejtős, de lehet gridoux tud pontosat mondani.
Meg olyan rémképeim vannak h mk3-nál nem véletlenül van fémből és nem csak azért mert az volt a raktárban.
 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Wed May 29, 2013 1:58 pm
				by Tibi
				RS caprin a 2600 vagy 3100 nem míjanyag volt az első sárvédő ?
			 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Wed May 29, 2013 9:44 pm
				by Kapeti
				Köszönöm a válaszokat, és a segítséget, ismételten.
Szégyen, nem szégyen, annak ellenére, hogy naponta
15-20 CNC megmunkálóközpont és eszterga és mindenféle
forgácsolószerszám között dolgozom, de
nem láttam még ponthegesztés-lefúrót. Utánakérdeztem,
és gyorsan be is szereztem egy 8-asat.
Hát... Ez istenektől származó ajándék. Elég jó cucc.
Már az is megfordult a káoszban a fejemben, hogy majd ha végeztem
a donor autóval, viccből szétfúrom, és elemenként fölteszem
a padlásra...  

 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Thu May 30, 2013 8:34 am
				by daytona
				
 hat az eleg elvetemult otlet. Nekem a sierram kasznizasanal egy nap alatt elegem is lett a ponthegesztesek lefurasabol. Mondjuk nem volt ilyen speci furom az teny...
 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Thu May 30, 2013 12:38 pm
				by gridoux
				adam wrote:
OT szempontból szerintem az üvegszálas sárvédő felejtős, de lehet gridoux tud pontosat mondani.
Meg olyan rémképeim vannak h mk3-nál nem véletlenül van fémből és nem csak azért mert az volt a raktárban.
Szerintem is felejtős az üvegszálas, ugyanúgy elzavarnak vele, mint a lángnyelves matricával, az olajszivárgással, vagy az mp3 lejátszós rádióval.
 
			
					
				Re: Capri Mk1 - Kapeti
				Posted: Thu May 30, 2013 12:39 pm
				by Bogyo28
				Kapeti wrote:Köszönöm a válaszokat, és a segítséget, ismételten.
Szégyen, nem szégyen, annak ellenére, hogy naponta
15-20 CNC megmunkálóközpont és eszterga és mindenféle
forgácsolószerszám között dolgozom, de
nem láttam még ponthegesztés-lefúrót. Utánakérdeztem,
és gyorsan be is szereztem egy 8-asat.
Hát... Ez istenektől származó ajándék. Elég jó cucc.
Már az is megfordult a káoszban a fejemben, hogy majd ha végeztem
a donor autóval, viccből szétfúrom, és elemenként fölteszem
a padlásra...  

 
nem rossz dolog, és bár nem olcsó, de megéri beruházni rá. én ezzel szoktam kenni közben, hogy ne menjen ki az éle, mert elég szar lenne olyanra visszaköszörülni:
http://www.fetis.hu/format_ecoll_furool ... %C3%B3olaj" onclick="window.open(this.href);return false;
ez olcso cucc, és elég egy fél életre