Page 18 of 341

Posted: Sat Jan 07, 2006 8:02 pm
by trafo2000
German Capri wrote:Mekkora gyökér lehet a tau teszt írója!Inkább egy púpos waresz mint egy tau!Ekkora igénytelenséget :lol:
Ja én sem kaptam szikrát.Azért a totalcar az totalcar

Posted: Sun Jan 08, 2006 12:21 am
by German Capri
Ne is legyen soha jobb autója egy 2 ütemű fosládánál :lol:

Posted: Sun Jan 29, 2006 6:24 pm
by Peti

Posted: Thu Feb 02, 2006 7:01 pm
by gizmo
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main: ... 02.&252798

egy ilyesmi nem ártana az európai Ford részéről sem...

Posted: Thu Feb 09, 2006 8:52 am
by Dartonit
Nagyon disznó! :twisted:

Posted: Wed Feb 15, 2006 11:09 pm
by Tibi

Posted: Thu Feb 16, 2006 8:15 pm
by Peti
Jól megcsinálták, csak a felni nem illik rá!
Amúgy elég jó az oldal. :smt023

Posted: Fri Feb 17, 2006 11:03 am
by Dartonit
Nekem nagyon bejön! Már majdnem (de csak majdnem) Capri szinten van. :)

Posted: Tue Feb 28, 2006 4:57 pm
by Peti
Hát az A oszlop elég fura lesz... :?

Posted: Tue Mar 07, 2006 9:51 am
by Pudva
Há van itt 1-2 érdekes és szép kép:
http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?t=642

Posted: Fri Mar 10, 2006 3:08 pm
by gigford
Van vkinek olyan adata,hogy mennyi caprit gyartottak nemetoban meg angliaban kulon-kulon?

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main: ... 09.&257531

olvastam ezt a cikket es ott nemet sportkupenak veszik a mantaval meg a sciroccoval egyutt.

Posted: Fri Mar 10, 2006 5:05 pm
by Peti
gigford wrote:Van vkinek olyan adata,hogy mennyi caprit gyartottak nemetoban meg angliaban kulon-kulon?
TOTAL D: 1524407
TOTAL UK: 398440

Posted: Fri Mar 17, 2006 9:02 pm
by Süni
Dartonit wrote: És a 9400 cm3-es Chevy Marine moci?
Ezért mondtam, h hiányos a tudásom ! :wink:

Posted: Fri Mar 17, 2006 10:22 pm
by Dartonit
Süni wrote: és akkor még nem is beszélünk a váltóról-difiről, aminek el kell bírnia ezt a nyomatékot ! Tehát sztem kamu !
A traktorhúzó versenyen szereplő 6-8000 le-s gépek erejét is a földre kell vinni valahogy.

Amúgy privi ment, mi ujság a mocival?! :wink:

Posted: Fri Mar 17, 2006 10:52 pm
by Árpi